Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de febrer 22, 2010

Ninots de Neu...II

Hola Genets, he d'obrir una nova entrada....no hem deixa fer un comentari tant llarg a la primera !!!!

Ara si, he tornat a llegir la meva entrada, els vostres comentaris, i alguna de les entrades de les darreres setmanes que m’han donat peu a pensar com ho faig.

Abans de res, dir-vos que es evident que jo hem perdo una part important, ser a SC implica no poder quedar amb vosaltres, i per tant el que pugui dir-se, parlar-se, o esdevenir durant totes les trobades, sortides amb bike, jo m’ho perdo.

Comenco pel meu comentari de que quelcom no va be, que pel que diu en Ratrasse ha estat tambe motiu de comentari a les vostres sortides del cap de setmana, es evident doncs que tothom hem arribat a tenir un sentiment similar, i segurament hem fet un anal.lisis diferent, som com som, i es inevitable tenir visions diferents de la mateixa situacio.

Jo no parlava del fet de no participar els darrers dies, hem referia que a les darreres intervencions, les respostes eren a vegades com de critica, mes que de donar una opinio diferent. Les opinions diferents tots sabem que les tenim, la critica ben enfocada crec que tothom la accepta. Pero a mi hem sobta que des que som al blog, no havia llegit tantes critiques, com a les darreres setmanes, diguem, que vist desde casa meva a SC, diria que el tema 29” ha creat mes problemes dels que sembla....pero repeteixo, jo hem perdo tota la part del que parleu, de les vostres trobades, dels vostres sopars.

Tagama, com dius, no hem referia a la competicio quan montem amb la bike, rodem rapid, i als creuaments ja esperarem si fa falta.....jo parlava mes de la sensacio que el tema 29” ha portat per a mi, sembla, quan llegeixo mes d’una entrada, que es critica d’una manera que no sempre es pot entendre com “de bon rotllo”, malgrat tot m’agrada llegir-te de nou, i saber que si haguessis fet alguna (jo tambe n’he fet) han estat sense cap intencio de fer res mes que exposar la teva opinio. Del tema resum mensual, aqui jo hem perdo, pero de nou no es el que jo parlava, hem sembla que es bo que molta gent hi participi, sigui diaria, setmanal o mensualment...tant fa, la questio es sumar.

Fa un temps varem decidir sortir del Forum, i crear un espai diferent, on els que hi som ens podem expressar lliurament, com diu en Tagama, on a mes som prou grans com per dir el que pensem, i si hi ha problemes explicar-los, amb aixo estic totalment d’acord amb tu.

De la mateixa manera, dir que si varem crear un blog, es perque voliem un blog, un espai on no tothom pogues entrar quan volgues, sino que fos controlat per nosaltres, hagues estat incongruent amb la nostre intencio crear un forum, doncs llavors no feia falta sortir d’on erem. I que li passa a un blog, que te limitacions, es cert, ningu que no sigui del blog pot escriure, o si ho pot fer, pero no sera publicat fins que l’administrador ho llegeixi. No tinc ni idea de si hi han hagut gaires entrades d’aquest estil, pero si les hi han hagut, hi s’han limitat, es evident que es per raons clares. De la mateixa manera que aportacions positives, sempre seran benvingudes, i dubto que ningu les limiti.

Respecte aquest tema, i potser llegeixo entre lineas el que voleu dir, jo nomes he vist una entrada que ens portaria cap a “persones externes” al blog, i no se si aquestes han volgut entrar al nostre. La entrada es d’en Tagama (i hem sembla una bona entrada), es la que possa un link a un blog del IBIKE MECHANIC.

Ratrasse, jo no se si et refereixes a aquesta entrada com la de gent que ha volgut participar i no han pogut fer-ho, si es aixi, i sense saber res del que passa a l’altre banda del “charco”, dir-te que quan vaig obrir el link, per sorpresa meva portava a un blog, que no havia llegit mai, i que el porta una gent amb la que ja ens varem relacionar quan estavem al ForoMTB, crec que molt abans de que us coneguessim. Si aquesta gent vol entrar al nostre blog, jo donno la meva opinio, ben clara, no els vull a casa meva...i considero que tots tenim dret a opinar, pero jo ja en vaig tenir prou d’en TAXIDRIVER al Foro, no el vull veure ni en pintura al nostre blog. Ara be, acceptare el que decidim entre tots.

A part d’aixo, jo no en veig res mes, aquest son els temes que jo volia comentar, als que hem referia, ara amb mes detalls. Es a dir, i vist desde la meva perspectiva:

1.Crec que segurament sense voler arribar-hi, s’ha portat tot cap a un punt on les critiques, o opinions diferents, s’han expossat de tal manera que potser a mi hem semblen mes ofensives del que es pretenia

2.Les aportacions externes crec que han de ser acceptades-controlades, es l’esperit del blog, obert amb limitacions. Per dir-ho d’una manera mes clara, es com seguir una linea editorial d’un diari, si jo soc del AS, dificilment podre escriure a l’SPORT o a EL MUNDO DEPORTIVO. Si captem gent que lliga amb la nostra manera de fer, perfecte, si no es aixi, sencillament no publiquen amb nosaltres.

M’agradaria haver-me explicat prou clar, si no ho he fet, continuem partant, que per aixo tambe varem crear el blog.

Desde SC, d’un Genet al seu despatx

4 comentaris:

  1. Renoi, per una vegada que obro un tema i dono un link que a mi em va semblar interessant sembla que tots els vincles que ens unien s'hagin trencat, potser s'haurà de possar una llista en aquest cas " negre" de les persones que ens poden llegir i de les que no.

    En tot cas jo per la meva banda no ho he fet amb mala intenció i si és que algú s'hagi sentit molest aquest potser dec esser jo ja que ningú va fer cap comentari al link, en tot cas si no us semblava bé, l'administrador que l'hagués borrat i es donen explicacions del per qué de les coses.

    Per la meva banda, no us preocupeu, intentaré o no, només fer comentaris de les coses, sensa tenir de posar links siguin o no interessants per a mi o pels altres.

    Potser el millor és fer com fan alguns, possar una foto o video i els altres que opinin sobre ella, tampoc està malament, com a mínim es comenten

    Que com veig les coses, com al foromtb, malament, l'única aventatge és que aquí sóm 4 i potser es pot arreglar parlant-ne, no callant, ja que si jo no estic dins vosaltres, no sé el que opineu si no ho dieu.

    Fa molts dies que està penjat el link, si ha molestat, per que no el borraveu, per que no ho feieu el primer dia, tinc de suposar que ja us semblava bé, i jo que sé qui és en Taxidriver.

    Ara per ara, molt desanimat...

    Forever from Bordils,
    Tagama,

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Cada cop vaig mes perdut, pel que llegeixo existeix algun problema de veritat, no se si tens mes informació que la que tinc jo, però no entenc rés.

    Jo també m’he tornat a llegir les entrades i els comentaris i certament que no hi he trobat res que pugui ser interpretat com a crítica, al menys jo no ho veig així.

    No se cap on ens porta tot això, però si resulta que fins i tot quan es dona una opinió en petit comitè no es pot fer amb confiança no se que dir-te, malament rai.

    Jo no sé si altre gent vol o no opinar, jo només he dit que no es pot fer lliurement, això es tot. Es cert que ja ho sabem que es així, de fet es va decidir així, jo només exposo el que veig no intento crear polèmica ni res que s’assembli a això.

    Fas un comentari que hem deixa glaçat, com pot saber en Tagama22 que pot posar o no al Blog? Que tenim una llista dels llocs o referències prohibides o no grates?
    Jo no conec aquest grup de gent, tampoc el seu blog, per tant se’m fa difícil de prendre partit en res. Imagino que si dius que no us agraden les teves raons tindràs, i coneixent-te com et conec segur que tenen fonament, però entenc que això no ha de generar polèmica, en tot cas un comentari aclaridor i ja està.

    Xavi, vull que quedi ben clar en referència al teu text: “... les critiques, o opinions diferents, s’han expossat de tal manera que potser a mi hem semblen mes ofensives del que es pretenia” Mai s’ha pretés ofendre a ningú ni jo ni la resta dels genets que conec, es tan fàcil com no dir res si alguna cosa no ens va bé.

    Sobre “diria que el tema 29” ha creat mes problemes dels que sembla....” segur que tu saps alguna cosa que jo no sé, perquè no sé quin pot ser el problema, a mes en cas de tractar-se d’aquest tema no deixes cap opció per saber qui pot ser la persona ofesa, i m’estranyaria i molt que sense parlar-ho s’arribés a posicions de tibantor.

    Crec que sempre he fet les coses amb bona fe, no es el nostre estil fer-ho diferent, i ara parlo per boca dels companys, no hi cap cap altre manera de fer entre nosaltres.

    De totes maneres, crec que ara per ara no hem queda cap mes opció que callar, deixar d’escriure i esperar a que tothom i digui la seva, si algú està ofès que ho digui jo no jugo a la doble cara o a no dir allò que penso, els companys ho son perquè volen, els amics encara mes, si no podem parlar clar entre nosaltres està clar que alguna cosa falla.

    Espero que tot sigui un malentès, perquè tal i com he dit al principi no estenc rés.

    ResponElimina
  4. No m'ho puc creure, sembla mentida, llegeixo sempre en vertical mirant de buscar les millors imatges, per cert la de SC no sé si es molt habitual però és certament bonica, i m'heu obligat a llegir fil per randa tots els últims escrits, i certament no acabo de veure que pot haver ofès a qui, i menys encara amb el tema 29".

    Puc dir que estic molt content, ja que si el diumenge varem comentar amb els genets que alguna cosa no anava bé, no ens referíem ni molt menys a això, sinó mes aviat pensàvem en problemes personals mes importants. Entenc que aquests no hi són i ho celebro.

    Desconec si el problema bé per la intervenció d'en Tagama, però reconec que d'allà en vaig treure alguna informació positiva.

    No donem més importància a les coses que no ho són.

    Per la meva part un bon dia ja vaig entrar en polèmiques i parlant les varem solucionar, no veig per que no es pot fer ara.

    Espero no ofendre a ningú, però la 29" que he provat va veritablement molt bé, i no he llegit que ningú digui que va millor o pitjor que qualsevol altre 26 o 29 sigui SS, 3x9 o 2x9.

    Xavi, suposo que tens alguna informació que desconeixem, jo no escric gaire i si que llegeixo, i a no ser per alguna subtilesa no penso que s'hagi ofès a ningú, potser hem fet i no escrit alguna cosa que no ha agradat?.

    Lagranevasió tal com vas dir que faries, amb els comentaris del sopar, que per cert no ho he comprovat, espero que un cop aclarit esborris aquesta collonada.

    Pedalem més i escrivim coses més interessants, evidentment de btt.

    ResponElimina