Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de maig 23, 2019

Acció :-)

El dilluns les sensacions abans d'anar al fisió no eren gens bones, renoi, fins i tot vai valorar de posposar la sessió. Per sort la Reina em va convencer ràpidament perqué hi anés, i de fet les sensacions mentre i després de la sessió van ser molt bones, tan que passades les hores concretament el migdia de dimarts ja pensava en sortir amb el meu Drac, ho escric ara i quasi que em costa de creure, finalment vaig anar a fer un open, estiraments i estàtica, per passades les hores, el dimecres de  matinada tornar a fer un open, en aquesta ocasió estiraments, estàtica i rem, i dins d'aquest mateix dimecres al migdia vaig sortir a fer un Vol breu dins del Drac. La veritat és que al vespre estava una mica inquiet, tenia sessió amb el fisio, i un cop dins d'ella no va anar en cap cas malament, i segur que va ser així perquè aquesta matinada tornava a fer un open, ara ja amb estiraments, estàtica, rem, i afegint una breu carrera. El pla ara és sortir aquest migdia amb el Drac, a veure, a veure.

Ahir vaig sortir amb la 26", i he de dir que aquesta bike va molt però que molt bé, renoi, quina petita joia.

Avui de donar-se les circumstàncies per repetir aventura he de valorar amb quin Drac surto, ara en principi crec que repetiré bike, crec, crec. 

Ahir equipat de tardor, amb guants d'estiu, mallot de màniga llarga paravent, i tèrmica d'estiu, els tres de la casa Gore, el culot pirata tèrmic, el Pearl Izumi P.R.O, ulleres Oakley, casc Giro, calçat amb les Mavic Fury, i mitjons Endura també com el culot tèrmics, crec que no em deixo res, vaig beure mig bidó de 750 ml d'aigua i no vaig menjar res, dins dels quasi noranta minuts que va durar el Vol.

Les sensacions avui molt dignes, no diré bones, per si de cas, per si de cas, perquè dilluns preveia mesos d'espera per retornar a l'activitat física, que bé, que bé, que bé.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada