Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’agost 05, 2011

2007 Santa Cruz Blur XC frame.

Si el que vols és pedalar assentat, és una bona bike, i tant.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=67050&cat=

Si estessim als USA amb salari d'aquí, en Colorado ja la tindria, 360€ més ports entre estats no seria una barrera difícil de superar, oi que  no?

Molt i molt superior a la meva Yeti ASR-SL del 2009, també millor que la del 2007, també, i que la del 2003 en menor grau, però encara terriblement superior.

Trenca la bieleta, crec recordar de titani.  Cal disposar-ne d'una de recanvi sempre, però sempre, tinc jo una bona proposta per evitar definitivament aquest inconvenient, un dia l'exposaré a aquest espai, o  no.

Les 2003 mítiques, però mítiques.

MTB, MTB, MTB.

Escalant assentat, bona bike, no és però la seva millor cara sí quan es tracta de baixar, Colorado no és sensació moto, però sí que hi és propera.

Una bike que no és lleugera, 2.500 g. crec recordar que pesava la darrera versió d'alumini en talla M, pesada per mi, cinquanta grams menys que la meva Superlight en talla M també.

Si no vols aquest problema de la bieleta, cerca una Superlight, i si decideixes assumir-la, la substitució d'aquesta,  jo diria que encara avui és de les millors dobles de XC del mercat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada