Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 01, 2010

Tot plegat.


http://www.dirtragmag.com/blogarific/under-test-ellsworth-enlightenment-29/

El perquè una Rotwild RCC07, el perquè de la primera Yeti ASR-SL, de la Scalpel, de l'ARC, de la Ibis, de la Rocky Mountain Element Team SC, de la Yeti ASR-SL, de la Mojo SL, de la Superlight i ara de la Vicious The Motivator SS, no el sé, certament, però en moltes ocasions no hi fa res, les coses són.

Motius, molts, per a cada canvi, sempre han primat les sensacions, i molt.

La Rotwild va ser un somni fet realitat, la Yeti ASR, un bon consell, la Scalpel, la meva primera bike de curses, l'ARC, l'extrem feta estil, la Ibis, una nova etapa, la Rocky l'arribada d'un clàssic, tipus l'ARC però en doble, de fet si avui tingués aquestes dues bikes seria perfecte, per què no?, la segona ASR la bike perfecte, és que amb ella he fet el meu millor resultat a les Guilleries, la Superlight, la millor bike que he tingut amb diferència, la Vicious, l'etapa espartana, definitiva?, no ho sé, és el camí que vaig deixar en marxar l'ARC 100% rígida amb 2x9 cap a Valencia, però ara 29" i SS, més radical encara.

Per què volia l'ARC?, la veia i pensava "quina bike més maca", com amb la Ibis Mojo Carbon i SL, vaig veure la Vicious i vaig pensar, "serà la meva bike".

Quina bike voldria demà?, avui penso que la que tinc, la Vicious, configurada com?, com ara, sense problemes de frens, això sí i amb uns Maxxis Monorail Tubeless de 29"!!!.

Quina serà la propera?, no ho sé, no veig propera, però com per negar la possibilitat tampoc, en cap cas.


http://www.pinkbike.com/news/Last-Bikes-2010.html

4 comentaris:

  1. Dificil elecció davant un mercat emergent com el d'ara.
    El món està en crisi, el sector del MTB sembla que no, ara bé els preus cada dia són més elevats fet que potser els farà entrar en recessió, però de moment cal disfrutar del que tenim.

    L'elecció d'una bike no es fa amb un dia ni en dos, necessita temps, opinions, tests i per que no de camí i solvencia, tant per ella com pel representant.
    Moltes marques al mercat, potser massa, o no, però així n'hi ha més per escollir, el problema tal i com dius és quina serà la millor per a mi?.

    No ets l'únic que et trobes amb aquest problema, d'els que moguem el mercat, sóm molts que ens trobem amb aquest dilema.

    Tot es possar-se a mirar el que realment necessitem, de fet tú ja has fet un pas més i com a mínim ja saps de quin peu calzen les SS, bé, de fet ja ho hauràs probat quasi tot excepte es clar, descens.

    ResponElimina
  2. Una Pike, blanca amb els adhesius negres, una Blur LT d'alumini verd poma Apple, rodes DT240 amb aro Mavic 819, tija i potència Thomson Elite i 4x, seient Flite Carbonio, manillar Easton Monkey Lite CNT SL 670?, frens Hope mono mini, 180/180, del 2005, no els del 2010, punys ODI, transmissió 1x10, Shimano amb Grip i canvi Sram XO de patilla mitja, verd poma Apple també, guia cadena MSR, pneumàtics Maxxis Monorail 2.1 UST, i pedals Craznk Brothers Egg Beater 2ti.

    O una Transition Covert...

    ResponElimina
  3. Realment creus que aquests dos models que exposes són els MODELS, jo particularment ni amb la LT ni amb la Covert mi veig, per això ja tinc les dues IBIS.

    Ara per ara sóc més de recorreguts curts, com la teva Superlight, amb 100/100 és ideal pel tipus de sortides que faig, això no vol dir que qualssevol dia una 140/140 també sigui l'indicada, però llavors ja busques altres coses, altres recorreguts.

    Un bon exemple és la Scalpel que han presentat al Eurobike amb 7.3 Kg i un altre la Scott 899 amb tant sols 6.36 kg.......... Fiables?, jo crec que sí, ara bé això són màquines de pura competició, pels més exigents però que amb un petit increment de pes i amb no tant pressupost tens unes màquines molt, molt especials, tot i que per nosaltres no s´´on minoristes, que és el que busquem.

    Espero que dissabte si tot va com té d'anar poder parlar-ne més a fons i que amb els teus coneixements i experiencia puguis aconsellar un bon camí, que no vol dir que sigui el millor, però al menys serà el camí a seguir un cop hem fet el que em fet.

    ResponElimina
  4. XAMG jo em referia a aquesta comentari:

    "de fet ja ho hauràs probat quasi tot excepte es clar, descens."

    Vull dir que la meva bikes per baixar podria ser una d'aquestes dues.

    El tema bikes radicals-definitives, per a mi avui una semi rígida UK.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina