Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 15, 2020

Ibis :-)

És un dels temes estrella de les dues darreres setmanes, qui m'ho anava a dir que passats els anys estaríem aquí, amb una Ibis nova a casa, estic molt i molt emocionat, que bé.

Ibis, la marca de bikes que va originar les primeres experiències entre un grup que coincidia amb aquesta marca i el seu dia, amb un model en concret, cert que les bikes van seguir un tram trist, moltes de les catorze Ibis no van tenir un bon final, entre elles la meva, però gràcies a aquesta situació va venir la Superlight, la millor bike de doble suspensió que he tingut mai, que bé que anava la Superlight, un dia la tornaré a muntar i fins i tot hi rodaré :-)

Com sempre quan parlem d'Ibis de la bike en si mateixa res ha sortit bé, ara mateix la bike està a dins de la seva caixa únicament pendent de si la torno, no per res greu, en aquesta ocasió el color que havia o podia ser negra, i per error és un gris clar rar, molt guapa, sí, i curiosa, però em contraria lleument aquest tema del color. Tant que aquesta matinada estava gestionant el retorn de part dels components que havia fet venir específics per la tercera bike, com ho són un BB92, i el crankset XTR,  no sé si avui els portaré a correus, ni tampoc si també tornaré el quadre Ibis, en tot cas les gestions per portar-ho a terme ja estan fetes des de les quatre del matí.

Fa dos dies vaig recollir finalment la Transportadora de Dracs, i ahir la vaig tornar a deixar per rematar els darrers detalls, són moltes les millores fetes, i poques les que caldrà corregir. De fet vaig aprofitar per deixar el darrer Nou Drac, quan vaig emportar-me la VW, i també ahir el vaig recollir mentre la Transportadora es quedava al concessionari. Des del primer segon ja vaig notar el canvi de comportament del tren davanter, renoi quin efecte té un canvi de pneumàtic. Aquesta matinada he verificat les pressions dels pneumàtics, i curiosament tant la Transportadora com el Gran Drac totes a 2,85 bars, indiferentment de ser tan diferents, un cop corregides no sé dir si he corregit el comportament, però en tot cas els propers quilòmetres sí que ens ho indicaran :-)

De la Transportadora, la neteja del motor s'ha de repetir, les reparacions del lateral esquerra, i porta dreta passatger han tacat el lateral esquerra, i la porta corredera dreta, caldrà corregir-ho, així com un incomprensible comportament de la direcció que tendeix ara amb llandes, suspensions, i pneumàtics nous a girar a l'esquerra, detalls que en un no res quedaran tots enllestits, estem en bones mans. 

L'experiència a dalt del darrer nou Gran Drac la puc descriure en un mot, apassionant.

Ara a deixar reposar la decisió a prendre sobre l'Ibis, i sobre els altres dos quadres nous, el primer sobre si tornar-lo, i els segons sobre quan muntar-los, i per anar a on. Per aquest motiu dubto també si també tornar els components de la tercera bike, vull dir si no torno l'Ibis els necessitaré, en tot cas és a on sóc, estudiant la possibilitat de tot plegat. 

Un cop torni la Transportadora, hi ha un munt de temes a decidir, des d'equipaments, a les bikes que li assignarem, i mentre ho escric la pell se m'ha eriça, em ve al cap, coincidirà amb la meva definitiva recuperació, tindrem enllestides les dues belles Lynskeys, o serà el moment de les noves bikes?, i la més emocionant, quina seria de ser el retorn dels Vols la propera aventura de 24 hores SOLO? 

Aquesta matinada no podia dormir, voltar amb el nou Gran Drac amb les darreres millores fetes amb unes temperatures que rondaven els 8°C no ha sigut cap impediment, cap, a l'inrevés, ha sigut una experiència magnífica, seran aquestes bones sensacions previes al trenc d'alba les preliminars als Vols? 

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de gener 28, 2020

Dracs :-)

Són dies circumstancials de novetats, i tant. Per aquestes puntuals circumstàncies, unes poques hem tornat a tram de novetats de bikes, encara estic recopilant components dels primers Dracs, que ja em venen dos més, sorprenent, i de quina forma, dins de tot un punt prudent, de les dues una no és per nosaltres, prou bé, però en tot cas, tenim tres Dracs nous, dos que ja estan a casa, i un tercer que està venint. 

Les especificacions em superen, perquè el total de bikes a muntar en són quatre, i una té característiques molt rares per a mi, concretament a esmentar el BB90, del què estic buscant el BB específic, més les eines per poder muntar i desmuntar el BB90. També estic desconcertat amb les direccions dels diferents quadres, els models en funció del tipus, com poden ser els angles del punt de repòs de la direcció amb el quadre, vull dir amb la pipa Tapered, renoi, renoi, renoi. Les eines i el BB m'espero a fer-les venir, a tenir el quadre a casa, no sigui com en experiències anteriors a on finalment no van arribar a bon port, i jo ja que hi som sóc partidari del BSA, únicament d'aquest sistema, si no són roscats res de res, jo ja he finançat tots els BB que em tocaven i més, però un dels quadres era o BB90 o BB90, o sigui BB90. 

Estic cercant també un nou crankset, de fet dos, en tenia dos per les dues primeres, i ara en cerco un per mi, i un pel quart Drac. 

Ja no et disc res quan parlem de potències que les tenia seleccionades, dues Thomson 4x curtes, menys de 90 mm, ara venen noves potències, tres de 110 mm i una de 90 mm, i les tiges, que en venen de 27,2, tot i tenir les de 31,6 per les primeres bikes noves, ara no recordo quantes. 

Pendent estic dels manillars de titani, i de les forquilles, una la tinc més clara, d'acer, tapered, i amb eix de 15 mm. Les altres tres no ho sé, caldrà veure què fem. les necessito rondant els 490 mm. i les més populars fan més properes a 470 mm. 

He localitzat un nou model de seient per la Reina, veurem, sempre som d'un model concret que utilitza des de principis d'aquest XXI, però ara l'han deixat de fabricar, en tinc encara un de nou, però calia cercar una alternativa, i és a on som, és a dir fent venir aquesta nova proposta, curiós que seient per noia per sota dels 200 grams hi ha comptades excepcions. De fet opció localitzada a data d'avui, únicament la nova adqusició que està fent camí cap a casa, la resta sempre per sobre d'aquesta xifra màgica dels 200 g. Un dia en parlarem més extensament :-)

Rodes, bé, estava pendent de rebre la informació/ confirmació d'un conjunt XTR de 29", UST, 15x100, i em faltava confirmar 12x142, i no ha sigut, és 10x135, llàstima. El quadre al que va destinat és de 12x142, seguiré cercant. De fet el quadre encara no ha sortit cap a casa, per tant seria prudent esperar, veurem, veurem.

A una propera intervenció parlarem de la marca d'un d'aquests quadres, i tant :-)

MTB, MTB, MTB.

dimecres, de gener 22, 2020

VD :-)

Un temps de tempestes intenses, a on encara queden més llunyans els Vols, cert, cert, i a on en tot cas també és en les darreres hores el menys important.

De mentre els components de les noves bikes van venint, ahir les potències, i un dels seients, de tres que n'han de venir, el primer per la meva nova bike, el segon per la nova bike de la Reina, i el tercer per la meva 26" actual. La Vicious no perquè els seients nous per a mi van tots amb guies de carboni, i vull mantenir la tija Moots de la The Motivator, surt poc però quan surt ha de fer goig :-)
A punt de decidir estic si els diferents components que m'estan gestionant la botiga i l'importador finalment fer jo personalment la gestió, segurament per aquests darrers els components com les forquilles rígides, les direccions i els manillars no són les millors comandes a gestionar, i a mi no em són un problema tot i la dificultat que comporten, bé, ho estic valorant.

Ahir deprés de setmanes, diria que fins i tot mesos vaig treure un dels dos quadres nous de la seva caixa, quasi que no recordava com era, renoi. 

També ha arribat una jaqueta per la Reina paravent, de darrera generació, la Columbia Britànica l'origen. L'he fet venir perquè les De Marchi, millora dit els tres mallots paravents d'aquesta casa quasi no estaven sortint, vull dir quan hi havia Vols, i ara de mentre estem aturats aprofito per fer venir repeticions d'equips que si que sortien i dels que anàvem curts, és a dir estic mirant d'incorporar equipaments que sí que ens ajuden a sortir, que ens ho faciliten. 

Costa fer aquests tipus de gestió quan no hi ha sortides en bike, però la part positiva és que mentre no hi ha Vols tenim/disposem del temps d'aquests darrers, és a dir més temps per gestionar d'altres aspectes que envolten els Vols, com les bikes noves, els equipaments dels genets, o com el reacondicionament de la Transportadora de Dracs. I així anem passant els dies, i tant, i tant :-)

No és un dia per masses alegries, les tempestes esmentades estan ben agafades a casa, i si bé nosaltres fins ara estem bé, no està siguent aquesta la tònica a les poblacions veines, el  Baix Montseny sense anar més lluny no ho està passant gens bé. Esperem que les tempestes marxin i le conseqüències siguin únicament les materials, que mentre sigui així no ens n'haurem de lamentar sense remei. 

La setmana que ve, o fins i tot aquest proper divendres podria ser una bona pensada reiniciar les sessions amb el fisio, a veure, a veure, encara tinc però una lleugera i tímida molèstia a la zona de l'abductor esquerra, he dit la zona, que no el, i per tant estic molt content perquè fer coincidir la millora amb l'aturada dels Vols m'està ajudant molt a recuperar-me, de tot els que he aturat únicament em cal de decidir quan reiniciar les sessions amb el fisio, en això estic, res més, a part de les qüestions tractades en l'inici d'aquesta intervenció. Decidir o no les sessions ve condicionat valorant si espero una mica més a anar-hi amb la confiança que desapareguin del tot primer aquestes molèsties, i de fet cada dia que passa sense fer res més que esperar estic una mica millor, veurem, veurem, en tot cas s'està molt bé en aquest tram de recuperació, llàstima que perquè sigui així no hi ha de mentre la presència de l'aventura dels Vols, però en cap em queixaré, en cap cas, a l'inrevés, que bé, que bé, que bé, vaig a fer un cafè :-)

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de gener 14, 2020

Passos :-)

Mentre no hi ha Vols, entre Grans Vols i passos, tots els prudents, físics, de gestió de la Transportadora de Dracs, i de confecció dels components de les dues bikes noves. 

Mentre això passa, també estudiant ara sí ara també les millores per rodar a dins del circuit, dels equipaments nostres, cascs a decidir, important aquest punt. Ara per ara Bell podria ser un bon candidat, veurem, veurem.

Certament que el tema de la tornada de la Transportadora de Dracs és la notícia esperada, i demà miraré de gestionar el seguiment per veure a on som, de mentre encara no he donat les instruccions sobre què fer amb les llandes, a veure, a veure, oi?

Els Vols aturats, renoi, ho escric i em costa de gestionar, si no ho escric únicament hi penso, molt amb els Vols a trenc d'alba, OMG, de pensar-hi el cor em fa un petit sobresalt, la il.lusió actual marca la diferència d'ara a fa unes setmanes, però mana la prudència, primer la recuperació ben consolidada, després els Vols, de migdia, de matinada, és igual quins siguin, en tot cas ara els espero amb ganes, que bé, que bé, que bé, ja era hora. Tinc un pla, que ja us l'exposaré mente fem un cafè :-)

Estaria bé que coincidís la tornada de la VW amb l'inici dels Vols, no serà crec, perquè la Transportadora en dies, com a molt una o dues setmanes serà al Mirador, i els Vols, el retorn d'aquests penso que no serà fins a tocar de la primavera, o això tinc programat/previst, crec, crec.

Hi ha dies per a tot, ara ho és per consolidar la recuperació del genet, de la Transportadora, també posteriorment dels Vols, i a l'hora preparant les noves bikes, i l'entrada de ser del Gran Drac a rodar al circuit, mtb, mtb, mtb

dijous, de gener 02, 2020

Primer :-)

Aquestes darreres setmanes no hi ha hagut Vols, i a les properes d'entrada tampoc n'hi haurà, per mirar d'un cop tingui únicament bones sensacions fora dels Vols, esperar prudentment un temps a que la recuperació tingui la seva consolidació, una bona consolidació. Dins d'aquest tram a on sóc, valorant ara si iniciar unes noves sessions per millorar l'elasticitat, i reforçar el to per mirar de garantir ser lluny d'aquest tram costerut, a on no hi sóc de ple ara, però sí que encara tinc aguna lleugera sensació que he d'esborrar del tot, perquè es resisteix, de seguir el programa fet fins fa unes setmanes, a deixar de ser lleugerement present :-)
De mentre aquestes darreres dues setmanes no estic fent les necessàries sessions amb el fisio, puntualment i breument estic mirant de recuperar-me una mica físicament, i també anímicament per ser prou consistent per fer-les, he valorat que estic  una mica erosionat de tantes sessions durant tants mesos, sempre millorant, i molt, però quasi sempre força proper a aquestes sensacions que no em porten a mantenir els Vols amb regularitat, la idea és que per recuperar-me de manera sòlida un cop estigui del tot recuperat he d'esperar un temps prudent a reiniciar els Vols per mirar de consolidar la recuperació, si més no aquesta és la idea :-)

Aquesta setmana passada vaig estar una mica més centrat amb el projecte de recuperació de la Transportadora de Dracs, i per aquest motiu finalment vaig fer una visita al taller a on estan treballant de valent en ella. Renoi, que lent que sembla aquest procés de reabilitació de la VW tot i tenir clar d'origen que la inversió en material és important, terminis d'entrega de les comandes d'aquestes, i el temps que requereixen aquests pel què fa referència a mà d'obra que es requereix per muntar-los encara més, fet que ens porta a que encara queda força feina per fer, no podem deixar de banda que són unes dates complicades, amb moltes aturades que no ajuden a seguir un bon procés de reparació, millor dit a poder-ho coordinar tot acuràdament, com sí que seria si fos gener-febrer, per sort el cap de taller és una petita gemma preciosa.
El volant nou ja muntat quasi que no recordava com era d'origen, que bé, a l'hora que estic esperant el moment de tornar a gaudir de poder rebre aire calent i fresc per les sortides d'aire centrals, així com de rodar amb la VW sense els lleugers però presents cops secs entre marxes, sobre aquest punt caldrà substituir encara més elements, ara ja no únicament dels nous silemblocks del motor si no que també dels silemblocks o ròtules de la unió dels braços de les noves suspensions esportives davanteres d'origen, perquè em comenta el cap de taller que aquests lleugers cops no han desaparegut del tot, com també caldrà tornar a treure els pneumàtics ara nous, perquè no va quedar clar que havíem de posar llandes noves, és a dir hem posat els pneumàtics nous a les llandes velles, ho escric i el què penso és que potser ho deixem així, en tot cas la que sí que caldrà fer és la de recanvi, utilitzant un dels vells quatre pneumàtics que tenia únicament uns mesos motivat per un tall irreparable a l'anterior roda.
Un fet que em va impresionar molt, és com està d'impecable tot el què són els baixos de la VW, increible, de fet no l'havia vist mai des de sota, ho veig així perquè mantenir en bon estat la part de la  carrosseria/xapa de la Transportadora és una tasca infinita, i veure que els baixos d'aquesta estan perfectes, sense haver-hi d'invertir ni un recurs durant dotze anys em deixa bocabadat, de fet ho escric i encara no m'ho crec, el cap de taller em va aclarir que si no circules amb freqüència per carreteres on hi tiren sal per evitar les glaçades, normalment els baixos estan sempre bé, que bé, el fet és que ara per ara tot roda d'allò més bé pel què fa a aquest important reacondicionament de la Transportadora. Falten com us deia encara moltes feines/hores, i entre elles les de xapa i pintura, millor dit pintura, perquè no té cops en si mateixos, sí desperfectes d'impactes de petits objectes propis de circular entre d'altres vehicles, i a on un altre cop ara en l'apartat de xapa, hi ha nous detalls a corregir/reparar, com ho són les manetes de totes les portes a excepció de la porta del darrera, la resta s'han de fer totes, i a on aquestes han de recuperar el seu color negre original. 
Reflexionant estic si de muntar un llit al sostre, ja veurem, primer finalitzar el reacondicionament actual, i després sortir amb ella, i en funció de les sensacions ja anirem valorant a on som, per decidir a on volem anar, oi? :-)

Els dos Dracs nous aturats, pendents des de fa mesos, pocs però mesos, dels components de titani, com de les direccions, i de les corresponents forquilles, i aturats aquí aturat tot. Un importador, i una botiga ens estan fent les gestions respectivament.

Escric una breu estona a The Great Escape MTB, i ja  sortiria a rodar, oh yeaaaah!!! 

Vaig a fer un cafè :-)

dissabte, de desembre 07, 2019

Planejant :-)

Dolçament, poc a poc, i mentre publicava la darrera intervenció, el dilluns la lumbar dreta va mostrar la seva disconformitat a mantenir la seqüència de Vol per aquest diumenge, és a dir demà descans. De fet des de dilluns fins ahir repòs absolut, i no va ser fins ahir que una xocolatada em va proposar de sortir durant unes hores, i fins i tot el Gran Drac més espartà em va temptat a dirigir el Gran Vol, i tant, i tant, i evidentment vaig caure a la temptació :-)

Així demà descans de Vols, i ja anirem a dilluns per passar per la sessio amb el fisio, i poder veure a on som, de mentre manteta elèctrica, de 90' ara sí ara també, i reposar molt, el fet és que avui molt millor, fins el punt de repetir Gran Drac, fins el Baix Montseny, he caminat uns quant quilòmetres, i mentre tornava cap el Mirador he notat unes lleugeríssimes molèsties de la mateixa lumbar, molt tímides però, però presents, certament, certament. Ara mateix estic gaudint de la càlidesa de la manteta elèctrica, que bé, que bé, que bé.

Tinc notícies de la Transportadora de Dracs, els paliers estan bé, discs i ferodes de fre també, i per precaució renovarem l'anticongelant, i el DOT, no els termostats que regulen el pas del primer, no sé perquè no, però no, l'embragatge es veu que no presenta símptomes de fatiga, i únicament em quedarà per de gestionar el dilluns consultar si cal fer-nos amb un conjunt nou de l'acoplament elàstic de l'AA i de l'alternador, que es veu que són també punts febles a enir presents, hi ha un altre punt de risc que sona de fons com ho és el volant bimassa que té a veure amb l'embragatge, i que ho consultaré també aprofitant que he de fer les altres consultes esmentades, i tant :-)

Pensant amb els aspectes que vull portar a terme, com ho són els Vols, la recuperació física, perfecccionar petits detalls dels dos Dracs de Fort William, gestionar els dos nous quadres que tenim,  tenir-los ja és un gran pas, i també el de disposar de bona part dels componets, també estic concentrat en la recerca del segon Gran Drac, i per tant en l'aventura per anar-lo a veure a la fàbrica, o a un importador a França.

De mentre la conversa no para de donar voltes sobre tot plegat, que si la preparació que complementa els Vols serà nova, que si un cop tenim la Transportadora al dia ens decidim a programar unes 24 hores de cara el maig, jo aprofitaria per anar  a veure el Gran Drac, o no, i millor separar temes, a mi França, o Bèlgica m'atrauen molt quan parlem de 24 hores, no sé perquè, però he de pensar que necessito menys companys de volta, no cal que siguem centenars, i centenars rodant a la mateixa volta, no cal, ni coincidir amb els equips de dotze, no cal, si més no ara venint d'on venim, i anant on volem anar. Poc a poc, la Tansportadora podria estar a punt abans  finalitzar l'any, estem quasi a la cinquanta, OMG, però també podria ser que no, segurament no estarà, no passa res, les ganes en aquest cas serien per tancar temes oberts, però millor anar pas a pas, poc a poc, i gaudir de cada moment, la Transportadora de Dracs ens ha portat les millors Vols, de fet únics, i per aquest motiu la seva reconstrucció, els nous Grans Dracs, l'arribada d'aquests han donat un respir a la Transportadora que ja no ha de sortir cada dia per visitar les diferents màquines de la prosperitat, ara únicament és per els Vols, oh yeaaah, que bé, que bé, que bé. 

Mentre descanso, mentre reposo aquesta darrera setmana els cafès s'imposen, millor perquè mantenir certa sensació de lleugeresa és bàsic per tenir unes mínimes sensacions positives cada cop que puntualment hi ha Vols. 

A veure, a veure, també podria ser que aquesta sobre càrrega lumbar vingués promoguda per haver descarregat la Transportadora abans de portar-la a refer, segur que no va ajudar, i com ja us vaig esmentar, crec, que l'esmorzar del Santuari del Corredor del diumenge  tampoc va ajudar, vull dir la lleugera fredor dels darrers minuts d'aquest, segur que no, segur que no, com tampoc la llarga tornada baixant del Montnegre a Sant Pol, i el pesadet planer fins a SV, tenir-ho present la via per preveure com fer-ho ara, les ganes hi són, prou bé, oi?

El carboni, el titani, el ferro, l'alumini, els protagonistes de tot plegat quan parlem de components, els grams també, i tant, i tant :-)
 
Quina lluita, quin sacrifici, també  quina satisfacció, a vegades, les que menys, quan parlem del pes.

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de novembre 27, 2019

Respirar a The Great Escape MTB

Ho vaig posposant, esperant a que la tornada dels Vols es produeixi, de mentre avui pensava que cal anar exposant el tram dels genets, cert, i és a on sóc avui. 

Dues sessions de fisio a la setmana, no tres, sempre al Baix Montseny, sempre el vespre, i un Vol per setmana, de diumenge, de matí, amb la bike de 26", no la que anava tan bé, però que també va molt bé tant que em motiva a pensar a remuntar la Superlight, sí, sí, com sona. Ràpida, nerviosa, lleugera, i molt però que molt divertida és ara la reina del Baix Montseny, i tant.

De mentre a l'esmorzar dels diumenges a mig Vol les torrades són sempre snse excepció cremades i sobtades si rodem pel Montnegre, i si rodem pel Montseny són perfectes, com sona perfectes, és a dir si anem amb temps esmorzem bé, si el Vol serà breu no esmorzem massa bé, el què sí que va bé és el festival de l'aventura dels Vols i converses esmorzant que ho fan tot d'allò més divertit.

Equipat d'hivern, no de tardor, únicament les Mavic de CX que no són per a fred extrem són l'excepció.

Estem preparant tres aventures, una amb Grans Dracs, amb dos concretament, un per la Reina, i un pel genet, una amb Dracs ràpids nous que tot just  estem començant a fer venir els components, els quadres i part dels components ja són a casa, i un tercer projecte que serà possiblement el primer a portar a terme per breu i perquè no dependrà com en el cas dels Grans Dracs que encara hem de decidir quin ha de ser el segon, i com en cas dels nous Dracs, a on estem pendents de les respostes varies de sempre, per tant el Vell Continent ens espera properament portant a terme la tercera de les aventures, i tant, mentre escric penso podem anar als UK, i fer la visita que no vàrem fer a la WEMBO 2018, i així fem camí respecte a definir el segon Gran Drac, mentre gaudim de la tercera aventura, també pot ser al país veí, i tant, i així portem a terme l'aventura ajudant a portar a bon port la primera :-)

És a on som, a on sóc, també hi ha un quart projecte, aquest s'havia de projectar i portar a terme sí o sí, com ho és la de restaurar/posar al dia la Transportadora de Dracs, per romanticisme, pels Vols compartits amb ella era d'obligat compliment, i avui dijous així ho hem encarregat, des de les llandes, que es restauraran, oxidades per l'aire saladet del Maresme durant els darrers dotze anys, també pneumàtics nous cansats de no rodar, els cinc, interior cabina pilot i passatger, refer-la, via una neteja portada a terme per uns professionals, també de la zona interior del capó, és a dir del motor. El vidre davanter nou, optiques davanteres restaurades, les volia noves, silemblocs nous del motor, bomba d'aigua nova, olis, filtres, amortidors davanters nous, gomes dels passos de les portes, reparar les sortides d'aire de la calefacció/AA, substitució de la segona bateria, la que alimenta la calefacció estacionaria, volant nou, recremat i de quina manera, OMG, reposabraços conductor nous, i ara veig que ens hem deixat per fer els frens de discs nous, mirall esquerra nou, i paliers que jo diria que també caldrà fer-ho, renoi, ho escric, i tinc una mica de neguit, vull que quedi perfecte, oi? :-)

Poc a poc i bona lletra, mtb, mtb, mtb :-)

Demà divendres al vespre a SC tinc la segona sessió amb el fisio de les dues programades de cada setmana, i tant, a veure com va, perquè avui torno a notar lleugerement  l'abductor esquerra, i tornaré a dir, renoi, renoi, renoi :-)

Demà tinc una coincidència amb un grup, no la Reina d'elles però sí amb les Fades de la Foscor, com sona, com sona, i tant :-)

Ho tornaré a dir.

MTB, MTB, MTB, que bé, que bé, que bé :-)

dissabte, d’octubre 26, 2019

1a aventura demà? :-)

Veurem si és així, dubto sí les lleugeres i ràpides, o les lleugeres i lentes, ho decidiré de bon matí, o no tan de bon matí :-)

Demà havia de ser al circuit, a Tarragona, havia d'anar a veure en directe el que ha de ser el nou Gran Drac a casa, el que presumptament m'ha de portar de la porta del Mirador a la porta d'entrada on tenim ubicades les diferents màquines de prosperitat, però els dubtes, així com la meva errònia interpretació de la recepcionada per mi manca de calidesa, fins i tot diria d'extrema fredor m'han fet agafar-me ben fort a l'aventura proposada a darrera pel Baix Montseny.

Planer, haurem d'anar a veure el Gran Drac als UK, serà de ser, una gran aventura, crec, en la seva versió EUR però, que si no l'espasa no ens quedaria ben encarada oi? :-)

A veure, he preparat l'energia requerida per demà, he carregat bateria, he seleccionat l'equipament ja de tardor, per si de cas, i també el casc, les ulleres, i en darrer terme els guants, i les debutants Mavic tan especials d'Escòcia tornaran a sortir si surto des del Mirador, si no, no caldran, però els esmentats  ja estan tots a baix esperant per acabar de muntar l'armadura de gala a minuts, els darrers previs a l'inici del Vol :-)

Estic nerviós, no sé que m'ha fet pensar que demà podria ser dia d'aventura èpica, rar, seria la primera en setmanes, diria que fins i tot mesos, no ho sé, fins a segons de rebre la proposta de SC estava valorant de fer les dues hores amb el darrer Gran Drac arribat a casa, també molt motivat per la pujada que he fet avui fent Mata, Collsacreu, SC, Collformic, Viladrau, Sant Marçal, Santa Fe, SC, Collsacreu, Mata, i l'arribada al Mirador ha sigut antològica, per ser immensament divertida, tan que em deixa una mica neguitós mentre ho escric, el que us deia, valorant estava d'anar fins al circuit, a on m'hauria calgut un casc específic, i a on Bell com ja havia compartit a aquest espai podria ser el candidat, no ho sé encara però, i menys ara que ho he posposat.

De mentre els Dracs estan a punt, un dels tres serà qui dirigeixi el Vol, crec que dependrà del moment, de l'hora de l'inici de la jornada, si és primeríssima hora serà el Drac d'Escòcia, si és segona hora serà la ràpida Vicious, a veure, ara mateix preferiria el primer, pel recorregut que marca ell, Santa Mònica, el Corredor, el Santuari, Vallgorguina, Olzinelles, SC, i a partir d'aquí començaria l'aventura, que sigui quina sigui segurament passarà per Arbúcies, i la tornada desfent a l'inrevés des de SC, i si és el segon seria un mix enrevessat, per aquest motiu estaria bé el primer, dubto per les pujades de tornada des de SC direcció al Corredor, pel fet que de tornada a aquest punt ja portaria cent quilòmetres amb un desnivell proper als tres mil metres, i certament que no tinc el físic en aquests moments preparat ni de lluny per aquest nivell d'exigència, cert però que n'estic ben mentalitzat ara mateix, i tant :-)

He de preparar els dos bidons d'aigua, per si de cas agafaré les claus de la Transportadora de Dracs que descansa a SC, i sempre pot ser un recurs de salvació de darrera hora, i tant, ho escric hi penso, bona pensada, molt bona pensada.

MTB, MTB, MTB.

divendres, d’octubre 11, 2019

Rodant :-)

I moltes més novetats, però la primera, i la més significativa és que les dues darreres setmanes han sigut de bones sensacions rodant, tan bones que porto quasi dues setmanes de descans de fisio, dilluns hi tornaré, o dimecres, no és important el dia sí el propòsit. Vaig posposar les sessions de fisio perquè estic molt content amb les sensacions a dalt de la bike, i si faig visita al fisio al vespre no m'ajuda sempre a sortir en bike passades les hores, o millor dit crec que em costa més fer el propòsit de sortir, també és cert que ara mateix amb bones sensacions, aquestes, les bones sensacions les tenia tan oblidades que ara estic emocionat de gaudir-les, de fet estic descobrint-les. Fort William, la preoaració ens ha cobrat un alt peatge, també ens va passar a Stromlo, i després passats els mesos tot van ser bones sensacions, i també bons resultats, crec que ens passarà una mica el mateix, confio, ja no dic res de resultats, sí que ansiem recuperar les bones sensacions, les perseguim, oi?

Aquesta setmana rodant, porto tres sortides a on a dues el ritme ha sigut prou bo, de fet estic rodant dins del Drac a temps del 2016, que no són estratosfèrics però sí que venint d'on vinc quasi que m'he de pessigar per creurem que són una realitat, el fet és que a ritme aeròbic estic rodant bé. M'ajuda i molt la climatologia d'aquests darrers dies, primer Sol sense ser  intens, vull dir rondant els 25°C, i aquesta darrera setmana dins d'una forquilla entre els 15 i els 20°C, i un aire fresquet que convida a rodar bé, i a rodar ràpid, que bé, que bé, que bé. 

Les bikes, ja no fan soroll, pistes de direccióHT, BB, eix pedals/crankset, tija/ST, tija/seient, eixos rodes, cada dia una petita, i única modificació, en el cas de la meva era el seient fluix, en el cas de la Betty, renoi no hi havia manera, finalment però vaig decidir intercambiar les rodes del darrera de les dues bikes, la meva a la seva, i la seva a la meva, i la bike de la Reina va deixar de fer soroll, i la seva roda a la meva bike no en fa, sí que puntualment ho insinua, però el 99% del tram zero sorolls, em dono per pagat si ho mantenim així, i tant! :-)

Per a afavorir la meva recuperació de cintura he fet el que per mi és o ma llor dit podria ser una evolució important, un canvi significatiu, des del 2007 crec recordar que rodo amb el seient Tune Speedneedle, aquesta darrera setmana he tornat a Fi'zi:k, no en tinc una bona referència, he rodat amb ells fa quasi dues dècades amb la RCC07, amb la Scalpel, crec recordar, i amb la The Motivator, sempre amb diferents models d'aquesta casa, i certament van tenir tots un punt en comú, tots FATAL, bé ara suposo que apretat per les circumstàncies, perseguint mantenir les bones sensacions de la recient recuperada cintura m'he decidit per una darrera versió de carboni, de fet el de la Vicious ja ho era, però en aquell temps no va ajudar la incomoditat del seient i tampoc que jo volia mantenir la tija amb retrocés Moots per la seva extrema comoditat, i ara passats els anys estic rodant sempre amb tiges Thomson, ho aclareixo, les tiges Moots de partida no són compatibles amb guies de seient de carboni, ara però crec recordar que hi ha un accessori, que hi ha la possibilitat però ara jo no hi estic interessat, avui, demà ja ho veurem. El fet és que porto dues sortides amb ell, i prou bé, caldrà sortir més dies per confirmar que aquest m'ajuda a no castigar a recuperar  aquesta zona que tanta feina m'està portant, a veure, a veure.

Al mateix temps, agafat de la mà de l'arribada del nou seient, han vingut nous quadres, sí, i poc  poc sense aturades estan venint tots els components que requerirem per/de muntar-los, poc a poc, però he de pensar que Escòcia, la segona experiència marca aquesta decisió, no ho tinc clar, sí que quelcom que tardo mesos a decidir, anys a decidir ho he decidit en dies, si no en hores, crec que em falten per fer venir els pedals, i frens XTR, la resta tot està caminant. En principi volia una segona bike per a la Betty, però com sempre que vols fer quelcom bé, comporta que sempre acaba sortint millor, i com sempre la intenció marca el resultat, i aquest darrer no el saps mai, o sí, i no el sabem interpretar correctament mai, sí que t'emportes les sensacions que vesteixen la intenció, en aquest cas un segon quadre que finalment serà per mi, aquests tenen una geometria molt, però que molt diferent dels que tenim ara, de cap dels que tenim, ST amb angles molt verticals, HT amb angles més relaxats, 75/74, i crec recordar que 69/70, respectivament de ST, i HT per la Betty i en Bob, i tornarem a potències de 90 mm. deixant les extremàdament curtes que portem ara. El manilars tornaran a àngles de 10-12° deixant enrere els de 6°actuals, augmentaria l'amplada però aprofito mentre espero terminis d'entrega a valorar aquest punt. Un altre aspecte important és que estem sortint de la tendència de llandes més amples, crec, i pneumàtic també de més amplada, passarem crec 28-30 mm. i de 2.35, a 24 i 2.0, llandes i pneumàtics respectivament, aquests darrers aspectes també estan dins del sac de la valoració, ara mateix les bikes actuals ja no porten les rodes més UK, i van amb rodes més XC, falta però passar la davantera de 2.35 a 2.20, per després passar davant i darrera a 2.0, veurem, veurem, aquesta és la intenció avui. Hi ha més novetats, velles novetats, manillar pelats ja són el patró de la casa, però encara ara ho veig novedós, les forquilles ens agradaran, i les direccions també, dubtava amb els cranksets, però al final les seleccionades per ser a  les candidates definitives aniran a parar a aquest projecte, i les properes ja tinc clar quines portaran, segur que puntualment, però crec que hi seran, però aquesta ja serà motiu d'una altra crònica. Matenim Ikon, això sí, EXO 3C TR, ho indico detallàdament perquè seguràment és sobre l'únic punt que penso puc proposar obertament el seu ús XC perquè de la resta no sabria si és encertat o no per a un tercer, en cap cas, en cap cas, crec, crec :-)

Crec també que la Vicious i la Spot Brand passaran a descansar al Baix Montseny, i quedaran per quan l'Home del Montseny vol fer més planer, que és quasi mai, però en tots cas, vull tenir totes les bikes 100% de MTB al Mirador, en tot cas aquesta és la intenció inicial, ara caldrà veure a on ens porta aquest tram.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de setembre 23, 2019

Mateixes pensades :-)

Quasi idèntiques que les dels darrers mesos, millors però, molt més positives, motivades aquestes darreres perquè a dalt del Drac la darrera setmana tot a volat molt més lluny. Quina de pensades 24 hores super-SOLO que m'han vingut al cap, mentre d'una manera força automàtica el Drac segueix el seu seu curs, dins del Drac, sí, i sense pensades de fer res més que un exigent però conegut Drac. 

Des de fa unes setmanes que us vaig exposant que estic simplificant els equipaments, també mirant de tenir les bikes a punt, fent una reducció important de la nostra preparació física, per aquest motiu hem abandonat puntualment les sessions específiques d'alta intensitat, d'altíssima intensitat fora de la bike, esperant així que aquesta decisió ens ajudi a  poder recuperar el ritme dia a dalt de la bike, i després ja tornarem, hi tornarem però sense ser en cap cas sessions intenses, i sense superar un 2/5, també estem valorant que siguin una mica més breus, passant de 60' a 45'.  

Primer però hem de tornar als 6/7 quan parlem de Vols, amb molta regularitat, passades les setmanes dins d'aquesta seqüència mirarem de parlar de com tornar a aquesta preparació que ha der molt més específica, ara estem entre dues sortides, i cinc sortides en el millors dels casos, siguent entre tres, i quatre sortides per setmana a on estem més còmodes, manen a dalt de la bike les sensacions no la preparació, per aquest motiu també estan aturades aquestes sessions d'alta intensitat, em fa molt respecte tornar a posar aquesta breument recuperada cintura a treballs d'elevada càrrega, i de carrera a peu intensa, ho exposo, i tot seguit la pensada és, ja ens ho platejaren més endavant, ara aconseguir la regularitat, ja he fet un gran salt, ja hem fet, estem un altre cop rodant, érem lluny d'aquí, la Reina estava fa tres mesos  fent 5/5 sessions d'alta intensitat, i zero Vols, jo aturat totalment, i des del gener/febrer fins fa una setmana fent entre dues i tres sessions setmanals de fisio,  avui els dos estem rodant, prou bé, ara la regularitat, aconseguir una millor seqüència, després ja tindrem el privilegi, un de nou, de programar el proper tram de preparació, ho escric i l'emoció és la primera sensació, oh yeaaaah!!! :-)

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de setembre 18, 2019

El meu 3er :-)

Vol, diria que al ben mig d'entre el primer i el segon, lleugeres sensacions que no fa que el Vol planegi bé, malament? diria que no, però sí, malament.

Penso però que no serà determinant aquest tram, aquesta llarga espera treballant per tornar a rodar amb bones sensacions no marcarà un final a on els Vols no hi siguin presents. 

La seqüència perseguida és de regularment anar gaudint de les aventures breus d'entre setmana, ara també de cap de setmana, i passades les setmanes, fins i tot mesos aconseguir fer-les més llargues el cap de setmana, de poder ser, de poder ser, oi?
Dic breus de cap de setmana perquè si ara aquestes les fem més llargues al punt on som, aleshores entre setmana no sortim, o és un més dels arguments entre d'altres que fa que no sortim, no passa res, estem a un punt, no sé si hem sortit mai d'ell de qui dies passa anys empeny, en el bon sentit de la frase, amb moltes ganes de sortir a rodar en ocasions, vull dir que ara ja hi ha intermitentment aquesta bona sensació, quan aconseguim que sigui constant aquesta sensació aleshores els Vols ja tindran regularitat, que bé, ho escric i la pensada és aquesta :-)

MTB, MTB, MTB.


dilluns, de setembre 16, 2019

Contradiccions favorables :-)

Les presents mentre poc a poc després d'un juliol amb una tímida introducció als Vols, l'agost no ens ha ajudat, ara ho veig així no pas mentre hi érem, a intentar repetir prudentment la seqüència del juliol.

Amb els equips, les bikes, el dia a dia, tots proposant que tornin les bones sensacions, i això estem mirant de portar a terme. Primer unes breus caminades per seguidament, i tímidament tornar a gaudir dels nostres Dracs dins del Drac.

Equipats de rigorós estiu, a 27°C, les sensacions del primer Vol per oblidar, el segon a l'inrevés molt bones, com si no hagués tingut mai res, dubto fins i tot d'aquestes bones sensacions, perquè divendres amb el fisio estàvem ben desanimats, perquè esperàvem la calor de l'estiu per consolidar la meva recuperació, i aquesta no és que no sigui positiva però no ha sigut complerta. Ahir però el breu Vol de 10/10, crec, ho dic sense determinació, certament, per temor, per prudència, a mirar de no pensar que ja estic bé per evitar  el cop quan en un no res tornen les males sensacions.

Les visites al fisio tornen a ser de tres sessions setmanals, i tant, gestionant cada un dels trams d'on venim, renoi, perseverant a aconseguir un bon to, i no sé molt bé com dir-ho, però això mirant d'aconseguir unes bones sensacions físiques, fora i a dalt de la bike.

Sorprès de com de bé rodo escalant, millor, molt millor que a les prèvies a Fort William, crec, i no és important en si mateix, sí per poder recuperar les bones sensacions de pedalada, i a on deixar ben lluny les molèsties de la cama, tambè del gluti esquerres seria una gran cosa, oi? 

Tot i així coincidim amb el fisio que he milorat molt, però encara hem d'acabar de recuperar aquesta esquena que està resentida per aquests extrema/excessiva preparació d'Escòcia 2018, renoi, renoi, renoi. Tot sigui sempre per aquest motiu, voler fer-ho molt bé, i que entrem a un tram dificultós, molt, però amb una millora cada dia, lenta però positiva. Tot i així ho escric i la sensació és que en he de ser prudent a on sóc perquè tot plegat pot quedar un altre cop pitjor d'on érem al novembre, espero que no, confio :-)

El blanc, el color, i tant, per molts motius, pels Vols, pels Grans Dracs, per tot, bé pels equips de MTB vull dir segurament no és el millor color si vols mantenir els equips durant un cert temps, el negre, el vermell són colors per mi que relaciono amb el MTB, sobre tot aquest darrer amb les anades a UK, a Irlanda, a Escòcia, a on la pluja és com el Sol al Mirador, sempre presents cada un a la seva manera, i tant.

Bé a veure si em recupero, i amb aquesta recuperació desitjada, al novembre portaré un any, i coincideix aquesta amb el retorn continuat dels Vols, que crec que ho necessitem, oi?

També ajudarà a activar de coincidir també, que aquest espai tingui una mica més de vida, que hi és però més subtarràniament, he de creure que condicionat i molt perquè extendrem amb les sessions continuades al fisio no em fa intervenir més a The Great Escape MTB, a l'inrevés, també em condiciona que si no veig el final del túnel pel què fa  a aquetses males snsacions a dalt de la bike, començar a activar aquest espai si no tinc clara una continuïtat de les aportacions no em predisposa a fer-ho, a començar, crec que pesen aquests motius que us exposo, perquè a mi "encara" m'agrada compartir temes de bike a The Great Escape MTB. 

Bé és a on sóc, poc a poc miraré d'ampliar els Vols, i per tant les aportacins a aquest vell espai de MTB, MTB, MTB. 

dilluns, d’agost 26, 2019

Sortides :-)

Cercant-les, mirant d'estudiar possibilitats en tots els fronts, sempre amb realisme, en aquesta direcció vull dir, però també amb la intenció d'intentar mantenir certa proximitat amb el terra, que no deu poder,  o això penso des del Mirador, o això vaig entenent, crec :-)

Bikes a punt, les ràpides, les lentes, equipaments a punt, molt a punt, esperant, i sense ser aquest el cas, propers sense entrar a un qui espera desespera. Com dilluns fent temps per la sessió amb el fisio, que va anar bé, i a on el treball del psoes ilíac va ser força viu, i a on la propera sessió de dimecres no sé pas si serà prudent fer-la o passar directament a divendres, a veure, a veure.

Tot ajuda i dimarts sota la pluja, amb el més vell dels Grans Dracs, i el més baix dels disponibles, un dolor lumbar també esquerra va fer-se present baixant d'ell defineix que avui dimecres toca visita al fisio d'obligat compliment, i tant :-)

De mentre una primera caminada de primera hora, per evitar per minuts, d'entrar a una sessió anaeròbica de preparació, que en cap cas hauria ajudat a fer un segon pas en aquesta direcció. 
La reflexió passa per cercar una preparació més específica, perquè la darrera que hem fet i que hem deixat de banda és molt interessant, positiva també, però cal millorar aquest aspecte urgentment sense presses, així caldrà o acordar un programa nou amb els actuals preparadors, o cercar un nou lloc amb uns nous professionals, crec, bé estic decidit, certament.

Tornant de caminar minuts després de ser a casa, lleugérement però presents, una tímida sensació de cintura de cristall, una presència prudent però present de fragilitat, renoi.

Penso que cercar un nou programa de dues sessions setmanals, podria ajudar, de fet ja és a on érem al 2018 abans d'Itàlia, crec recordar, perquè tornant vàrem decidir passar a quatre i cins sessions per setmana, i certament que no ha anat del tot bé, malament tampoc ho puc afirmar, som a on som, sense Vols, ho escric i em costa de gestionar, renoi, renoi, renoi. 

Això sí, bikes, equipament, tots a punt, fins i tot també la Transportadora de Dracs té un programa previst de manteniment, i aquest implicarà de valorar què hem de fer, i totes les propostes estan obertes a poder ser.

Bé, a hores de la propera sessió amb el fisio crec que estic decidit a anar-hi, fet, el com ho exposo que no em deixa del tot tranquil, però segurament amb una petita dosi de determinació pot acabar tenint un bon desenllaç, està per veure quin serà, perquè tant si hi vaig com si no, la sensació si és bona ja m'està bé, oi?

MTB, MTB, MTB. 

Avui mentre caminàvem hem valorat una altra vegada que no ens funciona sortir amb les bikes més ràpides, per tant ara per ara no sé si evolucionar-les, referit a fer venir el Belt Drive per creuar els Pirineus. És a dir si rodem més lleugers, més ràpits concretaríem una relació més llarga, que de decidir anar més lents, més densos, i aquest criteri marca, condiciona quina corretja hem de fer venir, i són dos jocs, perquè des del 2017 que la Vicious també està preparada com al Spot Brand per poder portar-ne. Si impera el criteri de densitat no són aquestes dues bikes les protagonistes, mentre que sí concretem que les bikes ràpides tal com estan ara són les bikes, aleshores ja puc fer venir les corretges :-)

dijous, d’agost 22, 2019

Deducció :-)

Costarà una mica més, des del punt de partida d'aquesta intervenció que tornem a estar aturats cada dia, dia darrera dia, que he de dir que dins de les circumstàncies actuals ho definiria com a molt bo. Sí, estar sense Vols, bo? 

El fet és que les molèsties del gluti, i de l'adductor esquerres marquen els darrers simptomes de la lesió que arrossego des de principis de novembre del 2018, el fet és que si no hi ha Vols no les tinc, mentre que dins dels Vols passats els primers quilòmetres tampoc les tinc, però a l'inici de cada Vol hi són, i per això per aquest motiu hi ha hagut la voluntat de ser-hi, però per un aparatós accident dins dels Grans Vols, circumstancialment aquest darrer fet va aturar els Vols, i dins d'aquest breu espai de temps d'aturada, de darrera aturada dels Vols em vaig adonar que estava millor sense rodar i sense molèsties que rodant breuement amb elles, no hi sé sumar masses arguments més, sí que fins i tot ara tampoc estem fent durant dues setmanes el programa de recuperació amb el fisio, perquè tan ell com jo em coincidit en valorar que em podria anar bé estar uns dies sense la presència, sense la percepció de l'existència d'aquestes molèsties. El 26 però aquestes darreres tornaran un altre cop tres vegades per setmana a 45' per sessió. 

Per tant, ara per ara zero Vols, i breument sense sessions de recuperació, i de mentre això segueix en mode aturada estic aprofitant per portar a terme el què us vaig exposar a les darreres intervencions, com ho és el de simplificar les marques que utilitzem dins dels Vols, per una banda Pearl Izumi, i Gore Bike Wear, com a excepció normalitzades però mantenim els guants i mitjons Hirzl i Mavic respectivament per la Reina. 

Avui també hem posat fil a l'agulla a mirar de fer venir les noves ulleres de la Reina, que properament s'hauran de fer noves, i d'entrada Adidas tornarà a ser qui vigili, protegeixi cada tram de visió dins dels Vols :-)

He reduït a set el nombre d'equipaments a disposició de cada un dels genets del Mirador, i a sis el del calçat, no sé perquè si ho he de detallar, si no ho de fer sí que puc exposar-ho, com ho és per haver de decidir entre menys magnífiques possibilitats, val, sí, però la raó de pes ha estat visual, la gràfica, com ho és que quan obrim a la llum, a la nostra vista l'espai on esperen ara les armadures la sensació sigui de certa armonia, que no de simplicitat, tot i que sí superficialment, i tant.

Arribats a aquest punt, he de remarcar, Vols aturats, descans sense data límit, perseguint l'extinció absoluta de les molèsties, i també fer un reset definitiu d'aquestes, una mica com les sensacions avui de la greu lesió de la Reina que va durar un any la seva recuperació i que avui no recorda de quin cantó era, si del dret o de l'esquerra, doncs això. Perquè una recuperació funcional sí que ha fet una bona evolució, però la referida a la complementació activa no ha funcionat, i per tant aturats, i contents, oh yeaaaah :-)

Nota simpàtica, ahir va anar just que no faig venir un quadre de la Ibis Mojo Carbon del 2007, no per res més que posar-lo al costat de les per nosaltres llegendàries Yetis de casa, i tant, però va ser una confusió, no passa res, i tant que no, però està bé que hi pensi en aquests termes romàntics, oi?

MTB, MTB, MTB.

divendres, d’agost 09, 2019

Coincidències: una :-)

La que ens ha apartat dels Vols fa quasi dues setmanes, hi pesa també el haver esmicolat el darrer nou Gran Drac, cert, perœ a un tram d'enllaç de doble carril un auto tenint els dos carrils a la seva disposició i nosaltres rodant a la dreta fora dels carrils, aquest ens va passar a dits. Sense dir-nos res no hem sortit més. 

També la calor, el dia a dia, podem dir-nos de portes en dins que en són els causants, seria com a les terres del Nord, que no hi hem compartit més, i la realitat, el gruix d'aquesta és que el disgust marca ser-ne lluny, i de ben segur que passarà, com tot, com tot que no passa mai, i que oblidar-se tampoc és la moneda d'ús, o sí i ja hi arribarem, oi? :-)

En tot cas el moment d'impacte sever a 30 Km/h amb el darrer nou Gran Drac, i l'avís del cotxe a dits de nosaltres tres setmanes després rodant a un tram d'enllaç, més els darrers arguments exposats donen un resultat avui de 0/9, encara podem fer un 3/9, fins i tot un 4/9, però les sensacions són de no fer.

Un altre punt a favor d'estar quiets és que mentre surto, dins dels Vols després d'aquests a les tres sessions setmanals de fisio les molèsties lleugeres però present puntualment als glutis i també a l'adductor esquerra, ara que estic aturat no hi són, aleshores...

De mentre estan arribant alguns petits detalls de millora pel què fa a equipaments, seguint el criteri d'unificar-simplificar marques, en aquest cas mallots Gore Bike Wear per la Reina, Pearl Izumi també mallot pel genet i per la Reina un altre cop calçat post Vol.

Dubto sobre altres punts a unificar, valorant estic de fe venir quatre parells de Shimano XC901 Sphyre, dos per la Reina i dos pel genet, per mirar d'evitar les petites diferències d'alçada dels calçats que portem cada dia, que són diferents, i que podria ser també part del motiu de les molèsties esmentades, però sense Vols tampoc passa res, ara poc a poc, esperar, i són mots que van lligats, i tant :-)

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, de juliol 28, 2019

Pluja d'estiu :-)

Ahir, a on una primera sortida de menys de quinze quilòmetres ja ens va portar a tornar seguidament cap a casa, perquè estàvem a tocar de fer-ho, si no hauríem continuat crec, durant els primers set quilòmetres la temperatura va passar de 29°C a 16°C, curiós si més no.

Passades les hores el Sol era qui marcava el ritme de la jornada, i curiosament vàrem iniciar un altre cop el Vol, ara amb equips nous, metre els del matí encara estaven xops de dalt a baix, ara sí fent una breu volta però aquest cop complerta. 

La sensació bona, perquè després de la pluja la frescor era una companyia ideal, sense una calor intensa es roda bé, molt bé, i aquest era un síntoma que millor estava per venir, i així va ser, i així va ser.

Passades les hores semblava que no sortiríem, la pluja del dia anterior, el Vol de després semblava indicar que no hi hauria Vol, però finalment el diumenge al migdia tornàvem a rodar, i durant els primers  vuitanta quilòmetres molt bé, no després, a on durant els més de cinquanta quilòmetres restants únicament pensavem en arribar al Mirador. 

Una menció especial, a Sant Feliu de Buixalleu, a on una gasosa, dos gelats d'aigua, i un mel i mató, van ser les delicies del moment, i tant.

D'aquí no diré agonitzant, però en cap cas tampoc perfectes, tampoc malament, fins a casa, poc a poc, molt, sense rodar còmodes, sota la pensada constant que ni portant els doble de quilòmetres hauríem de tenir aquestes sensacions.

Un cop a casa, bé sense masses ganes de fer res més, no per res, també perquè ja era el vespre, i pesaven les pensades denses durant la tornada en bike, segur, segur.

Les bikes, bé, no molt bé, bé, els equips bé, també molt bé, quatre bidons d'aigua per beure de 750 ml.  més la gasosa de 500 ml, dues barretes energètiques, un platan, les gelats d'aigua, i el mel i mató. Sense passar gana, sense passar calor, crec, i sense gaudir les darreres quatre hores, renoi, renoi. 

MTB, MTB, MTB.

dijous, de juliol 25, 2019

Ajustant :-)

Una mica tot plegat, de fet sempre és així, però avui llegint la darrera intervenció el títol d'aquesta m'ha nova aportació m'ha vingut ràpidament.

Un dia a dia que demana de fer, de revisar, de proposar petits ajustos únicament, si no són petits ja generen, em  generen temor, del nostre entorn de Dracs, cada dia, però cada dia exigeixen d'ajustar ara sí ara també cada un dels components dels Dracs, que si sorolls, que si cadenes destensades, que si ferodes que no ajusten bé, i entre aquests darrers i temes de rodes semore infinits, mirar d'ajustar cada un d'ells m'ocupa bona part del meu temps. 

Ara mateix estan passant revisió totes i cada una de les rodes, concretament setze rodes, deu de muntades i sis d'assistència, ratxets més densos, radis destensats, pneumàtics enganxats entre les seves pròpies parets, "pitorros" que no retenen l'aire ni el deixen entrar, els motius d'aquestes visites al taller, de fet, crec que me'n queden quatre encara per ajustar, en aquest cas radis destensats a tres d'elles, i les parets del pneumàtic tan enganxades entre elles que no puc ni treure el pneumàtic de la roda, i per tant tampoc recuperar el pneumàtic que no porta ni cent quilòmetres.

Components a venir, dos plats CarbonTi de 32 dents, dues transmissions complertes Belt Drive, i un seient Tune Speedneedle, el dubte amb el seient és que de fer-lo venir he de retirar la tija Moots de la Vicious, i les tradicions són encara les tradicions. Però el SRL que va cap a les dues dècades de Vols ha de passar a la zona de descans oi? :-)

Pel què fa a equipaments, gràcies a la llarga preparació d'Escòcia no estem fent noves incorporacions, sí que estic reflexionant d'unificar marques, vull dir com cascs que portem únicament Giro, estic valorant d'unificar encara més culots i mallots i utilitzar una sola casa, avui crec que em decantaria per Pearl Izumi, la segona opció seria Gore Bike Wear. Pel què fa a calçat crec que avui Shimano és la candidata número u, la dos Mavic. Pel què fa a guants tinc dos números u, Hirzl la Reina i jo Gore Bike Wear, aqesta opció dual podria tornar a Pearl Izumi, però dubto. En l'apartat tèrmiques, Gore, avui per avui, amb i sense mànigues. I en darrer terme els mitjons, seguirem amb Pearl Izumi i Mavic per mi i per la Reina respectivament. Però com esmentava ara per ara no està venint cap novetat.

Doncs això, doncs això, ajustant :-)

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de juliol 09, 2019

Contundent, molt :-)

Diria que sí, i tant. La setmana 25 ja rodem amb normalitat, que bé, la seqüència 6/6 està prou bé, és més penso que molt bé.

La barrera dels 300 quilòmetres setmanals hauria de ser normal superar-la ara que disposem de bikes més ràpides, i a on aquest mateix cap de setmana fent les mateixes rutes de dotze i catorze hores ara en set o vuit ja ho tenim tot enllestit. Hem passat de sopar després d'arribar a la nit matinada, a berenar arribant a les primeres hores de la tarda, fet que allarga i molt les possibilitats de fer més coses, o simplement ens permet de decansar més bé, 

Els equipaments, 100% d'estiu, fins i tot dins del Vol del trenc d'alba, tot i que jo hi veig una mica de risc rodant a 19°C. El fet però és que no portem ni la Lite, com sona, com sona.

Curiós que mentre hem deixat la preparació indor ara per ara de banda, els Vols no han parat de ser una realitat cada dia, ara però programarem dues o tres sessions entremig dels Vol, per reforçar tronc inferior, superior, i en definitiva per millorar un punt o mig la nostra forma a dalt de la bike.

Tots els objectius, dos concretament ja són 2020, no passa res, prou bé poder ser a dalt de la bike. Ahir a la sessió, la segona d'aquesta setmana amb el fisio recordàvem d'on veníem de l'aturada brusca del nou de novembre a on el gener cada sessió fins el maig van ser un petit calvari, fins ahir a on únicament tonifiquem grups, o refresquem, no sé quin seria el millor terme.

Van passan els dies, i els Vols perden una mica de força, cert, cert, una caiguda molt forta des de dalt del darrer Gran Drac ens ha deixat dins d'un tram de reflexió, cercàvem un lloc fresc per passar la tarda de dissabte, després d'un matí de Dracs, i en un no res vàrem esmicolar el Gran Drac, i encara no sé com estem tan bé, de fet el diumenge després d'una experiència tan dramàtica vàrem repetir aventura a dalt dels Dracs, que no ruta, però avui dimarts estem totalment xafats. 

Poc a poc, poc a poc, a veure demà a la matinada, a veure, avui a l'hora de dinar motivat per aquest xafament he dormit una hora i mitja amb la sensació de dormir profundament, crec, crec, molt impactat per l'ensurt de dissabte, segur, segur.

Avui no hi ha ganes de, tampoc de bike, motivat per aquesta experiència viscuda dissabte, ara deixar passar les properes hores, i veure quines sensacions tenim demà de matinada vers els Vols, vers el possible Vol a trenc d'alba, oi? :-)

MTB, MTB, MTB. 

divendres, de juny 21, 2019

Estiu 2019

Vols, i activitat esportiva, baixada de temperatures, i res de res, renoi, renoi.

Des de fa dos dilluns que no em podia quasi ni moure, després fa dos diumenges força millor, no per fer res d'activitat esportiva, però sí sense la presensència de les males sensacions. I per aquest motiu dimarts vaig decidir-me una altra vegada a reiniciar els Vols, fins el retorn espero que puntual de la fredor que ja em va indicar que al migdia no hi hauria aventura en bike, sí que de bon matí vaig anar a fer una llarga sessió d'estiraments.

Fa dues setmanes el resum era de tres Vols i ara no recordo quantes sessions de matinada d'estiraments. Sí que a aquesta darrera fora d'un Vol el dilluns, no hi ha hagut cap més activitat, i ja estem a divendres, també dilluns el vespre vaig anar a la sessió amb el fisio i renoi, quadriceps dret tocadet que requerirà d'una llarga reparació per una lesió antiga no detectada i per tan no tractada tampoc el seu dia. 

Divendres no hi va haver Vol, dissabte i diumenge sí, prou bé, dos Dracs en la versió mitjana les dues aventures portades a terme, breus, sí, però també imprescindibles en aquesta petita escala si volem aconseguir aquesta ansiada regularitat i poder entrar dins dels Vols de més duració, hi ha ganes, però també força prudència.

Aquesta setmana tinc previst incorporar-me a la preparació específica lluny de la bike, a veure, em preocupa confondre les primeres molèsties lligades a l'inici d'una preparació amb la sensació de la darrera lesió de la que m'estic recuperant, diria allunyant però el respecte  a una recaiguda em frena a dir-ho, en tot cas la pensada és de demà incorporar-me a aquestes sessions, a veure, a veure. El què sí hem modificat és que passem de quatre cinc sessions a dues tres per mirar d'afavorir la continuïtat dels Vols. Està per veure si serà el programa que ens hi porti, hi ha moltes circumstàncies, sempre n'hi ha, i tant, i tant.

En tot cas aquesta darrera setmana hi ha hagut tres Vols dels sis possibles, prou bé, l'equipament sempre germà a cada jornada, pirates Mavic de primavera, mallot Gore paravent sense les mànigues, guants Gore d'estiu, mitjons també d'estiu Pear Izumi, calçat amb les noves Lake, casc Giro, i ulleres Oakley. 

Aigua, mig bidó de 500 ml. menjar cap, amb totes les eines, dubtant si passar les potències actual de 0° a 6°, veurem, veurem.

No fer res més que Vols aquestes tres setmanes, ha portat avui a mantenir-los, prou bé, prou bé, i per tant aquesta darrera setmana de quatre possibles n'hen fet quatre, ens en queden ara dos més, veurem. En tot cas hem modificat pneumàtics, i relacions de plat i pinyó per sense rodar per carretera, com sempre, sí mirar de rodar més en menys temps, si surt bé passarem a rodar igual amb més temps, ara no perquè no estem prou rodats, i necessitem una mica, no molta, d'alegria. 

Els equipaments des d'ahir ja 100% d'estiu, i tant!!!

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de maig 28, 2019

Repetició :-)

I podria semblar massa tranquil, repetir, doncs pel què fa a aquest tram és a l'inrevés, el grau de satisfacció podent repetir Vol, o sessió d'open de bon matí està prou bé.

Ahir al migdia sense presses, però també sense pauses vaig fer un Drac, en la seva versió curta, no la més curta, que seria tornar per on començo el Vol, si no la mitjana, o una d'elles. El ritme, mirant que aquest concepte no primi, però no puc evitar de compartir que mirant de fer el Drac rondant els 50', que ara mateix per a mi ja és tota una fita, tot i que no començo, ni mentre faig el tram tampoc, pensant en accelerar el ritme, sí que miro de concentrar-me en el recorregut, i de no donar voltes a d'altres aspectes, ara no sé quins, però si deixo passar els segons es fan presents tot seguit :-)

Ahir vaig repetir sortida amb la de titani, per la relació més curta, per res més, i mentre rodava pensava que havia de muntar una potència de 6° positius i de 70 o 80 mm. per veure quina sensació tinc, ara rodo amb 80 mm. i 0°, veurem, veurem, primer però sortir a rodar, i seguir perquè no, valorant la millora posicional a dalt de la bike, poc a poc. Ara després d'aquests darrers mesos sense rodar, i mirant de tornar a tenir bones sensacions rodant millor deixar les preguntes, les respostes d'aquestes per d'aquí a unes setmanes, per d'aquí a uns mesos, millor, segur, segur.

Ahir les Giro Privateer R em van anar molt bé, amb mitjons tèrmics d'Endura de primavera, no d'estiu, culot tèrmic Pear Izumi P.R.O pirates, mallot paravent, tèrmicade màniga curta, i guants d'estiu, tots tres de Gore, casc Giro Ionos, i ulleres Oakley, i he de dir que per temperatures entre els 23°C i els 18°C, molt i molt bé, repetiré de poder fer-ho.

Ahir de matinada part de l'open que m'havia programat no va ser massa animat, i ahir mateix com avui els quadriceps no estaven massa contents, el vespré al Baix Montseny el fisio ho va mirar de suavitzar, i sorpresa quan treballant el quadriceps dret el que al quilòmetre cinquanta de Fort William em va dir que no tindria un bon dia, l'Andreu em va localitzar una lesió "antiga" a la part baixa d'aquest, millor veure-ho ara, crec, crec, tot i que la sessió d'ahir no va ser amiga, renoi, renoi, renoi. 

Aquesta matinada he repetit open, però no la sessió, perquè avui únicament he fet 45' d'estiraments, res més, per prudència mirant de recuperar-me d'aquests quadriceps sentits, a veure, a veure.

I durant dos dies a partir de ja tornen a baixar les temperatures propers al Mirador, i per tant em toca resoldre que he d'aturar els Vols, de fet avui a l'open jo tenia una lleugera sensació de  fredor que no és gens agradable ara mateix per a mi, ni agradable ni beneficiosa, bé de fer demà un open hi aniré més abrigat que avui, una jaqueta segurament serà una manera agradable de fer la sessió. 

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de maig 27, 2019

Sense reacció :-)

Vull dir que tot roda bé, prou bé seria més prudent, i a on a la darrera setmana la recuperació al fisió, i seguint les seves instruccions la recuperació al gimnàs també ha anat bé, sense cap retrocés tangible, dic tangible perquè la sobrecàrrega no sé si és visible en inici, confio que sigui que sí, però no ho sé. El fet és que descansant aquest dissabte i diumenge avui de matinada tornava a ser al gimnàs, i estiraments, sessió llarga d'aquests, carrera, estàtica, carrera, un exercici d'alta intensitat estàtic, i en darrer terme un altre cop estàtica, sembla que han sigut una programació que em permetrà de proposar Vol per aquest migdia, depenent però de les temperatures. 

Dijous de la setmana passada va ser el meu segon dia de bike, i va anar prou bé, un migdia dolç pel què fa a temperatures va ajudar molt, no així l'arribada de les tímides pluges de divendres que van implicar de certa molèstia a la cama esquerra concretament l'adductor, origen l'anys passat de les primeres sensacions rares de fa uns mesos a aquesta mateixa zona del cos, únicament en fred, vull dir durant l'escalfament, fet que va comportar de no adonar-me que hauria d'haver parat la oreparació immediatament, i que no fer-ho va comportar d'aquesta aturada de mesos, i d'aquesta recuperació també de mesos, i que encara dura, per això ara estic tan atent a les sensacions per lleugeres que siguin. Un cop recuperat, passats els mesos ja no estaré tan susceptible, ara però ho estic molt, fins i tot diria que tinc temor a recaure. 

La bike va ser la de titani, i també com la de ferro, va anar molt bé, sobretot perquè la relació per pujar és més favorable que la de 26", i aquest punt va fer que rodés més lent, cert, i més tranquil, molt més tranquil, i tant.

El dissabte i el diumenge volia sortir, però aquest temps tan canviant no em va convidar a fer-ho, i entre d'altres em vaig perdre la pujada per Garolera amb l'Home del Montseny, que per cert en porta quatre i les dues darreres pujades les ha det en bici de carretera, renoi, renoi, renoi.

Bé, a veure avui al migdia si hi ha aventura en bike, i d'entrada al vespre tinc anada al Baix Montseny amb el nou Gran Drac per superar una propera sessió amb el fisio, prou bé, crec, crec. 

Estaria bé aconseguir mantenir els Vols aquesta setmana durant els migdies, sempre dins d'aquest dia a dia les oportunitats que tingui, perquè dimecres crec que ja no ho tinc massa bé, veurem però perquè podria sortir o bé de matinada, dubto en funció de la temperatura, o el vespre, depenent també de la mateixa component, que no faci fredor. 

En tot cas respecte el dilluns passat que no veia cap possibilitat a curt termini de fer cap sortida, estar pensant en sortir d'aquí a u s minuts està d'allò més bé, i tant, i tant :-)

MTB, MTB, MTB.

dijous, de maig 23, 2019

Acció :-)

El dilluns les sensacions abans d'anar al fisió no eren gens bones, renoi, fins i tot vai valorar de posposar la sessió. Per sort la Reina em va convencer ràpidament perqué hi anés, i de fet les sensacions mentre i després de la sessió van ser molt bones, tan que passades les hores concretament el migdia de dimarts ja pensava en sortir amb el meu Drac, ho escric ara i quasi que em costa de creure, finalment vaig anar a fer un open, estiraments i estàtica, per passades les hores, el dimecres de  matinada tornar a fer un open, en aquesta ocasió estiraments, estàtica i rem, i dins d'aquest mateix dimecres al migdia vaig sortir a fer un Vol breu dins del Drac. La veritat és que al vespre estava una mica inquiet, tenia sessió amb el fisio, i un cop dins d'ella no va anar en cap cas malament, i segur que va ser així perquè aquesta matinada tornava a fer un open, ara ja amb estiraments, estàtica, rem, i afegint una breu carrera. El pla ara és sortir aquest migdia amb el Drac, a veure, a veure.

Ahir vaig sortir amb la 26", i he de dir que aquesta bike va molt però que molt bé, renoi, quina petita joia.

Avui de donar-se les circumstàncies per repetir aventura he de valorar amb quin Drac surto, ara en principi crec que repetiré bike, crec, crec. 

Ahir equipat de tardor, amb guants d'estiu, mallot de màniga llarga paravent, i tèrmica d'estiu, els tres de la casa Gore, el culot pirata tèrmic, el Pearl Izumi P.R.O, ulleres Oakley, casc Giro, calçat amb les Mavic Fury, i mitjons Endura també com el culot tèrmics, crec que no em deixo res, vaig beure mig bidó de 750 ml d'aigua i no vaig menjar res, dins dels quasi noranta minuts que va durar el Vol.

Les sensacions avui molt dignes, no diré bones, per si de cas, per si de cas, perquè dilluns preveia mesos d'espera per retornar a l'activitat física, que bé, que bé, que bé.

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, de maig 19, 2019

Temps d'espera :-)

Dolça crec, si més no durant aquestes tres darreres tres setmanes a on la construcció d'una de les màquines de prosperitat s'ha aturat, no sé si definitívament, però mentre la tranquilitat reina al Mirador, i no per estar aturats, si no per seguir treballant en les altres màquines :-)

Des del Mirador tot és més pausat, crec, si més no ho visc així, i aquest aspecte, el de creure que és així és el que fa que el cel sigui del color que ens agrada, el propi de cada estació.

Fa una estona revisava els equipaments que tinc a punt per aquesta primavera, i també les rodes davanteres més noves que vaig fer venir muntades als darrers dies d'abans de marxar a Escòcia, tot bé, millor dit molt bé, i tant. La resta de rodes, dos conjunts sencers descansen a la Transportadores de Dracs a SC. Valorant estic si porto aquest estiu la Transportadora al Mirador, i deixo protegit el Nou Gran Drac, aquest més radical, crec que serà veurem, veurem. 

Ara feia uns dies que no em dedicava a les bikes, que no vol dir que no les rondi, i tant, i tant.

Dubto de si fer venir Dracs nous, també de si fer venir uns altres dos Dracs específics per creuar els Pirineus, sé que no cal, crec, i que tampoc tinc clar quan hi tornarem, i les pensades quan van en aquesta direcció cada vegada són més llargues, i més llargues, i també emocionants, molt emocionants. 

Ara un cop publiqui aquesta intervenció miraré una estona quines opcions tinc, i valoraré un altre cop per enèsima vegada què fer. Sí ja ho sé, un munt de voltes a uns mateixos aspectes que es van repetint, cert però és que pel què fa a mi, lent i repetitiu són les meves dues eines perfectes per avançar, poc a poc, sí, molt poc a poc, i també en moltes ocasions he de desfer el tram, i no poques vegades, i tant, i tant, quasi tantes vegades que podria passar a ser la norma, i no l'excepció.

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de maig 14, 2019

Aturada del temps? :-)

Una mica sí que podria definir el tram de Vols en aquest terme, aturats des de l'hora dinou de les 24 hores SOLO d'Escòcia.

El fet avui és que el conjunt de la preparació, tota la programació seguida del 2016 al 2018 per a mi va ser excessiva, no diré que no fos la més racional, la que calia, perquè de ben segur de 10, 10 votariem segurament afirmativament, el fet però és que jo no estava preparat per portar-ho a terme, i el resultat mentre, i després de la cursa així ho certifica. No dic abans de la cursa, perquè les sensacions rodant durant tota la setmana ja a la zona de Ben Nevis eren més que bones, encara ara hi penso, en com vàrem gaudir rodant cada dia sota una pluja intermitent, rodant sempre els 5°C i em quedo aturat de la diferent experiència viscuda un cop passades les hores dins la cursa.

En tot cas des de l'octubre del 2018 el Mirador resta aturat quan parlem de Vols, de fet els primers dies, la segona o tercera setmana després de tornar d'Escòcia vàrem reiniciar la preparació per Brasil, i semblava que tot anava bé, de fet perquè no puc aportar imatges, perquè el dia abans de caure lesionat estava seguint més que content diria fins i tot apassionàdament el programa de preparació, ho esmento perquè les imatges que tinc guardades així m'ho indiquen.

Ara, i qui m'ho anava a dir després de preparar durant dos anys la nostra participació a Fort Willian, és a dir per poder rodar entre -6°C i +6°C el resultat és que prudentment he d'esperar a que les  temperatures s'estabilitzin per sobre dels 20°C. Jo per si de cas ja tinc els equips preparats perquè el primer dia que siguin aquestes poder sortir tot seguit a rodar, cert que si passa demà no serà, però confio que de cara el juny podria tenir la meva oportunitat. 

De mentre ahir visita al fissio a SC, i primer punt a millorar és que hem escurçat la sessió a quaranta minuts, fins ara eren de seixanta, per mirar de cuidar les sensacions, i hem rebaixat uns punts la intensitat d'aquestes per insistir en el mateix, mesos de sessions m'han deixat una mica sensible a tot, quan parlem de sessions de recuperació, a veure, aquesta setmana després de la sessió d'ahir tinc visita dimecres i divendres, veurem con reacciono, animat ho estic, molt, perquè ara ja fa vuit dies que no tinc molèsties tangibles, i sense adonar-me he entrat a una zona de confort, a on certamant si està molt bé, i tant :-)

I com esmenta el títol, la sensació és d'aturada del temps, que no la realitat, perquè haver de recuperar-me d'una lesió forma part del tram de preparació, vull dir aquestes van lligades al tram, segur, segur, i així m'ho recordo quan estic prou tranquil com per utilitzar aquest recurs d'ànim, que bé, que bé, que bé, oi?

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de maig 12, 2019

En espera :-)

Mirant que les primeres bones sensacions es quedin, i tant, perquè del darrer Vol l'experiència d'aquest, el resum és d'unes sensacions que no són en cap cas les què vull, i tant que no. 

Des de la darrera intervenció que no he fet cap més Vol, i ara per ara no tinc previst fer-ne cap més. Diumenge hi havia proposta Montnegre, i no va ser, sí que va ser una anada al cinema amb el Gran Drac un altre cop a Girona, en aquesta ocasió a veure a en Clint Eastwood, renoi, renoi, renoi. 

Girona els cap de setmana sembla Arenys de Mar entre setmana, fent referència a la poca assistència del públic al cinema, que ja m'està més que bé, però segur que no pensen de la mateixa manera els propietaris de la sala, crec.

Teníem les noves Lake pels Grans Vols, ara també tenim una nova generació de Lakes per els Vols, fa uns dies que són a casa, dins de les seves respectives caixes, i que de moment no sortiran, cert, he d'esperar a refer-me, i sé que sóc reiteratiu, però també he d'esperar seguint les instruccions del fisio, esperar a que vinguin les temperatures, i ara miraré de definir-ho més bé, les temperatures amb mínimes de 20° :-) i crec que vaig a posposar un temps els Vols, és que des de dilluns que estic diria que bé, o del tot bé i necessito gaudir d'aquesta sensació d'estar bé uns quants dies seguits, molts millor dit.

Ara per ara els Grans Vols amb el darrer nou Gran Drac no poden durar masses hores, com sona, com sona, i ahir mateix direcció al Principat l'aturada va ser a Bagà, el límit vull dir, després, a partir d'aquest punt cada tram va ser de tornada cap al Mirador. Tenim un nou Gran Drac, no diré un clàssic, però sí un Gran Clàssic, i tant. Creia que ens l'hauríem de vendre passades les primeres setmanes, per la seva radicalitat, per la seva duresa, de fet a la primera i darrera anada a La Cerdanya a l'alçada de La Collada venint de SV la decisió, que va quedar per sort únicament en conversa era que deixàvem el Gran Drac a aquell punt i tornàvem en helicopter a casa, estàvem esmicolats, i tant. Finalment aquell dia vàrem continuar. Ahir no però, seguint el fil de voler mantenir presents les bones sensacions arribades el dilluns, a Bagà va ser el final del destí. Un cop a casa, neteja complerta, i avui passades les hores tocarà fer manteniment de pastilles i discs de fre, a on el límit és la neteja i no la seva substitució. Un eix a 260 mm. no a 300 el responable d'un comportament divertidíssim, cert que i aquesta és la seva característica que el porta a la zona de clàssics, i una segona característica una relació curta que implica de ser concret pujant, i no ser una eina, com ja és tradició a casa, ni de planers ni de baixades ràpides, és a dir seguim a tram Single Speed, i tant. I aquest comportament impecable, a trams sempre revirats, tan emocionant no la podem mantenir més de quaranta cinc minuts, és la realitat avui :-)

Ara pensant en els Vols, únicament això, pensant, per mantenir la prudència, i aquest matí per evitar el Vol ens hem decidit per una jornada, dinar inclòs al Circ Cric, garantia aquest d'una estona memorable.

Demà entrem ja a la 20, renoi, renoi, renoi, i no sé com hem avançat tan bé a les anteriors, sí que cal seguir el fil d'aquestes oi?

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de maig 01, 2019

Puntual :-)

El Vol de diumenge, prudent diria fins i tot sense ser-ho, perquè si bé vàrem mirar de ser molt prudents, les sensacions mentre, i després de la sortida no m'han animat massa, per no dir gens.

Per sort una anada a la mateixa tarda al cinema a Girona, la segona d'aquest mes, al vespre va permetre de centrar i molt els ànims del què podria ser, i d'una manera preciosa mirar de recuperar les bones sensacions del dia a dia.

El Vol de diumenge va anar bé, però no rodàvem a 20°C, ni tampoc a 10°C, si per sota d'aquest darrer, i això no va ser prudent. En contrapartida l'anada al cinema amb el Gran Drac, tot i endolorit de cintura, renoi, va ser un bon revulsiu, i tant. Un parking molt poc ocupat proper al Pont de Pedra va protegir les ales del Gran Drac mentre nosaltres gaudíem de l'anada al cinema, en aquesta ocasió Green Book la protagonista del vespre, i un breu cafè, de menys de deu minuts previs a tornar al Mirador amb el Gran Drac. 

Ni les carreteres d'accés a Girona són les mateixes, renoi, hi ha llocs que no vaig quasi reconèixer, finalment però ajudat per l'anada anterior que tenia el mateix objectiu, és a dir anar al cinema també a veure Dumbo, i que ens va portar a voltar entre una gran quantitat de turistes, turistes i més turistes, OMG.

Curiós el lloc del cinema a un patí interior d'un bloc d'edificis, que diferent, no sé referit a on, però sí que diferent

Escric i valoro si ara a l'hora de dinar surto una estona en bike, a veure, la temperatura 17°C aparentment, aparentment, i dic dos cops aquest mot perquè fins avui un aire fred no m'ajuda a ser constant, i la conseqüència és que a part de no tenir bones sensacions a dalt de la bike, tampoc les tinc després quan he d'anar al fisió, i de fet en dues ocasions he anat a SC, i en els darrers minuts he posposat  per a una altra ocasió la sessió, renoi, renoi, renoi. El dilluns al vespre no, tot i que a minuts d'entrar pensava en tornar a posposar, i refer el camí de tornada cap el Mirador. Per sort no ho vaig fer, i avui estic molt millor, res a veure en com estava diumenge i dilluns. Diumenge quasi no podia conduir de les molèsties en aquesta ocasió del gluti dret, fet que m'ha comportat de dilluns i dimarts a utilitzar un vehicle amb canvi automàtic, amb el manual impossible ni pensar-hi, perquè sols de fer-ho ja estic incòmode :-)

Ara miro per la finestra del Mirador i tot seguit l'opció Vol va perdent força, i l'opció Gran Vol guanya punts, curios perquè ara mateix sembla que no fa vent, també sembla que no fa fred, i la reflexió va en aquesta direcció, veurem a on vaig a parar finalment, també podria donar-se que cap d'elles caminés, i tant, i tant.

Molt content en pensar que d'aquí a res els Vols a temperatures més càlides dins de la primavera caminaran i molt, potser no serà, potser, però pensar que sí està molt bé. 

Que bé recuperar les bones sensacions al gironès, millor dit, que bé rememorar-les, perquè, i per què no? Passen els anys, sense aturades, sense intermitències, i tornen les estades, les bones estades, i en aquests termes sempre les sensacions sumen, no diré sempre són bones, sí puc compartir que en aquest tram molt càlides, molt, mtb, mtb, mtb

divendres, d’abril 19, 2019

Seguim :-)

A zero, i tant, fent referència a Vols, no a les sessions amb el fisió, aquesta setmana la 16, dues, avui no evidentment, ni dilluns, i fins el proper divendres no hi tornaré. Ahir després de la sessió de dimecres tenia unes lleugeres molesties, avui dos dies després, tot bé, ja passa, ja em passa que la zona que treballem les hores posteriors empitjora, no sempre, però en aquesta darrera ocasió sí va anar en aquesta linia, i no passa res, en cap cas, i tant que no.

Mentre espero, lògicament passen moltes coses, millor dit passen coses, entre elles des de principis de la setmana passada estic acompanyat per un lleuger però pesadet refredat, i que coincidint amb unes temperatures lleugeres, vull dir gens extremes m'han portat a pensar a cada estona pausada en les ganes que torno a tenir de Vols, renoi. 

Com que no en tinc ara la possibilitat, les pensades van cap els Grans Vols, cap el dia a dia, i també per fortuna cap a una moderada reflexió sobre els aspectes, sobre els detalls, sobre la preparació, la logística portada a terme a la darrera cursa de 24 hores SOLO, i he de dir que la de recursos requerits en cada un dels àmbits, i aportats sempre decididament en escreix han sigut increibles, tant que un cop tornin els Vols crec que no requerirem de fer venir noves incorporacions en cap faceta, crec que de fer venir novetats serà per les ganes de sortir, i el fet d'haver d'esperar ara en primer terme a sortir del refredat, i un cop passat aquest, que vinguin les temperatures més dolces, diria que per sota dels 20°C no pensaré en poder tornar a pedalar, a veure, a veure, perquè de ben segur que si no em sento refredat la possibilitat de frenar les ganes de reiniciar els Vols ara les veig nul.les, a veure, a veure.

No fer un cafè ara per ara ho veig impossible, els origens pesen molt, i més la terra d'aquest, ser-ne part fa que no per ell mateix si no pel què significa el faci d'obligat compliment. Ho dic perquè avui ja no sé per quina cafetera vaig :-)

Veig els Dracs, els dos d'Escòcia, i certament que no els identifico com a vilatans del Mirador, però ho són, i més no de fa poc, si no des de fa mesos, diria que d'aquí a res ja portaran un any aquí, i la impressió és que van arribar fa uns pocs dies, curiós, avui llegia que Cielo ha passat a millor vida, ho he llegit a la pàgina d'Aspire Velotech, sí ja ho sé és una notícia del 2017, ja està bé que jo ho llegeixi avui, perquè estava concentrat els darrers dos anys en preparar les 24 hores SOLO, que bé, que bé, que bé, fet que m'indica meridianament que hem de tornar als Vols, sí o sí, de donar-se però les circumstàncies per fer-ho, és a dir lluny del refredat, i propers a temperatures càlides, i tant.

De mentre les novetats quan parlem de nous Dracs, fent referència a quadres nous ronden encara que tímidament per la porta del Mirador, ha de ser, millor dit seria el moment ideal, i per tant, les pensades roden també tímidament la possible llista de components. La vantatge, la sort és que no caldrà fer-se preguntes sobre aquesta possibilitat, únicament deixar passar dies, i intueixo que tot seguirà el seu dolç camí.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de març 25, 2019

A zero :-)

Renoi, a zero, sense Vols, i sense sessions al fisió durant la passada setmana, descans prudent de tot plegat? jo diria que no, crec, sí que la tensió puntual a les sessions de recuperació setmana darrera setmana, m'ha portat a deixar passar aquests darrers dies sense elles. 

Finalment tots els Grans Dracs són a casa, i a on ara ja no hi ha cap espera, que bé, i fins i tot per una anada pausada a La Cerdanya, i el diumenge per un tram el de Sant Hilari a Osor imborrable, crec, les sensacions són de satisfacció, cert, cert.

L'equipament pels Grans Vols diria que perfecte, o quasi, per prudència, per mirar de ser-ho, el més llunyà vers el Mirador va ser Amer, i d'aquí una anada i una tornada a Sant Feliu direcció a Tossa, passant per Caçà i retorn cap a Sant Hilari un altre cop, renoi, però en tot cas el tram d'anada fins a Osor té un mot per a mi avui, flow. Però a remarcar les Lake, a remarcar els guants llargs amb un tacte   notabilíssim, cert, cert, no recordo la marca sí que són italians, que bé que funcionin, amb els Dracs els Gore C7 PRO prou bé, tot i que fa tantes setmanes, també uns mesos que no ho tinc massa present, d'entrada no em preocupa, vindrà la calor i tornaran els Vols, l'inici d'aquesta.

Ara per ara però mirant de mantenir la constància de les sessions amb el fisió al Baix Montseny, i he de dir que com més dies passen més em costa pujar al cotxe i dirigir-me a la sessió, renoi, renoi, renoi.

Ara venen cap al Mirador, per una banda, unes segones Lake per la Reina, i una jaqueta Haglöfs pel genet, tot pels equipaments dels Grans Vols, a veure, a veure. 

MTB, MTB, MTB.