Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 05, 2011

Captivació.

És a on sóc jo, captivat.

Puc mirar de mirar-ho diferent sí, de pensar diferent sí, però per què si hi estic bé, si hi estaré bé? Més encara, poder compartir una aventura com la viscuda a la Cerdanya entre genets, amb les Turner, avui passats els dies, és senzillament ja no sensacional, si no "emotiu", sí, emotiu, que dintre de la meva escala és un dels pilars importants.

Poder per la meva part gaudir d'aquest imatge del que representa, del que significa per a mi, és poder restar content, amb ganes de fer, fer i fer.

MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. Jo també n'estic de captivada, quan de sobte em ve al cap un flash amb alguna de les imatges del que va ser compartir una jornada biker amb un creador. Que bé poder ser-hi, que bé saber i veure que aquella jornada sempre serà, i saber també que moltes més en vindran.

    ResponElimina