Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de febrer 04, 2010

REPLICA

Doncs si, com que em vaig regalar un GARMIN 705, el passat dia 15 el vaig estrenar i per tal de replicar a la BETTY i fer-li veure que nosaltres tampoc ens estem de res, aquests són els resultats obtinguts després de buidar-lo.

Sort que només vaig enregistrar els resultats en un DRAC que si no.

8 sortides.
268,91 km
6.015 m +
12.759 kcal
Vm 15 km/h
FCm 119 bpm.

De cervesses del 15 al 31 unes 4/5, ei, no llegir 45.
Betty, com pots veure estic dins els teus numeros.

Lo bo del GARMIN 705, apart de tenir moltes de les funcions que tenia el 305 es que aquest incorpora els mapes cartogràfics, tenen la seva utilitat quan en MQL s'enreda per camins que evidenment no són marcats al cartogràfic però, quan no tenim sortida podem saber on és el camí més pròxim per anar a buscar-lo.

A més totes les rutes que has realitzat, quan passes per sobre d'elles les marca amb unes linies discuntinues, bona utilitat.

Evidenment té la funció d'entrenament, es a dir corres contra tú mateix virtualment e intentant-te superar o com a molt seguirte al ritme que havies fet aquella mateixa ruta.

Altre punt bó es l'opció de destí, es a dir si no saps tornar, ell et guia per anar al punt d'origen.

En fi, petits utensilis que a vegades et són útils, sobre tot per la gran quantitat d'informació.


4 comentaris:

  1. Tagama22, no ho tinc clar, bé si que ho tinc clar, el que passa és que impressiona i molt el control que portes tant de les sortides com del ritme, Km. i desnivell positiu.

    He de dir que a casa portem el mateix control, similar millor dit, això sí no amb GPS, a aquest punt no hi som encara. Ja va bé que vosaltres sí, així sereu el referent en aquest camp.

    Ara al Febrer si tot va com ha d'anar i puc tornar a sortir tot seguit, "que jo ja no puc més", i podré inicar el 2.010 amb una mica de car i ulls, el problema serà que he de variar el diàmetre de la roda, és que ara, no us ho havia dit, "rodo amb 29" també", aixo sí, m'hagués agradat portar la bike ja per sota dels 10 Kg. de fet podria, poso els Magura Marta de la Superlight, concretament el davanter que és el que necessito perquè és Post Mount i ja estic en 9,9 Kg. però no vull deixar la Superlight pendent de res, que si puc sortir al carrer ho faré si cal a sobre d'una sola roda, però no descarto d'agafar la Superlight i venir a Bordils tot seguit.

    No dic a Barcelona, perquè en Colorado ja està rodant amb 29" un altre cop, i clar amb ell amb 29 " i jo amb la meva 26" tinguen una 29"...

    ResponElimina
  2. Vaja, vaja, pel que dius hi ha més d'un Judes al grup.
    Ara ja en sou dos els que rodeu amb 29.

    En Colorado està tant impressionat que no ho pot escriure-ho, s'aguanta per explicar-nos ho demà, es clar al SS.

    No et quedis tant impressionat amb les dades que té donat, totes aquestes les dona el 705, si jo tingués que portar els registres que porteu vosaltres, de ben segur no ho faria tant bé, de fet no ho he fet mai.

    Llastima que al 705 no puguis escollir 5 o 6 DRACS per portar un control més exhaustiu de tots ells, el registre l'has de recordar i escriure'l amb quin drac l'has fet i llavors sel·leccionar.

    ResponElimina
  3. Bé demà veurem on sou vosaltres amb el tema 29", en Colorado va de préstec, no és com jo que la 29" és al mirador del Drac, és a dir és a casa seva.

    Ell roda amb la 29" i segons quines sensacions tingui decidirà el que ja crec té decidit des del 2.005, però crec que fa bé, podria ser un pas car, molt car, per la inversió que suposa sempre un canvi de bike, si la 29" no és marcadament satisfactòria, vers la 26".

    El tema GPS, m'has de introduïr en aquest espai desconegut per a mi.

    ResponElimina
  4. Benvolgut Tagama22,

    Sí, ja ho sé, no tinc res a fer, però mentre jo enumerava les meves xifres sense saber res de les teves, em vaig sentir per uns moments la reina del mambo. Tenint en compte que aquests són els teus números els últims 15 dies de gener i en una sola bike,,,doncs que sí que tinc molta feina per fer, però encara estic més motivada a fer quilòmetres!

    Per cert, hauré de plantejar-me què faig amb les cerveses perquè en tot el mes de gener i el que portem de febrer, no n'he pres ni una!

    ResponElimina