Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 24, 2010

L'Eroica.





Bé, nous vents, coneguts, els de pedalar, la sortida del túnel certament.

I coincidint amb això en Colorado m'envia aquest link, una aventura que a casa hem fet, a un entorn de somni, on cada any aprofitem per visitar.


Quines imatges que em venen al cap, quina duresa, i pensar que el sr. Brocchi ens va dir que no tindríem cap problema per fer-la. Quasi acaba amb nosaltres aquesta ruta, al final uns 235 Km. i el desnivell no recordo si de 4.000 m. +, o de 6.000 m. +.

I el mèrit és haver-la fet en dates diferents a l'Eroica, cal molta més força de voluntat.

També he de dir que posteriorment hem mirat de fer-la el dia que la fan, i el pressupost de temps i diners de reconstruir les bikes anteriors al 1.987 fan que si bé la meva bike de carretera sí que és anterior a aquesta data, refer-la, més la bike inexistent per a la Betty, més l'equipament d'època corresponent per a l'ocasió, han fet que cada any posposem el projecte.

Però haurem de fer un pensament, serà abans o després de les 24 Hours of Moab?.

2 comentaris:

  1. No ho sé pas Xavi, no ho sé pas, seria un privilegi venir al Moab en primer terme, pensar-ho ja no em deixaria "pensar" en res més.

    És que com el Roc, fa tants i tans anys que ho tinc al cap, que ja és un projecte, "el projcete", i clar que sigui una realitat requereix d'un procés de maduració. Però tens raó primer Moab, i ja està.

    ResponElimina