Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’abril 26, 2011

Bont Shoes.


 http://www.bont.com/cycling/products/commuter/gallery/commuter1.html

Aspecte diferent, servei al client pel que he llegit particular, estil USA, silencis ara sí, ara també.

Equivalència de talles diferents esmenta un usuari que amb Shimano va amb una talla 44,5 i amb Bont una 42!, bé caldrà mirar directament com funciona això.

Alerta amb el servei, segons les opinions que llegeixo a BikeRadar.

http://www.bikeradar.com/gear/category/clothing/shoes/product/review-bont-custom-cycle-shoe-34103/

MTB, MTB, MTB.

Ja aportaré més informació, o millor dit miraré de fer-ho.

Ho faig:

Aprofito per afegir el tema de les talles, cal tenir present que la clàssica verificació de que la plantilla sigui uns 10 mm. més llarga que la nostra planta del peu, no funciona per aquesta marca,  a mi em tocaria una 45, i m'anava gran, però gran de veritat, la 44 però justa, justíssima. A 4-5 mm. no 10 mm. senzillament  perfectes,  un 44,5.

http://www.bont.com/cycling/items/size.html 

Dic perfectes, no còmodes, en cap cas, això, còmodes serà si ha de ser després de la passada que haurieu de fer pel forn, no vosaltres d'entrada,  si no les Commuter a 70ºC uns 18 minuts i seguir les passes que indica el fabricant.

MTB, mtb, MTB.

2 comentaris:

  1. El tema talla de les Bont de MTB, en cap cas té la relació pel que fa referència a les de MTB, de talles que esmenta el biker, "size" Shimano vs Bont.

    El que sí que puc afirmar és que Sidi Dragon 2010 vs Bont Commuter 2011 MTB la relació pel meu peu és 44 a 44,5 respectivament, la 44 de Bont em va petita la 45 gran, la 44,5 de Bont perfecte.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Un fracàs ha estat, les Bont Commuter no són per fer MTB, les tinc desintegrades de pedalar, com pot ser?

    Bé, cal fer el pas si vols caminar, ho vaig fer comprant les Bont, i em vaig equvocar, de tot en treus experiència i tant, una experiència decepcionant, 100% decepcionant.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina