Aspectes tècnics, el primer que els frens Magura Marta tant de la Santa Cruz Superlight, com de la Vicious The Motivator SS, segueixen sense agafar aire. Punt important, els vaig purgar jo, i mai havia aconseguit estabilitzar un purgat d'uns frens Magura Marta, i mira que fa anys que persevero en aconseguir-ho, podria ser aquesta la primera ocasió, i per partida doble, perquè vaig actuar sobre dues unitats de les quatre de que disposo, crec recordar. A diferència dels Shimano XTR 2007 que els he purgat tots jo també, i mai han presentat un sol problema, com a molt el primer cop de fer-ho, el del darrera l'he hagut de fer recircular dos cops, i no sempre.
El segon, el pneumàtic del darrera, el Hutchinson Python 2.1, 29" Tubeless Ready perd aire, i de forma notable, fet que fa que un cop verificat visualment si hi ha cap pèrdua, i de fer el mateix amb la vàlvula, no detecto per on ho fa.
No sé molt bé perquè ha de passar això, té líquid per evitar que passi això, de fet un Tubeless Ready a diferència d'un Tubeless, no funciona sense ell, per tant amb la vàlvula correctament muntada, amb el líquid NoTubes al dia, i una llanta Tubeless impecable, el pneumàtic hauria de mantenir la pressió.
Miraré de posar-la amb aigua, la roda sencera i mirar d'esbrinar per on es genera la pèrdua. Fa anys que no ho faig, des de l'època de les càmeres, i d'això ja fa molts anys, mai masses però.
Parlant de pneumàtics, en Colorado m'envia això:
Ahir la prudència va primar, la rauxa no, fet que fa que encara resti aturat sense sortir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada