Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 12, 2011

SS d'escalada.

Per sota de vint-i-cinc quilòmetres, per sobre dels 1.000 m. +.

Perfilant ara sí, les Guilleries. Pujades avui infernals, on he posat peu i no sé pas si mai deixarà de ser així, amb la pujada al Montalt tancada per substituir l'antic pas ara el pas alternatiu és una v tancadíssima.

I tant la baixada com la pujada són avui per avui inassumibles per a mi, després d'aquest pas baixades provocadores tan que fer-les sembla fàcil però a on posar peu ha estat la moneda de canvi.


I entre torres de pujada a peu amb la bike a l'esquena.

Els Ardent els he inflat abans de sortir per sota dels 18 psi.

Els Maxxis Ardent 2.25 LUST, són l'inici d'una nova etapa Tubeless, la "NO AIR", ho dic perque les he anat baixant de pressió per veure amb diferents pressions per determinar la que m'aporta les millors prestacions per poder fer fàcil els trams difícils.

Bé pots rodar tan baix que sembla que sigui la carcassa la que fa la feina sense aire. A les baixades molt pronunciades he notat una certa flexió, cinquanta manxades i llestos.

Miraré a quina pressió vaig ara, però ja us puc avançar que per sota dels 15 psi segur, per no dir 12. Sí ja ho sé no té cap sentit, però que no vaig a 16 psi ho puc afirmar ara mateix. Si pressiono el pneumàtic amb els dits baixa més d'un centímetre però la reacció rodant del pneumàtic és de tenir un comportament com si anés a 20 psi.

Davant un cop a casa.

Darrera un cop a casa.

L'agulla no baixa d'aquí, no marca menys de 16 psi, no sé perquè. Desinflant a zero marca 16 psi. No puc utilitzar el manòmetre homologat del compressor perquè amb aquestes vàlvules no indica bé la pressió.

Roden bé, no sé quant de bé. A mi m'ha semblat que a tots els llocs on hi ha una mica de pendent de baixada, enseguida agafa velocitat, i a les zones de pujada amb fang no he notat que la Vicious tingués ganes de quedar-s'hi a fer la paradeta. Però crec que l'única manera de poder comparar és muntar les CrossMark i així tindré clar quina és la millor opció.

També emmascara el seu caràcter rodador que la pinça de fre del darrera amb el darrer canvi de pastilles no he aconseguit centrar a la perfecció la pinça i tocava una mica, ahir ja no però sí que a les darreres sortides anava un xic frenada, poc però clar podria ser que que sí que les sensacions amb els Python dels darrers dies no siguin les dels darrers mesos fent referència a la seva capacitat rodadora.

Que tancada la zona per on he rodat avui, sort que entre zones obagues també he vist la llum, no diré del sol, aquest era amagat entre un gruix important de núvols negres, però negres de veritat.

Equipat 100% d'hiver, però amb la jaqueta Gore paravent, no la Mavic d'hivern.

Eines les de sempre, sense esprai d'escuma.

Aigua, un bidó de 750 ml.

Incidències, cap.

Avui entre corriols he conegut als propietaris de la muntanya anant cap a Coll de Pollastre, per on rodo durant tots aquests anys, són pagesos, i tenen els cotxes que a mi m'agradaria tenir, 2CV i 4L. M'han proposat que passi per casa seva a la propera vegada, així serà.

MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. Ara sí que el Montalt tindrà el privilegi de nou de tenir-te corriol amunt corriol avall, acumulant tècnica i desnivell.

    ResponElimina