Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de febrer 01, 2010

Canvis de tendència.


És una realitat, les meves intervencions, així ho manifesten, bé i l'arribada de la Vicious així ho deixa clar, les intervencions d'en Tagama22, les d'en Colorado, les d'en Ratrasse, en Ritrasse, 29", 29", 29".

Però com tot les tendències per ser-ho, han de mantenir-se un cert temps, a casa ja no és una tendència, és un fet i més després de llegir la darrera intervenció d'en Colorado i els comentaris d'en Ritrasse i els més contundents d'en Tagama22, i de parlar minuts, minuts i més minuts també amb en Colorado, el 29" serà molt present a les nostres sortides.

Jo avui he confirmat la comanda de la darrera modificació de la Vicious, no anirà amb 180/160, sí amb 160/160, Marta amb disc XTR 2007 160/160 mm., els pneumàtics Python Tubeless Ready ja venen cap a aquí, han sortit avui he entès, les tanques Carbon Ti trigaran com el pinyó Chris King de 19D perquè les primeres des de la Germania profunda i el segon des del Canadà, utilitzen el correu ordinari, sí, sí com sona, el primer proveïdor no et dóna opció i el segon no vaig entendre que UPS era correu ordinari.
He aconseguit tres jocs de pastilles de fre vermelles Kool Stop, pels Marta, estic a zero, i el taller de confiança tampoc en té, total que també vindran amb les tanques, l'adaptador per PM a SI 160/160 ja el tinc.

Falta decidir el Brooks negre de 360 g. aquest serà el darrer pas, però no sé si serà o no. No és important, perquè el que ho era, de important, ja està fet, Vicous Cycles The Motivator SS.

Tagama22, que en Colorado apreti un xic més el tema Willits entre avui i demà, i si no jo faré una gestió directa vía telèfon.

Jo encara aturat, i molt, però únicament de pedalar, perquè entre gestions i llegir correus que no entenc en cap cas, n'estic fent i moltes, però moltes de gestions.

2 comentaris:

  1. No debia haver llegit l'intenció de muntar un 180/160 a la Vicius, per la meva part ho trobo exagerat i més per a tú que amb 160/160 n'hi ha més que suficient, també es cert que si es realitza un canvi de tendencia a casa potser em proposaré de muntar un 160/140, per que no?.

    A veure si aquesta setmana es decideix quelcom, com no sigui així la tendencia es trencarà i la normalitat tornarà a impossar-se, cosa que tampoc va gens malament, de fet amb el fred que fa sembla que tot es refredi.

    No pot ser que restis aturat ja més d'un mes, potser aquest dimecres o divendres abans del SS podriem sortir un parell d'hores o més per anar agafant el ritme, saps que passa, que si no la Betty ens supererà amb els seus impressionants números.

    En fi, setmana de Willitz, Niner, SC o bé res de tot això i em quedo tal i com estic, massa fins i tot per un biker com jo.

    ResponElimina
  2. Amic Tagama22, és un error, sempre l'he proposat amb 160/160 mm., però entre tantes bikes i tantes modificacions amb el tema del frens, tantes opcions, que si R1, que si XTR 2007, que si respectar que avui per avui funciono amb Magura Marta 160/160 mm. a la Superlight, això és així des del 2001/2002, i al final he invertit que és la Superlight que anirà amb 180/160 mm. i no la Vicious, tot i que t'he de dir que tot el que he llegit de les 29", és que amb 160/160 mm. queda molt però que molt curta de frenada i que la combinació ideal per 29" és 180/160 mm. o 180/180 mm. pel fet de la velocitat que agafa. També he de dir que en el meu cas, ni amb la Superlight, que puc afirmar que amb 160/160 mm. vaig perfecte, i que crec que amb la Vicious també serà així.

    També penso com tu, que si al final no feu, estareu tant bé, com si feu, perquè no em cansaré de dir que que el que és important és amb qui pedalem, no amb quina bike, clar que aquesta la volem amb unes característiques determinades, però quina de les nostres bikes no assoleix aquest requisit?, jo diria que totes.

    Uns Hope, no els 2.010, que si bé tenen una maneta amb una possibilitat de regulació important però a costa d'un pes 200 g. per sobre dels anteriors, però sí els 2.009 que ronden els 600 g. tocats el conjunt, a mi m'agradarien i molt per al Vicious, però i sempre hi ha un però no tenen la frenada dels Marta, potència, ni el tacte dels Shimano, això sí tenen un aspecte que és determinant, no suficient, perquè si fos així ja vindrien tot seguit cap a casa, el millor preu que he vist dels Hope 2009, 365€ els dos conjunts amb discs.

    Bé seguim la senda del les 29", seguim en ruta, que avui per avui, és més que divertida, més que emocionant, diria que la paraula és fascinant.

    He seleccionat unes quantes imatges que transmeten el perquè de la 29" SS, que han d'acompanyar a la reflexió que vull exposar, que serà el reflexa del perquè de tot plegat, en el meu cas a l'hora de decidir-me per la Vicious The Motivator 29" SS.

    ResponElimina