Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’abril 17, 2011

Darrers detalls.

És el que ha estat aquest matí.


M'he decidit a muntar els frens Shimano XT, però un cop posats,  el del darrera, són Post Mount, l'adaptador de 160 mm. no el tinc, rar perquè el tinc, a on no ho sé, sí tinc a ma el de 180 mm. que inicialment anava a muntar, però és que no he pogut afluixar  el disc, per aquest motiu he muntat els Shimano XTR 2007 d'en Colorado pel fet que el davanter és PM, i el del darrera SI. M'ha tocat refer el tub del darrera, purgar  i llestos.

Per cert un cop rodats, caldrà  tornar a purgar perquè la maneta té massa recorregut vuit.

El davanter, el tub no passa per on ha de passar, és provisional, si ha de ser ja hi passarà.

He modificat la posició del pulsòmetre, ara al manillar i no a la potència com fins ara,  fet que em permet de poder visualitzar escalant dret, perfectament la pulsació.

La resta crec que està a on ha de ser.

Ara a rodar, em cal posar el llaç a uns petits detalls del meu equipament, però hi sóc posat dia sí dia també i com deia l'àvia en pau descansi, "qui fa tot el que pot no està obligat a més".

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada