Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 10, 2010

ROC D'AZUR 2010: Motivació


Finalment la molèstia del bessó dret ha anat a més. Ens curarem en salut, i seguint els bons consells de lagranevasio, avui descansaré, val més fer-li cas, doncs fins al moment no m'ha anat gens malament.

Com que no puc pedalar m'he dedicat a revisar informació, anotacions i imatges d'edicions passades, tota una història, la nostra història.

Tot sovint, m'entretinc rememorant bons moments mirant aquest vídeo, la parella que apareix al segon 00:22 sembla que vagi de festa i no a pedalar més de vuitanta quilòmetres, el millor de les imatges, el so, ja m'ho sabreu dir.

Espero que la bondat que faci avui, m'ajudi a demà estar millor i poder pedalar sense problemes, perquè per experiència sé que si he d'anar a veure el nostre estimat Fisioterapeuta, m'esperen dies de repòs, i això ara no seria el més indicat, o sí.


Segueixo doncs, buscant records motivadors i segueixen faltant vint-i-vuit dies, ahhhhhhhhhhhh!

2 comentaris:

  1. És que és així, ni més ni menys.

    Emocionant, molt emocionant.

    MTB, MTB, MTB.

    Esperem que les molèsties millorin.

    ResponElimina
  2. Jajaja....molt bo el so, m'agraden les vostres declaracions !!!!

    ResponElimina