Jo diria que interessant, molt interessant.
L'esperit que es respira a BiciOci és l'essència de l'assistència que per a la meva bike la vull viure cada dia que porto la meva Vicious The Motivator SS a un establiment especialitzat.
El que vull dir és que aquest establiment, BiciOci, fa el seu propi camí, decidit, un establiment que ha pres decisions sempre, i on aquestes els ha portat a una evolució del seu model de gestió que ofereix un servei metòdic, eficient, exigent en si mateixos i on el primer objectiu és establir com a base de negoci la prestació d'un servei que puc valorar com a excel·lent, que tingui com a contraprestació una retribució d'aquest servei per a la botiga interessant.
Si aquest és el teu punt de vista, és a dir "rebre un bon servei a canvi d'una retribució justa i proporcional a aquest bon servei", ja pots portar la teva bike a aquest establiment.
Un professional, per a mi és aquell especialista que analitza el què exposa el client i objectivament hi mira de posar remei amb l'experiència acumulada de molts anys de solucionar situacions similars d'altres clients.
En Narcís, un "especialista" del seu sector, on cada dia, cada hora, cada segon està realitzant la seva tasca a BiciOci, una tasca que consisteix en reparar i posar a punt cada una de les bikes que van a BiciOci i d'atendre si cal temes de la part no únicament del taller si no també de la botiga. I com en David, sempre proposant aventures per compartir amb la bike.
La base de la relació entre el biker i l'establiment especialitzat és un tu guanyes-jo guanyo. A BiciOci és dóna aquest equilibri.
Tota relació comercial s'allunya de la seva viabilitat com menys proporcionals siguin aquest dos pilars. A BiciOci aquesta relació és proporcionada.
Avui a BiciOci la prestació que ofereix mereix des del meu punt de vista una de les notes més altes del panorama de les dues rodes.
Un establiment on la primera premissa és escoltar què vol el client i on la resposta és la persecució de la satisfacció plena a aquesta demanda del client.
BiciOci té el millor recorregut per fer, depenen únicament d'ells mateixos, que és un absolut privilegi guanyat a pols, sí. Anys de perseverar i perseverar en una direcció fa que ara pugui ser l'entrada a un molt bon moment per a ells, sí, sí, un molt bon moment. El moment fa que el servei avui sigui el factor que desequilibra a favor d'ells on decidir portar la bike, per reparar, per revisar o per millorar.
Un factor que els diferència, BiciOci no és una botiga de bikes únicament, és a dir una botiga on hi pots anar a buscar una marca de bikes, que també, el valor estratègic d'aquest establiment és el tàndem format pel Narcís i en David, són l'ànima d'aquest magnífic projecte.
Dos especialistes, dos professionals.
Per a poder mantenir aquell nivell de servei cal una bona predisposició des de que obres la persiana a primera hora fins que la baixes a darrera hora, les imatges, l'anterior i la de sota són els màxims exponents del que és una botiga com BiciOci.
Si entens aquestes dues seqüències ja pots anar a casa seva, que serà en traspassar el seu portal, automàticament casa teva.
En David, més decantat a la part de botiga, però que també ataca qüestions de taller, sempre disposat com en Narcís a fer, fer i fer, també sempre disposat a proposar aventures interessants per gaudir de la bike.
Des d'aquest espai tinc el plaer de valorar a data d'avui juntament amb Chain Reaction Cycles, com sona, i Cyclefit de Londres, com un dels projectes més interessants del sector de les dues rodes.
Nosaltres haviem abandonat el servei especialitzat, ara amb unes prestacions d'aquest nivell hem tornat a obrir la porta a la possibilitat descartada rotundament abans d'entrar per la porta d'aquest establiment ubicat a Salt.
BiciOci, ha de fer un petit recorregut per arribar a l'excel·lència màxima, estan al nivell de servei de Chain Reaction, sí, sí, al mateix nivell, testejats han estat per The Great Escape MTB, i de 10 propostes exposades, han posat remei sempre en menys de 24 hores a totes i cada una de les situacions.
Formula R1, un dia, Goodridge, unes hores, el soroll de la Vicious, un matí, per posar tres exemples.
En aquest sentit, avui amb aquest nivell de servei els hi val per estar en posició Champions.
Vers Chain, són similars, eficiència no eficàcia puntual. Els primers uns monstres per la seva dimensió i model d'organització, BiciOci, uns monstres en seleccionar les seves línies de provisió de components que els hi permet ser molt bons amb els seus compromisos amb els seus clients.
Vers Cyclefit, BciOci està uns punts per sota, pel fet de que aquest darrer està definint de fa uns mesos diria jo, un canvi lent però constant i decidit, pel que fa referència a diferenciació clara de la seva proposta de tipus de servei respecte de la resta d'establiments del sector.
Però és que, entenem amb qui estic comparant? Són dos establiments, Chain Reaction i Cyclefit, referents al món amb les seves propostes personals de servei.
BiciOci té el peu posat al marc de la porta d'entrada per accedir directes a un lloc al podi, no té importància si és el primer, o el segon, o el tercer, ser entre aquests llocs, entre ells, és penso jo, un clar indicatiu del nivell de servei que està oferint aquest petit equip format per en Narcís i en David.
En aquest sentit Cyclefit fa anys que hi són i que són un referent internacional, BiciOci si segueix en aquesta línia serà un referent del mateix nivell també, diferent de Cyclefit però, com ha de ser.
Una única premissa no imprescindible, és interessant per anar a BiciOci si ets de fora, trucar i concretar dia i hora aproximada per anar-hi, la resta queda 100% a les seves mans.
BiciOci senzillament molt més que una botiga de bikes.
MTB, MTB, MTB.
MTB, MTB, MTB.
"A Cèsar el que és de Cèsar...".
ResponEliminaCal sumar a aquesta exposició el punt just per concretar encara més el que he exposat.
Cada una de les exposicions són la realitat del què hem viscut a BiciOci, on no hi ha en la meva aportació ni un sol atribut d'excés, cap.
BiciOci avui ens està oferint a casa aquest servei, ni més, ni menys.
Cal esmentar també que si bé aquesta crònica és clarament positiva pel que fa al nivell de servei d'aquest establiment, això implica-obliga, a que no hi ha marxa enrere, és a dir, avui, ara, el nivell de servei és aquest, alt, molt alt. Un cop valorat, tota disminució per petita que sigui d'aquesta prestació de servei de l'establiment vers als seus clients passa a ser una nota molt negativa, pel fet de que nosaltres, els clients sempre esperem més, mai menys, i també perquè un cop gaudeixes d'un bon servei sempre vols aquest nivell de servei.
Que d'altres establiments no donin aquest servei, no fa que acceptem en cap cas que a on gaudim d'una alta prestació d'aquest, acceptem de rebre ni un xic menys del que fins ara hem gaudit. No podem oblidar que som a a aquest establiment precisament per aquesta notable i clara diferència, si aquesta diferència disminueix la valoració passa a ser automàticament molt negativa.
A favor està que poder escriure en el meu cas, una opinió tan positiva sobre aquest establiment, i en el seu cas, poder veure el nom del seu establiment a nivells propers als de les empreses del seu sector de més renom a Europa, és senzillament una gran satisfacció, certament.
Un descobriment per a mi, el de BiciOci molt reconfortant, és un diamant entre moltes pedres, ara falta el tall d'aquest, que és el que marca la diferència entre ser "el diamant" o "una pedra que brilla" que també està bé, però que no és el mateix, en cap cas.
GIA-CVE-LED, són els patrons de valoració dels diamants, en el cas del BiciOci les opinions entre d'altres, a espais com a The Great Escape MTB, no diré patró però sí referents pel que fa a la valoració de la relació entre nivell de servei i cost d'aquest.
Perseverar en la millora constant del servei, innovar amb noves i bones propostes de servei amb un bona dosi de prudència, un bon camí a seguir als propers anys.
Aquest MIX, no garanteix res, és que si estes garantit segurament ja no tindria cap atractiu, oi que no?
MTB, MTB, MTB.