Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de març 28, 2011

Things.

És que el manillar,  tija i potència que vaig proposar ahir no els veig avui.

El manillar saltant-me el criteri de que no sigui de cap marca de bikes, el vaig demanar via la comanda d'en Colorado de la seva Mooto-X,  de 10º de retrocés i 700 mm. en titani, va arribar la bike, el manillar no.
 
Què puc dir de la potència, res.

Ara entre que el manillar no va ser, que a mi que sigui Moots no en va si la bike no és Moots, que la potència no sé quina ha de ser i que la tija si no és Moots o Eriksen sembla que no pot ser, i és una marca de bikes d'una bike que no tinc, no sé el perquè però no em motiva.

La tija Sumo de USE  de titani, no m'agrada. Però si ha de ser una alternativa única, serà.

De les rodes, no veig encara les "llantes" NoTubes, i més que no veuré,  no tinc clar aquest pas, i les boixes, tampoc.

Ahir després de la sortida de dissabte veia amb més clarividència aquests components.

Ara no.

MTB, MTB, MTB.

4 comentaris:

  1. És que avui em pesen una serie de sensacions de la sortida de dissabte que fa que la perspectiva de les coses siguin diferents.

    Pots estar al costat d'una estació de tren i no escoltar el pas dels trens, tot i que aquest passen fent molt i molt de soroll.

    Pots creuar un Montseny silenciós cent cops i no pots deixar d'escoltar mil sons diferents.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. A la matinada del 29 penso que avui muntaré la tija i la potència Thomson.

    Mantindré el manillar, ara per ara, esperant a decidir quina ha de ser l'opció definitiva. No per característiques, sí per material i acabats de construcció.

    Frens, i rodes, he de seguir en la línia de decidir què fer, mentre he de millorar la frenada del Marta davanter, pastilles Kool Stop vermelles i substituir el líquid de fre.

    I les rodes, primer contactar amb Phil Wood, després d'aquest primer pas, en funció de com respiri en vindrà un segon, i si no cal seguir esperant, que fins ara no m'ha anat malament.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  3. Potencia 4x, 100 mm. 0 graus, tija Thomson, seient Fizik Arione CX, imperatius Colorado.

    Ja vaig amb pneumàtics de 900 gx2 pels 10,5 Kg.

    Ara a per les boixes i a pel manillar.

    Canvi de plans pel manillar.

    I una idea a perfilar per les "llantes" i els radis.

    Posaré plans seguidament tingui una mica més d'informació dels mateixos.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  4. El manillar Moots demanat des de divendres, a Moots.

    Millor dit, el manillar reclamat a Moots, fa més de tres mesos que en Colorado els hi va demanar.

    Segons el seu importador, d'aquí a dues setmanes tindre a casa un manillar Moots de 700x25,4 mm. 8º.

    Emocionat estic.

    La potència passarà a ser la Syntace 105x25,4 mm. 6º.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina