Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de març 18, 2011

The best day.

És el que començarà demà.


Una aventura que fa temps que és a sobre de la taula, i que demà comença el seu camí.

Serà de nit en el seu inici, veurem el sol com surt, i com cau, i passada la primera jornada en vindrà una segona.

Són les preliminars a la cita de primer de maig.

Cal posar la Vicious a on ha de ser, per veure si podrà ser o millor ho deixo de banda per aquesta edició 2011.

Demà primera pedra del que ha de ser el tram final de construcció que m'ha de deixar a les portes d'un magnífic repte.

Però l'aventura que comencem i acabem a les properes hores té per si mateixa el seu propi contingut, l'essència per ser una data assenyalada.

Vaig a reparar al roda de la Vicious, estaria bé poder rodar en silenci a les properes hores.


MTB, MTB, MTB.

5 comentaris:

  1. He desmuntat la roda, he tret el disc, el pinyó, l'eix, les boles, netejat, bé en resum tot el procés de manteniment.

    La roda un cop muntada fa més soroll que abans de fer el manteniment.

    Vaig a desmuntar-la tota, nucli inclòs.

    Fins d'aquí a una estona.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Soroll !!!! Aviam si aconsegueixes esbrinar d'on surt !!!!

    ResponElimina
  3. Xavi, he desmuntat fins i tot l'eix i tret les boles de la 26" per mirar si podia posar el nucli de les Shimano XTR a les XT de 29".

    La clau allèn que cal és molt gran, no la tinc.

    Sorpresa, l'eix de les XT i les XTR és el mateix, vull dir el material, si més no pel pes, jo diria que coincident.

    Després d'una bona estona, he vist que l'eix intern que fixa el nucli a la boixa estava fluix, he pogut treure el nucli, i no hi he vist res rar.

    Ho he netejat tot, tornat a muntar, collat bé tot i eureka, la roda ja no té joc.

    Ara però un cop muntada la roda hi ha un soroll immens però diferent. Sí, sí un soroll que fa mal al cor.

    Són quarts de dues de la matinada, he de llevar-me a les cinc, demà serà un altre dia.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  4. Marcal, aixo es com buscar un tresor...encara m'enrecordo del soroll de la meva Ibis a la sortida de Manresa...tambe ens va portar de corcoll.

    ResponElimina
  5. I tant que recordo la jornada d'intercanvi de rodes.

    Ara ja preparant la marxa, són dos quarts de sis.

    Quina emoció. Ara passades les hores el pensament és, "ja no tinc joc a la roda del darrera", sí fa soroll, però d'entrada no vindrà generat pel joc de la roda.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina