Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’abril 12, 2011

Biker Guilleries.

Fa unes hores parlava amb un expert de les Guilleries.

La meva sensació és de no estar al firmament ciclista, pel fet de que el meu nivell de forma, si fa o no fa sempre és el mateix, si  milloro potència perdo en resistència, i a l'inrevés. En cap cas de manera preocupant, però comparativament amb bikers de nivell, aquests darrers tenen uns pics de forma formidables que jo no tinc.

Mentre parlàvem ahir vaig esmentar que jo no tinc nivell de cursa perquè cal per tenir aquest, de participar a curses ara sí ara també, i jo vaig afirmar que "jo únicament participo a tres curses en tot l'any", en dir-ho em vaig adonar i així ho vaig manifestar, que ni a tres curses participo jo cada any, sóc a una o a dues en funció de si hi ha Guilleries o en el cas d'aquest any tan atípic, de si n'hi ha i de si jo hi participo, si és que no, únicament participaria normalment al Roc d'Azur, fet aquest que em condiciona i  molt ja no a a poder esforçar-me a millorar, que sí que ho faig, si no pel fet de que no tinc referències del meu estat vers a d'altres bikers.

I a les curses els temps que posen de tall de pas, va en funció del nivell del gruix d'aquest bikers que són presents sempre a les curses, poder rodar amb ells és tenir el nivell per gaudir d'una bona participació, aquest és el kit per a mi per a poder ser-hi i gaudir mentre hi ets.

El camí que segueixo jo és de mirar cada any de millorar sobre aspectes que després de cada participació aïllada veig que són motiu en cas de corregir d'una important evolució per a mi pel que fa referència al rendiment a sobre de la bike.

Després de les 24Ore, alerta que ja són del 2009, vull dir antigues, mirar de perdre pes molt lentament,  mirar de millorar l'elasticitat dels grups muscular i mantenir, no augmentar, amb la mateixa freqüència les aventures de bike, és el que persegueixo de fer tots aquests darrers mesos. Cal tenir present que d'això ja fa dos anys, sembla que fos ahir, és que va ser una experiència magnífica, sensacional, èpica, singular, plural, què més puc dir, bé sí que si més no avui per avui Ligure seguirà a on és, això segur, i nosaltres a on som, bé no és cert, però no serà a Finale. Serà però no a Finale-Ligure.

Perdre pes, el primer punt de la llista, és un fet i un calvari etern, sóc a la frontera per entrar a l'escenari on crec que tindré encara millors sensacions que les d'aquest cap de setmana, el segon punt el de mantenir les sortides del 2009 no m'ha estat possible, ara però aquestes darreres setmanes, amb l'arribada d'una mica més de llum, tinc l'oportunitat de tornar a rodar amb la freqüència del 2009.

Aspectes com l'alimentació del dia a dia, i a sobre de la bike, claus també, i que he mirat de seguir millorant i que van directament lligats a la pèrdua de pes.

Un punt és diferent, molt diferent, la bike que tinc ara, rígida, 29" i SS, no estava a la llista. És un fet corroborat als darrers mesos, no sé si consolidat, un Colorado perseverant podria fer-me canviar de ruta, però avui no és així, ni crec que d'aquí a principis de maig. Aquesta component no és dins dels plans de millora del meu rendiment a sobre de la bike però sí que m'està ajudant a aconseguir millorar en aquest equilibri potència/resistència-pes.

Aquest element nou, pel tipus de bike i les seves més que evidents limitacions, i la disminució de les sortides en bike, dos punts que són les incògnites per concretar a on sóc a nivell de rendiment a sobre de la bike per afrontar les poques fites que tinc per aquest 2011.

Una afirmació sí que d'entrada la puc fer, si no faig Guilleries sí que participaré a més d'una cursa. Si faig Guilleries com a mínim seré present a tres, i quines tres.

MTB, MTB, MTB.

1 comentari: