Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’agost 22, 2011

Continental Rubber Queen 2.2

Cansat un dia de casi haver provat tot tipus de pneumàtics (Hutchinson, IRC, Maxxis, Kenda) vaig veure uns Continental. La primera sensació que hem van donar al veure'ls va ser bona. A mi hem funciona bastant això de la primera impressió així que hem vaig comprar un Rubber Queen 2.2 per el davant i un Race King 2.2 per darrera. D'això ja farà un any i mig.

La raó de ficar un 2.2 al davant i el Rubber Queen va ser que per a mi, un pneumàtic gros sempre dona mes sensació d'estabilitat i control i si te taco molt millor. Això es lo que dona aquest Rubber Queen. Lo que no esperava era que la durada fos tant i tant llarga. Ja he dit que el de davant te mes de un any i mig sortint amb regularitat i per tot tipus de terrenys. A dia d'avui encara va en tubeless, amb múltiples punxades però sempre el liquid segellador l'hi tapa els forats i res de res.

El de darrera, el Race King, no va durar tant i es va també anar punxant però no es tapaven els forats i va acabar amb càmera. El taquejat t'aquest es molt mes petit i també la amplada, encara que els dos son 2.2 però es veu molt mes estret. He de dir que la tracció esta be però no mata però va be per rodar. Al final vaig tornat a ficar un de nou al darrera però aquesta vegada i alarmat per les opinions de l'altre gent de que portar un 2.2 al darrera era una aberració vaig ficar un 2.0 també Race King. La historia es va repetir de nou i va tornar a punxar, tenint que recorre al auxili de la càmera, cosa que a mi no m'agrada gens dons peso bastant i prefereixo el tubeless perquè hem permet anar mes fluix de pressió i així tinc una mica mes de grip.

Al veure un link a un article sobre un estudi científic de pneumàtics publicat en aquest blog i cosa que jo ha sospitava, vaig decidir-me a ficar al darrera un Rubber Queen 2.2. Primer, per el extraordinari resultat que m'ha donat el de davant en quant a durada. Segon, per que el taquejat hem donara millor tracció per els llocs on acostumo a anar dons el Race King lliscava una mica per el seu perfil baix de tacs. Tercer, si la amplada es de 2.2 sempre i tal com diu l'estudi, traccionara i s'agafara millor que una cosa mes estreta.

Així dons, ara porto la Ibis amb dos Rubber Queen 2.2 tant al davant com al darrera. Les conclusions son:

- son els millors pneumàtics que he tingut mai en quant a durada i resultat. Una mica cars, això si, però ja se sap que lo barato es car. Hem lo que m'ha durat ja hauria comprat un parell o tres de les altres marques/models
- el dibuix que te ha mi hem va perfecte per els terrenys on passo, amb tot tipus de pedres i graves. Per pista normal pots aplanar i ni es mou i et donen molta confiança.
- l'aspecte que donen a la bicicleta m'agrada dons casi semble una moto de enduro.
- amb les llantes Crank Brothers es treuen i fiquen en un nores, nomes amb les mans.
- el de darrera tracciona com una mala cosa. L'únic problema es que en rampes en-cimentades o asfaltades s'arrapa tant que tens que pedalar amb mes força dons sembla que estigui enganxat al terra. Suposo que això deu ser per el compost aquest Black Chilli que hi fiquen i que fa que s'aferri mes.
- no he notat massa, casi gens, de diferencia en el pes.

Jo he de dir que he notat diferencia i tant en pujades com en baixades la cosa ha anat a millor: mes tracció i mes adherència. En resum un molt, molt bon pneumàtic tant per davant com per darrera. Comprovat.

Us adjunto algunes fotos







1 comentari:

  1. Des de que rodo en 29er. que voler no és poder, perquè uns dels principals inconvenients d'aquesta roda 29, és la impossibilitat de poder disposar de versions de pneumàtics Tubeless que en 26" són absolutament normal.

    Concretament la teva proposta, mai m'hauria decidit per aquesta opció, però llegeixo les teves impressions i penso, "en portaré un parell cap a casa", per seguidament pensar, "Tubeless i 29er, no podrà ser", mai pot ser tot, o quasi mai.

    Esjesj un plaer poder llegir la teva aportació.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina