Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’abril 27, 2011

Preparatius Guilleries. Què tenim?

Que què tenim? Unes ganes d'aventura imparables!
 

Mentre mig país està pendent del partit d'anada, jo vaig passant llista d'allò que em farà falta per assistir al valent de casa.

A la nevera de la WV no hi faltaran cerveses, de Barcelona i Tarragona, aquesta última, la Rosita, en honor al meu germà, aficionat a la bike que dos dies abans de marxar cap a Itàlia ara fa un parell d'anys, ens va obsequiar amb una caixa plena de les diferents varietats d'aquesta cervesa tarragonina, i des d'aleshores sempre que tenim l'ocasió aprofitem per tenir-ne alguna ampolla en fresc.
Tindré a punt en petites carmanyoles fruita fresca, neta i pelada; maduixes, meló i taronges. Plàtans no poden faltar, en aquest cas però, serà més fàcil que en Marçal en porti algun a sobre, igual que algun dàtil i alguna maduixa deshidratada ensucrada. Em manquen els fruits secs, aquests han de ser uns d'específics i que no tinguin sal afegida, i avui no els he trobat...
Per últim tindré a punt algun entrepà de pa de motlle sense crosta untat amb Nutella, un petit caprici reservat per a les grans ocasions.

També pot ser, que tota aquesta preparació quedi intacte, perquè qui ens assegura que ens puguem veure? sempre ho hem fet, com a mínim en el control de l'esmorzar i el dinar (on en Marçal té rotundament prohibit menjar l'arròs que ofereixen al control del quilòmetre setanta, perquè sempre que ho ha fet li ha anat fatal!), però unes Guilleries són moltes Guilleries i tot és possible...

Inici de la segona part, continua l'empat a zero, i jo continuo amb els meus preparatius.

2 comentaris:

  1. A que hora y desde donde comienza la Aventura de nuestro Campeón?

    ResponElimina
  2. Miki, surten a les 8 del matí de la zona esportiva de Sant Hilari Sacalm.
    Que ho preguntes per venir a donar suport? Estaria molt bé!
    Durant la cursa jo m'aniré movent, depenent per on passin, si vols venir, estàs convidat, des de l'edició de l'any 2006 que vaig estar acompanyada, fins a l'hora de dinar, d'en Colorado sempre hi he anat sola, que en cap cas és un problema per a mi, però no li faré lleig a una estona de companyia. Si t'animes em fas un truc i ja t'indicaré on sóc.

    ResponElimina