Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 22, 2010

1x9=29 o 26?.


http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=610880

No va poder ser una Trail King de 1x10 o 1x9, però el camí hi és, i estic mirant de poder gaudir d'ell. Una guia de cadena serà necessari.

Moltes hores, moltes matinades, i vinga i vinga a fer camí.

Ahir vaig acabar els trets principals del segon projecte. El primer ja fa dos dies que roda, i si roda bé, o no, ja us posaré crònica, del segon he d'esperar a l'arribada dels pedals per poder rodar, i d'aquest darrer també us en posaré les primeres impressions.

És on soc, fent camí.

No he posat el reportatge fotogràfic perquè de la construcció de les dues, fent la descàrrega vaig perdre totes les imatges i ara estic pensant com fer-ho, tornar a desmuntar-les i refer-les per poder fer la presentació com cal seria el que caldria.

M'ho penso i ja veuré com fer-ho per fer-ho bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada