Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de maig 20, 2013

Vols de Drac

En formació de Y.

Perquè a l'alçada de Llavaneres un ha anat en una direcció diferent del segon. 


Una imatge que fa dies que no venia al Blog, és que aquest recorregut fa setmanes que no em veia passar. 

M'he hagut d'esforçar molt de cap, per evitar de canviar la clàssica de tot l'hivern, cosa que m'ha impressionat molt, pel fet que no sóc de canvis jo, en cap cas, i haver d'esforçar-me a mantenir la ruta de sempre i no enfilar-me per corriols alternatius, m'ha condicionat molt, molt. 

Dies de SSEC. 

Però ara veient la imatge estic content, tornen, o això sembla, els vols de Drac.

MTB, MTB, MTB. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada