Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 08, 2010

ROC D'AZUR 2010: Compte enrera!

D'aquí just un mes estarem pedalant pel departament de Var, del país veí, intentant poder completar dignament el Roc Marathon. Ens esperen més de 83km, oficialment en són 83 però finalment sempre ens apropem als 90 i als 3.000 metres de desnivell positiu, i hi ha dies que tinc la sensació que el més calent és a l'aigüera.

Des de l'any passat, que a casa ja hi donem voltes, el Roc d'Azur està tancant un cicle, i no per res, sinó que per dates coincideix amb altres esdeveniments que no ens volem perdre, i de fet, enguany serà la cinquena participació, i tot i que l'emoció és la mateixa que el primer dia hi ha moments que penses que ja en tens prou, de fet, per aquest motiu vàrem decidir que aquest any només correríem el Roc Marathon de divendres i que l'emblemàtic Roc d'AZUR del diumenge, el deixàvem perdre, i crec que per la nostra seguretat i per no arribar al límit del desgast en un dels moviments bikers més importants d'Europa, ja hem fet bé.

L'objectiu d'aquest any, a hores d'ara, el mateix que l'any passat, fer la meva pròpia cursa, passar-m'ho bé i no prendre mal, amb la incògnita de com li anirà a lagranevasio la seva experiència 29" SS, potser aquest any fins tot puc coincidir amb el nostre bon company francès, ens consta que s'està preparant a consciència, estaria bé fer alguns quilòmetres acompanyada, tot i que entre 3.000 participants en torns de sortides de 500 bikers, us ben asseguro que sola, poca estona.

Les últimes sortides en bike, estan donant bons resultats, i molt bones sensacions, ahir finalment la pluja no va aparèixer i vaig poder rodar 20km i 500metres d'ascensió per pista de la Serralada Litoral, i vaig tenir molt bones sensacions, de ritme i de lleugeresa de cames, que després de la ruta del divendres i la del dissabte és una bona sorpresa.

Ahir, i seguint la dinàmica de fer-ho dos cops per setmana, vaig sortir amb la Yeti ARC, de fet, lagranevasio m'ha tarat tan bé la forquilla que em costa trobar diferències de comportament entre la Yeti ARC i la Yeti ASR-SL mai m'havia trobat tan segura amb la bike rígida, és precisa pujant i un llamp baixant, tant és així, que m'havia plantejat el fet de, per acomiadar el que crec serà la última participació en uns anys del Roc Marathon, pedalar amb la mateixa bike que vaig fer-ho en la primera participació, la Yeti ARC, però això ho aniré estudiant, doncs el terreny Roc és força castigador, i les dues ocasions que he anat amb doble, no m'ha anat gens malament.


Avui torna a lluir el sol, acumularem quilòmetres, de ben segur, avui per terres del Montseny, que després de la pluja el terreny deu estar de somni.

Yeti ARC o ASR-SL?


4 comentaris:

  1. ARC, ASR-SL, quin plaer poder decidir una qüestió així.

    MTB, MTB, MTB.

    Sensació de que aquest serà el darrer Roc?, fa mesos que sembla que la tendència serà aquesta.

    ResponElimina
  2. Per romanticisme, guanya la Yeti ARC, per comoditat la Yeti ASR-SL. Depenent de qui mani, si el cor o el cap, en triaré una o l'altra, veurem. Un tema més a valorar a part del pinyó que cal que portis a la teva 29"SS, en seguirem parlant, pedalada darrere pedalada.

    ResponElimina
  3. Ummm.... forca Betty !!!!

    ResponElimina