Exciting times.

The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de setembre 23, 2010

Ibis festival a Cadaqués

Amb una mica de retard, ja que aquest any he fet les vacances al setembre, us passo una crónica curta de la exitosa trovada que varem fer a Cadaqués el dissabte dia 4/09/10 un grup de 12 genets, 6 dels quals anàvem amb Ibis.
La sortida va ser a les 8:00 en punt al Pavelló Esportiu.
Per escalfar motors rápidament vam agafar un camí que esdevé una auténtica trialera de pujada dibuixada en roca viva fins al Mas Duran, per accedir a continuació al camí antic de Cadaqués Port de la Selva, un plaer per tots els sentits degut a la seva bellesa en el seu tram mitjà i que es complica posteriorment a les trialeres de baixada i pujada que donen accés a la ruta de l'esglèsia de St. Baldiri, fent treballar de valent als genets en les seves habilitats técniques, que sense perdre el somriure van passant tots els obstacles, fins arrivar al Port de la Selva.
Al Port vam esmorçar (aquesta vegada sense bomba submergida) en bona armonia i despres de les fotos obligatòries vam seguir la ruta de Selva de Mar, en una pujada llarga i penosa per la calor, per accedir despres d'un corriol trialer traversant la carretera de Roses-Cadaqués a l'alçada de la Base aérea. Una estona de pista ample fins arrivar gairebé a sobre de Roses i accedir a una trialera molt técnica que ens portà directament a la Cala Montjoi, on vam proveir d'aigua en el camping, ja que anàvem tots una mica deshidratats, per continuar fins la pujada posterior a Cala Jóncols, que dona a una font d'aigua fresca, molt agraida per tots per la calor sofocant del dia.
Baixada enduro rápida fins trovar un fantàstic corriol trialer que ens van ensenyar els dos Cadaquesencs que ens acompanyaren, per acabar enllaçant el camí del far de Cala Nans, ja a la vista del poble, just a la 1:00 del mitgdía. A continuació vam guardar les bicis al meu garaig i vam fer un menjar de germanor i magnífic ambient a la Gritta.
Mon germà, present amb la seva Ibis, estrenà els nous tubs per als frens Magura, sense cap problema i millorant molt el tacte, les prestacions i el retorn dels pistons a lloc. Un exit total que caldrà provar amb més cura en el riguròs hivern proper.
Va ser una sortida per recordar i que ens va deixar a tots amb ganes de fer-ne més. De fet es va parlar de fer-ne una a Les Gavarres i un altre a Terrassa, que ja em fa illusió només de pensar en preparar-la.

1. Fliper,

Quines bikes...que he de dir...quins colors mes espectaculars, la blava...bufff !!!!

Les fotos, son increibles, hem semblem molt bones, sobre tot la de les sis Ibis amb el mar per fons.

Una abracada molt forta desde l'altre bande del blau element

2. Un bon grup de Ibis a una zona mítica.