Ibis, la marca de bikes que va originar les primeres experiències entre un grup que coincidia amb aquesta marca i el seu dia, amb un model en concret, cert que les bikes van seguir un tram trist, moltes de les catorze Ibis no van tenir un bon final, entre elles la meva, però gràcies a aquesta situació va venir la Superlight, la millor bike de doble suspensió que he tingut mai, que bé que anava la Superlight, un dia la tornaré a muntar i fins i tot hi rodaré :-)
Com sempre quan parlem d'Ibis de la bike en si mateixa res ha sortit bé, ara mateix la bike està a dins de la seva caixa únicament pendent de si la torno, no per res greu, en aquesta ocasió el color que havia o podia ser negra, i per error és un gris clar rar, molt guapa, sí, i curiosa, però em contraria lleument aquest tema del color. Tant que aquesta matinada estava gestionant el retorn de part dels components que havia fet venir específics per la tercera bike, com ho són un BB92, i el crankset XTR, no sé si avui els portaré a correus, ni tampoc si també tornaré el quadre Ibis, en tot cas les gestions per portar-ho a terme ja estan fetes des de les quatre del matí.
Fa dos dies vaig recollir finalment la Transportadora de Dracs, i ahir la vaig tornar a deixar per rematar els darrers detalls, són moltes les millores fetes, i poques les que caldrà corregir. De fet vaig aprofitar per deixar el darrer Nou Drac, quan vaig emportar-me la VW, i també ahir el vaig recollir mentre la Transportadora es quedava al concessionari. Des del primer segon ja vaig notar el canvi de comportament del tren davanter, renoi quin efecte té un canvi de pneumàtic. Aquesta matinada he verificat les pressions dels pneumàtics, i curiosament tant la Transportadora com el Gran Drac totes a 2,85 bars, indiferentment de ser tan diferents, un cop corregides no sé dir si he corregit el comportament, però en tot cas els propers quilòmetres sí que ens ho indicaran :-)
De la Transportadora, la neteja del motor s'ha de repetir, les reparacions del lateral esquerra, i porta dreta passatger han tacat el lateral esquerra, i la porta corredera dreta, caldrà corregir-ho, així com un incomprensible comportament de la direcció que tendeix ara amb llandes, suspensions, i pneumàtics nous a girar a l'esquerra, detalls que en un no res quedaran tots enllestits, estem en bones mans.
L'experiència a dalt del darrer nou Gran Drac la puc descriure en un mot, apassionant.
Ara a deixar reposar la decisió a prendre sobre l'Ibis, i sobre els altres dos quadres nous, el primer sobre si tornar-lo, i els segons sobre quan muntar-los, i per anar a on. Per aquest motiu dubto també si també tornar els components de la tercera bike, vull dir si no torno l'Ibis els necessitaré, en tot cas és a on sóc, estudiant la possibilitat de tot plegat.
Un cop torni la Transportadora, hi ha un munt de temes a decidir, des d'equipaments, a les bikes que li assignarem, i mentre ho escric la pell se m'ha eriça, em ve al cap, coincidirà amb la meva definitiva recuperació, tindrem enllestides les dues belles Lynskeys, o serà el moment de les noves bikes?, i la més emocionant, quina seria de ser el retorn dels Vols la propera aventura de 24 hores SOLO?
Aquesta matinada no podia dormir, voltar amb el nou Gran Drac amb les darreres millores fetes amb unes temperatures que rondaven els 8°C no ha sigut cap impediment, cap, a l'inrevés, ha sigut una experiència magnífica, seran aquestes bones sensacions previes al trenc d'alba les preliminars als Vols?
MTB, MTB, MTB.