Aquesta setmana rodant, porto tres sortides a on a dues el ritme ha sigut prou bo, de fet estic rodant dins del Drac a temps del 2016, que no són estratosfèrics però sí que venint d'on vinc quasi que m'he de pessigar per creurem que són una realitat, el fet és que a ritme aeròbic estic rodant bé. M'ajuda i molt la climatologia d'aquests darrers dies, primer Sol sense ser intens, vull dir rondant els 25°C, i aquesta darrera setmana dins d'una forquilla entre els 15 i els 20°C, i un aire fresquet que convida a rodar bé, i a rodar ràpid, que bé, que bé, que bé.
Les bikes, ja no fan soroll, pistes de direccióHT, BB, eix pedals/crankset, tija/ST, tija/seient, eixos rodes, cada dia una petita, i única modificació, en el cas de la meva era el seient fluix, en el cas de la Betty, renoi no hi havia manera, finalment però vaig decidir intercambiar les rodes del darrera de les dues bikes, la meva a la seva, i la seva a la meva, i la bike de la Reina va deixar de fer soroll, i la seva roda a la meva bike no en fa, sí que puntualment ho insinua, però el 99% del tram zero sorolls, em dono per pagat si ho mantenim així, i tant! :-)
Per a afavorir la meva recuperació de cintura he fet el que per mi és o ma llor dit podria ser una evolució important, un canvi significatiu, des del 2007 crec recordar que rodo amb el seient Tune Speedneedle, aquesta darrera setmana he tornat a Fi'zi:k, no en tinc una bona referència, he rodat amb ells fa quasi dues dècades amb la RCC07, amb la Scalpel, crec recordar, i amb la The Motivator, sempre amb diferents models d'aquesta casa, i certament van tenir tots un punt en comú, tots FATAL, bé ara suposo que apretat per les circumstàncies, perseguint mantenir les bones sensacions de la recient recuperada cintura m'he decidit per una darrera versió de carboni, de fet el de la Vicious ja ho era, però en aquell temps no va ajudar la incomoditat del seient i tampoc que jo volia mantenir la tija amb retrocés Moots per la seva extrema comoditat, i ara passats els anys estic rodant sempre amb tiges Thomson, ho aclareixo, les tiges Moots de partida no són compatibles amb guies de seient de carboni, ara però crec recordar que hi ha un accessori, que hi ha la possibilitat però ara jo no hi estic interessat, avui, demà ja ho veurem. El fet és que porto dues sortides amb ell, i prou bé, caldrà sortir més dies per confirmar que aquest m'ajuda a no castigar a recuperar aquesta zona que tanta feina m'està portant, a veure, a veure.
Al mateix temps, agafat de la mà de l'arribada del nou seient, han vingut nous quadres, sí, i poc poc sense aturades estan venint tots els components que requerirem per/de muntar-los, poc a poc, però he de pensar que Escòcia, la segona experiència marca aquesta decisió, no ho tinc clar, sí que quelcom que tardo mesos a decidir, anys a decidir ho he decidit en dies, si no en hores, crec que em falten per fer venir els pedals, i frens XTR, la resta tot està caminant. En principi volia una segona bike per a la Betty, però com sempre que vols fer quelcom bé, comporta que sempre acaba sortint millor, i com sempre la intenció marca el resultat, i aquest darrer no el saps mai, o sí, i no el sabem interpretar correctament mai, sí que t'emportes les sensacions que vesteixen la intenció, en aquest cas un segon quadre que finalment serà per mi, aquests tenen una geometria molt, però que molt diferent dels que tenim ara, de cap dels que tenim, ST amb angles molt verticals, HT amb angles més relaxats, 75/74, i crec recordar que 69/70, respectivament de ST, i HT per la Betty i en Bob, i tornarem a potències de 90 mm. deixant les extremàdament curtes que portem ara. El manilars tornaran a àngles de 10-12° deixant enrere els de 6°actuals, augmentaria l'amplada però aprofito mentre espero terminis d'entrega a valorar aquest punt. Un altre aspecte important és que estem sortint de la tendència de llandes més amples, crec, i pneumàtic també de més amplada, passarem crec 28-30 mm. i de 2.35, a 24 i 2.0, llandes i pneumàtics respectivament, aquests darrers aspectes també estan dins del sac de la valoració, ara mateix les bikes actuals ja no porten les rodes més UK, i van amb rodes més XC, falta però passar la davantera de 2.35 a 2.20, per després passar davant i darrera a 2.0, veurem, veurem, aquesta és la intenció avui. Hi ha més novetats, velles novetats, manillar pelats ja són el patró de la casa, però encara ara ho veig novedós, les forquilles ens agradaran, i les direccions també, dubtava amb els cranksets, però al final les seleccionades per ser a les candidates definitives aniran a parar a aquest projecte, i les properes ja tinc clar quines portaran, segur que puntualment, però crec que hi seran, però aquesta ja serà motiu d'una altra crònica. Matenim Ikon, això sí, EXO 3C TR, ho indico detallàdament perquè seguràment és sobre l'únic punt que penso puc proposar obertament el seu ús XC perquè de la resta no sabria si és encertat o no per a un tercer, en cap cas, en cap cas, crec, crec :-)
Crec també que la Vicious i la Spot Brand passaran a descansar al Baix Montseny, i quedaran per quan l'Home del Montseny vol fer més planer, que és quasi mai, però en tots cas, vull tenir totes les bikes 100% de MTB al Mirador, en tot cas aquesta és la intenció inicial, ara caldrà veure a on ens porta aquest tram.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada