Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de febrer 23, 2010

Ninots de Neu...3rd


Hola de nou Genets,

Nova entrada, ja que de nou el que escric es prou llarg, i el sistema rebutja que sigui un comentari.

Ritrasse:

A vegades la part bona de llegir en vertical, es aixo, gracies pel comentari de la foto, ja en penjare mes.

Respecte al teu comentari del link del Tagama, per a mi no es cap problema, nomes volia aclarir que es a l'unica persona (una persona d'aquest blog linkat va enviar una intervencio...que no va ser acceptada) que s'ha censurat. No hem explicat abans la nostra relacio previa amb aquesta gent perque no feia falta. Jo nomes ho vaig dir pel comentari de que no es deixaba parlar a gent que ho intentava, i vaig entendre que us volieu referir a aixo.

Gracies tambe per aclarar del que parlaveu Diumenge, la primera intervencio hem va fer entendre un altre cosa ben diferent.

Tagama

El link que vas possar es molt interesant, i crec que tothom ha de ser lliure d'exposar el que cregui convenient, nomes faltaria, no crec que s'hagues d'eliminar l'entrada, de fet, i torno a explicar-ho, es un problema previ a la vostra arribada, per tant no havieu de saber res a no ser que nosaltres ho us haguessim explicat...i si mes no jo no ho he fet. Per aixo no calia suprimir l'entrada. Ara be, quan una persona d'aquest blog va intervenir, senzillament no ho varem acceptar per l'historic que hem tingut amb ells...que ara no be al cas explicar. No havieu de saber qui era en TAXIDRIVER, ni ho pretenc, pero per aixo us ho explico un cop ha sortit el tema.

Referent a les entrades en general, crec que cadasqu a de seguir la seva manera de fer, aixo es el que dona pluralitat, color i riquessa al blog. A mi m'agraden tant les entrades tecniques i llargues, com les d'una sola foto, el que valoro es el que m'aporten, i tant en Lagranevasio, Colorado, el grup de Girona, en Michael o d'altres aportan tots aspectes diferents que a mi m'agraden molt.

No et desanimis, jo com en Ritrasse, penso que els temes es poden arreglar.

Ratrasse

En primer lloc aclarir que no tinc mes informacio que la que estic penjant, es evident, no m'he amagat mai, que amb en Lagranevasio m'uneix una relacio que fa que parlem sovint, a vegades aquest periodes son mes llargs, a vegades mes curts, depen, i es evident que amb vosaltres, tret de les vegades que hem parlat pel tema "reposicio Ibis" on varem parlar unes quantes vegades, la comunicacio ha estat pel blog...dit aixo, el que estic possant es el que jo veig, el que jo penso, no vull ni pretnec parlar per boca d'altres.

Jo he tornat a mirar les entrades, de nou, dues hores llegint per tornar a barrinar "el follon que he liado", i encara tinc la mateixa opinio, hi han certes entrades, que potser no era la vostra intencio, pero que crec que son massa critiques amb el que expossa el que la ha fet....i concretare, perque potser soc jo qui ho veu malament, llegiu les seguents entrades, de nou, potser soc jo qui ho interpreta aixi

"Raons o Friki? vet aqui la questio"
"I si no sempre ens quedara la 36""
"29" SS??"

Crec que es pot opinar lliurament, tothom que tenim status de "col.laborador" pot escriure i publicar quan vol, el que vol, com vol. Es cert que es pot suprimir, pero que jo sapiga no s'ha soprimit cap entrada. O potser una, no ho se, pero no crec que es pugui dir que algu ha tingut una entrada tallada per l'administrador

De nou, i referint-me als comentaris sobre l'entrada del Tagama, torno a exposar que per a mi no es una entrada dolenta, ja vaig dir que hem semblava bona, amb informacio, donant un link que pot ser interesant. Pero jo vaig lligar els vostres comentaris de que l'administrador podia no acceptar altres opinions, al fet de que s'ha tallat una entrada de una persona d'aquest blog que va intentar intervenir al nostre, res mes. Insiteixo, es evident que no hi han llistes negres, links prohibits, o res que si asembli, pero quan algu amb qui ja hem tingut una mala experiencia, fica el nas a casa nostra, sencillament li diem que no. Si al seu dia no varem donar explciacions es perque no feian falta....ara les dono per aclarar-ho, res mes.

En fi, crec que si es pot parlar i arreglar tot, com tot a la vida, jo sempre soc optimista, pero parlo per boca meva, i crec que fins aqui he arribat, les properes entrades seran per explicar les meves sortides amb la bike, a correr, potser nedant...qui sap.

Desde SC, un biker que ha liat un "pollo" de collons, pero es que ho havia de dir....una abracada ben forta a tots, i totes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada