Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de maig 27, 2019

Sense reacció :-)

Vull dir que tot roda bé, prou bé seria més prudent, i a on a la darrera setmana la recuperació al fisió, i seguint les seves instruccions la recuperació al gimnàs també ha anat bé, sense cap retrocés tangible, dic tangible perquè la sobrecàrrega no sé si és visible en inici, confio que sigui que sí, però no ho sé. El fet és que descansant aquest dissabte i diumenge avui de matinada tornava a ser al gimnàs, i estiraments, sessió llarga d'aquests, carrera, estàtica, carrera, un exercici d'alta intensitat estàtic, i en darrer terme un altre cop estàtica, sembla que han sigut una programació que em permetrà de proposar Vol per aquest migdia, depenent però de les temperatures. 

Dijous de la setmana passada va ser el meu segon dia de bike, i va anar prou bé, un migdia dolç pel què fa a temperatures va ajudar molt, no així l'arribada de les tímides pluges de divendres que van implicar de certa molèstia a la cama esquerra concretament l'adductor, origen l'anys passat de les primeres sensacions rares de fa uns mesos a aquesta mateixa zona del cos, únicament en fred, vull dir durant l'escalfament, fet que va comportar de no adonar-me que hauria d'haver parat la oreparació immediatament, i que no fer-ho va comportar d'aquesta aturada de mesos, i d'aquesta recuperació també de mesos, i que encara dura, per això ara estic tan atent a les sensacions per lleugeres que siguin. Un cop recuperat, passats els mesos ja no estaré tan susceptible, ara però ho estic molt, fins i tot diria que tinc temor a recaure. 

La bike va ser la de titani, i també com la de ferro, va anar molt bé, sobretot perquè la relació per pujar és més favorable que la de 26", i aquest punt va fer que rodés més lent, cert, i més tranquil, molt més tranquil, i tant.

El dissabte i el diumenge volia sortir, però aquest temps tan canviant no em va convidar a fer-ho, i entre d'altres em vaig perdre la pujada per Garolera amb l'Home del Montseny, que per cert en porta quatre i les dues darreres pujades les ha det en bici de carretera, renoi, renoi, renoi.

Bé, a veure avui al migdia si hi ha aventura en bike, i d'entrada al vespre tinc anada al Baix Montseny amb el nou Gran Drac per superar una propera sessió amb el fisio, prou bé, crec, crec. 

Estaria bé aconseguir mantenir els Vols aquesta setmana durant els migdies, sempre dins d'aquest dia a dia les oportunitats que tingui, perquè dimecres crec que ja no ho tinc massa bé, veurem però perquè podria sortir o bé de matinada, dubto en funció de la temperatura, o el vespre, depenent també de la mateixa component, que no faci fredor. 

En tot cas respecte el dilluns passat que no veia cap possibilitat a curt termini de fer cap sortida, estar pensant en sortir d'aquí a u s minuts està d'allò més bé, i tant, i tant :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada