Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de maig 19, 2019

Temps d'espera :-)

Dolça crec, si més no durant aquestes tres darreres tres setmanes a on la construcció d'una de les màquines de prosperitat s'ha aturat, no sé si definitívament, però mentre la tranquilitat reina al Mirador, i no per estar aturats, si no per seguir treballant en les altres màquines :-)

Des del Mirador tot és més pausat, crec, si més no ho visc així, i aquest aspecte, el de creure que és així és el que fa que el cel sigui del color que ens agrada, el propi de cada estació.

Fa una estona revisava els equipaments que tinc a punt per aquesta primavera, i també les rodes davanteres més noves que vaig fer venir muntades als darrers dies d'abans de marxar a Escòcia, tot bé, millor dit molt bé, i tant. La resta de rodes, dos conjunts sencers descansen a la Transportadores de Dracs a SC. Valorant estic si porto aquest estiu la Transportadora al Mirador, i deixo protegit el Nou Gran Drac, aquest més radical, crec que serà veurem, veurem. 

Ara feia uns dies que no em dedicava a les bikes, que no vol dir que no les rondi, i tant, i tant.

Dubto de si fer venir Dracs nous, també de si fer venir uns altres dos Dracs específics per creuar els Pirineus, sé que no cal, crec, i que tampoc tinc clar quan hi tornarem, i les pensades quan van en aquesta direcció cada vegada són més llargues, i més llargues, i també emocionants, molt emocionants. 

Ara un cop publiqui aquesta intervenció miraré una estona quines opcions tinc, i valoraré un altre cop per enèsima vegada què fer. Sí ja ho sé, un munt de voltes a uns mateixos aspectes que es van repetint, cert però és que pel què fa a mi, lent i repetitiu són les meves dues eines perfectes per avançar, poc a poc, sí, molt poc a poc, i també en moltes ocasions he de desfer el tram, i no poques vegades, i tant, i tant, quasi tantes vegades que podria passar a ser la norma, i no l'excepció.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada