Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de febrer 01, 2010

Fent números


Aquest mes de gener ha estat, sens dubte, un mes ple de converses a casa on els números han estat els protagonistes; rodes 29, 1velocitat, que si 1x1, 2x1, 2x2…

Tenint en compte que el virus que ha atacat a lagranevasio ha estat, de moment, benèvol amb mi, he aprofitat tant com he pogut per fer la meva llista de números, sí sí, jo també, però com que la meva evolució biker està molt més enrera que la vostra, jo amb el meu 3x9 m’he dedicat a sumar números al comptaquilòmetres.

Han estat tants dies de gener sortint sense la companyia de lagranevasio, que avui mentre pedalava, i tenint en compte que pedalant sola a una li passen coses pel cap ben peculiars, i més quan estant al punt de la sortida més llunyà de casa comença a caure aigua neu, he anat llistant mentalment les poques sortides d’aquest mes, a mode de resum, i em fa gràcia tancar el mes de gener amb aquests números;

15 sortides mountain bikeres

1 sortida acompanyada - 14 SOLA

4 sortides amb la YETI ARC - 11 sortides amb la YETI ASR

3 sortides nocturnes i SOLA (Tot un esdeveniment!)

4 sortides sota la pluja

2 sortides trepitjant neu

3 sortides vestida de rigurós hivern la resta amb pirates

1 sortida sense ni un núvol al cel

Total; 557km i 11.560m d’Ascenció, de felicitat i patiment

Afrontant ja, l’inici del mes de febrer, on espero poder seguir sumant quilòmetres a poder ser amb la companyia de lagranevasio i el seu nou drac, tinc moltes ganes de veure com ens ho fem per fer una ruta plegats, tinc la sensació que per tal de coincidir algun tram hauré de sortir un parell d’hores abans de casa! Veurem, em fa molta il.usió veure’l en acció!

I no me’n oblido de l’alegria del mes de febrer; el Sant Sopar, gironins i bordilencs, em fareu viure amb l’intriga de la vostra decisió/evolució ciclista fins el dia del sopar?

8 comentaris:

  1. Pel que em varen dir ahir els Gironins, han decidit bescanviar la data del SS ( SANT SOPAR ) del 12 pel 5, per tant això fa pensar que ens veurem més aviat, un amb 29er, els altres es obvi que encara s'ha de madurar.

    Amb tants Km acumulats i tants mts no sé si dir-te que a les properes sortides que fem junts, si les fem, hauràs de baixar el llistó, doncs no estarem a la teva alçada.

    ResponElimina
  2. Benvolgut tagama22,

    Pendent de confirmar a casa si no hi cap inconvenient amb la nova data proposada, caldrà concretar lloc i hora...

    A veure a veure, que una de les meves motivacions per sortir a pedalar és la de pensar que quan ens retrobem se'm farà menys dur seguir-vos, per tant no hi cabuda a dir "(...)properes sortides que fem junts, si les fem(...)" o i tant que les farem! si em deleixo per sentir els teus crits de TIRA'T, TIRAAAAAAAAA'T quan m'aturo davant d'un baixador.

    ResponElimina
  3. Està be veure que algú pedala en comptes de patir refredats i lumbangies!!!

    De ben segur que ens veiem aviat per SS (Sant Sopar) i un cop fet això caldrà que quedem per pedalar. Pas a pas, aquest any comença lent!!!

    ResponElimina
  4. Com hi aneu !!!!

    Jo aquest mes de Gener, 25 Cerveces, 20 de nit, 4 de dia...i una no la recordo. En pujada unes quantes, de fet tot pujava un cop vaig finiquitarles, poques baixaven, be una va baixar molt, de fet va caure de cop....en fi, que tambe acumulem numeros !!!!

    Una abracada desde SC....aixo ho havia de dir en Catala !!!!

    ResponElimina
  5. De fet, millores i molt els nostres registres, millor dir el meus, perquè cervesa una al més o dues, a casa, i les que en Tagama22 ens ofereix els dimecres que coincidim, però aquest mes, pel meu refredat, cap, així que vas vint-i-cinc a zero a favor teu, que ara ja queda pel proper any, perquè el gener ja està passat, ara anem pel febrer, així que primer round a favor teu.

    Si demà estes millor, seria perfecte per mirar d'equilibrar, primera sortida a Bordils, però crec que per prudència no serà.

    ResponElimina
  6. Ratrasse, això espero, que quedem per pedalar ben aviat, de moment però, a punt pel SS.

    Xavi Paricio, quin fart de riure! Millor que jo no em proposi superar els teus números i tu t'apuntis a superar els meus. Ja sé que el clima no t'acompanya, però anyorem els teus vídeos de sortides ciclistes.

    ResponElimina
  7. Amazing riding Betty and great photo. Can you teach us your secret to motivation.

    ResponElimina
  8. Dear Michael,

    The secret? No, no I don't tell you, it's a secret!

    We are waiting to know your cycling adventure in Scotland.

    Regards

    ResponElimina