Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 06, 2010

SS al SS.


Ahir va ser una jornada més, com la de la foto, però aquest cop dins del que han de ser les prèvies a l'arribada de la resta de 29" a aquest espai, ja n'és de curiós que la roda sigui un tema tant sonor, sí és més gran, però sembla que un pas com el de donar entrada a aquestes bikes de rodes grosses, sigui quelcom més que això, i com tot, haurem d'esperar a que els dies posin les coses al seu lloc.

Ahir va ser una pluja d'opinions, de moltes i també molt diferents visions de com veiem l'entrada al 29".

Això és el que fa que el tram on som, sigui molt però que molt plural, jo no poso marques ni models, penso que el seu dia jo vaig poder presentar a la meva manera la que avui és la meva bike 29" i SS.

A vosaltres us pertoca decidir com i quan fer-ho, després de ser, mentre, abans, com ho creieu millor fer-ho serà el més encertat, aquesta és la vostra, això de ben segur.

Jo vaig veure uns genets molt animats a fer, no sé si 29" rígides, o 26" de nova generació, rígides o dobles, no ho sé, però fer.

Un bon sopar, amb bona companyia, i millors temes de conversa, els millors, de MTB, MTB i més MTB.

2 comentaris:

  1. The Smile says it ALL!

    Excellent.
    MTB MTB MTB

    ResponElimina
  2. Amb aquest video que he trobat en tall de conya, les coses queden força clares.

    http://www.youtube.com/watch?v=OyIWPB-X49U&feature=player_embedded

    ResponElimina