Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’abril 03, 2011

Dues cròniques, dues histories de persones.

La primera la de la visita a BiciOci, aquesta la tinc a punt a esborranys, però em manca la part gràfica, les imatges de la visita fetes per en Colorado, un cop ell les seleccioni les complementarem amb la meva part i tindrem una crònica de la realitat que hem viscut a BiciOci.

Crec que puc afirmar que serà una petita sorpresa la que us exposaré.

La segona la crònica de l'aventura d'ahir. Aquesta estava disposat a fer-la tot seguit, però avui m'adono que la crònica va més enllà de la pròpia sortida, he de parlar del perquè de la relació amb els Trinxes, que penso que és un transfons important a detallar, pel seu romanticisme, per la qualitat del fer de les persones, que a aquest espai és el que m'agrada exposar.

Dues cròniques lligades per un mateix pilar,  el de passar una bona jornada entre bikes.

MTB, MTB, MTB.

La primera, la de la visita al BiciOci, jo diria que a aquest espai si més no, serà com posar la primera pedra del que és un mica el naixament d'un mite, com sona, cal ser objectius, crec que "a Cèsar el que és de Cèsar", que en aquesta ocasió pel que fa referència a BiciOci,  té tot el seu sentit.

A les propers hores construiré la crònica de la Montserratina i un cop en Colorado tingui a punt les imatges del BiciOci finalitzaré la crònica de la visita a aquest establiment ubicat a Salt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada