Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de març 08, 2011

Shoes Lake MX140.

Test a la neu, millor dit, primer test a la neu.

10/10.

És el resum, unes dues hores posant els peus dins d'ella i ni una gota d'aigua, ni insinuació d'ella, fins i tot mirant de que entrés i no va ser durant tota la sortida.


Finalment vaig agafar baixant una mica de fred als peus, però és perquè a la baixada jo portava posats els mitjons xops de la Betty i ella els meus ben secs, però això serà motiu d'una segona intervenció.

Les botes perfectes per a condicions extremes, però aquest diumenge passat, a 15º aprox. al mig dia he de dir que les sensacions també han estat bones, per amb l'arribada de la foscor i el fred sentir-me perfecte amb les botes.

Encara no hi he rodat amb pluja, ja serà, únicament s'ha de donar l'ocasió.

MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. Per la part que em toca puc afirmar que les Lake mantenen el peu ben calentó, quin gustet posar-se els teus mitjons. També puc afirmar el que qualsevol biker amb dos dits de front ja sap, les Sidi per a la neu no estan pensades, i amb una puntera que es vagi mullant, encara pitjor, feia anys que no ho passava tan malament. Sort del pla d'en Marçal, increible el momenr que em proposa el canvi de mitjons, els meus estaven xops!

    ResponElimina