Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 26, 2011

SOLO-SS Epic Ride. Tornant al niu.

Aquí atacant.


Mtb, mtb, mtB.

Aquí, deu minuts més tard, tornant al niu.


Baixant.
67,5Km.
Desnivell no el sé, lluny dels 3.000m.
D'aquí a 50Km aprox. a casa.
Em motiva arribar de dia.

La foto de rigor, al Llac d'en Viada.


Parada de tornada a casa, a Sant Celoni. Maduixes.


La mare sempre és la mare.
Parada i fonda, que deia l'àvia en pau descansi.

Mtb, mtb, mtB.

2 comentaris:

  1. Ja queda menys...quina aventura !!!!

    ResponElimina
  2. La veritat és que a aquest punt, les ganes de pedalar xocaven amb la manca de forces per escalar a les pendents més costerudes.

    Uns fruits secs arribat a aquest punt hauria estat perfecte. Però no els vaig comprar a Sant Celoni ni tampoc a Gualba ni a Santa Fe.

    També amb el pas dels quilòmetres vaig anar perdent rigor amb el detall de Km. aigua consumida, bé el cansament determina què i quan.

    Perdut pels Corrals va ser un punt que em té encuriosit, sóc home del Montseny jo, no hauria de ser tan fàcil per a mi perdre el camí bo, no l'orientació, sempre vaig saber a on era, no però com fer-ho per anar a on volia.

    De fet a la imatge on esmento el mur vertical a escalar, un cop vaig ser-hi sense encertar durant hores com sortir de l'embolic, finalment però va ser sensacional amb el descobriment d'un bosc de fades que sempre guardo com un tresor oblidat.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina