Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’agost 24, 2011

Cinc tocades del matí: Part I de la primera aventura.

Perquè estem organitzant que siguin dues aventures no una. Però avui comença la primera part de la primera aventura, i tant.

Ja són les sis, fa una hora que escric, per diferents motius, mtb, mtb, mtb.

Molta emoció, pocs nervis, és veritat, i d'aquí a res o una mica més de res, els nervis aniran augmentant i l'emoció també, tinc una primícia, o millor dit la té en Xavi Paricio, JJ, no us puc dir res més.

Dies de MTB del més genuí, a on ser-hi és un privilegi, i tant que sí.

Persegueix que el teu dia a dia tingui aquest color i el teu dia a dia tindrà possibilitats de ser així.

Ahir vaig encarregar el segon manillar de 600 mm. CB Cobalt, així com el segon pneumàtic per ales millores que estic fent a la bike del meu germà. Vaig aprofitar també per encarregar pastilles de fre Shimano XTR 2003-2004, i cales pels CB, de tot això estem a zero, però a zero.

Sobre això un cop estigui tot el material a casa us exposaré una curiositat pel que fa a servei de les botigues per Internet, una curiositat que afecta al petit racó a on visc dins d'aquest pais petit.

Tot a punt, mtb, mtb, mtb.

Ens recolliran a les set, d'aquí a menys d'una hora, i tant que sí.

En Colorado ja té des d'ahir a la tarda la seva bike, tota la tarda cercant una caixa perquè la que va arribar estava esmicolada, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada