Dues sessions de fisio a la setmana, no tres, sempre al Baix Montseny, sempre el vespre, i un Vol per setmana, de diumenge, de matí, amb la bike de 26", no la que anava tan bé, però que també va molt bé tant que em motiva a pensar a remuntar la Superlight, sí, sí, com sona. Ràpida, nerviosa, lleugera, i molt però que molt divertida és ara la reina del Baix Montseny, i tant.
De mentre a l'esmorzar dels diumenges a mig Vol les torrades són sempre snse excepció cremades i sobtades si rodem pel Montnegre, i si rodem pel Montseny són perfectes, com sona perfectes, és a dir si anem amb temps esmorzem bé, si el Vol serà breu no esmorzem massa bé, el què sí que va bé és el festival de l'aventura dels Vols i converses esmorzant que ho fan tot d'allò més divertit.
Equipat d'hivern, no de tardor, únicament les Mavic de CX que no són per a fred extrem són l'excepció.
Estem preparant tres aventures, una amb Grans Dracs, amb dos concretament, un per la Reina, i un pel genet, una amb Dracs ràpids nous que tot just estem començant a fer venir els components, els quadres i part dels components ja són a casa, i un tercer projecte que serà possiblement el primer a portar a terme per breu i perquè no dependrà com en el cas dels Grans Dracs que encara hem de decidir quin ha de ser el segon, i com en cas dels nous Dracs, a on estem pendents de les respostes varies de sempre, per tant el Vell Continent ens espera properament portant a terme la tercera de les aventures, i tant, mentre escric penso podem anar als UK, i fer la visita que no vàrem fer a la WEMBO 2018, i així fem camí respecte a definir el segon Gran Drac, mentre gaudim de la tercera aventura, també pot ser al país veí, i tant, i així portem a terme l'aventura ajudant a portar a bon port la primera :-)
És a on som, a on sóc, també hi ha un quart projecte, aquest s'havia de projectar i portar a terme sí o sí, com ho és la de restaurar/posar al dia la Transportadora de Dracs, per romanticisme, pels Vols compartits amb ella era d'obligat compliment, i avui dijous així ho hem encarregat, des de les llandes, que es restauraran, oxidades per l'aire saladet del Maresme durant els darrers dotze anys, també pneumàtics nous cansats de no rodar, els cinc, interior cabina pilot i passatger, refer-la, via una neteja portada a terme per uns professionals, també de la zona interior del capó, és a dir del motor. El vidre davanter nou, optiques davanteres restaurades, les volia noves, silemblocs nous del motor, bomba d'aigua nova, olis, filtres, amortidors davanters nous, gomes dels passos de les portes, reparar les sortides d'aire de la calefacció/AA, substitució de la segona bateria, la que alimenta la calefacció estacionaria, volant nou, recremat i de quina manera, OMG, reposabraços conductor nous, i ara veig que ens hem deixat per fer els frens de discs nous, mirall esquerra nou, i paliers que jo diria que també caldrà fer-ho, renoi, ho escric, i tinc una mica de neguit, vull que quedi perfecte, oi? :-)
Poc a poc i bona lletra, mtb, mtb, mtb :-)
Demà divendres al vespre a SC tinc la segona sessió amb el fisio de les dues programades de cada setmana, i tant, a veure com va, perquè avui torno a notar lleugerement l'abductor esquerra, i tornaré a dir, renoi, renoi, renoi :-)
Demà tinc una coincidència amb un grup, no la Reina d'elles però sí amb les Fades de la Foscor, com sona, com sona, i tant :-)
Ho tornaré a dir.
MTB, MTB, MTB, que bé, que bé, que bé :-)
M'alegro que tornis a escriure! Una abraçada
ResponElimina