Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de maig 03, 2011

Fent història als 100 Km. BTT Camins de les Guilleries 2011.

Són penso, seran  IV parts, aquest matí  estic acabant la primera, una mica com El Senyor del Anells, o Els Pilars de la Terra salvant les distàncies, en favor evidentment d'aquesta magnífica aventura del senyor Permanyé i el seu equip a un paradís del MTB més extrem.

És a dir, si el que vols és llegir un llibre de butxaca, aquesta no és la teva historia de ben segur. 

Capítol I.

Coming Soon.

MTB, MTB, MTB.

7 comentaris:

  1. IV no ho se, III podria ser.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. estem tots esperant la crònica amb molta il·lusió......!!!!!!

    ResponElimina
  3. Estic fent-la, pero cal tenir present que un quan es fa gran, no vell, que també, per explicar quelcom veu inevitable haver de remuntar enrere, no a mesos ni a dies, que per mi seria ahir, un senyal de que fa dies que la fem petar.

    I mira que intento reduir la intervencio però he de ser realista una fita tan sensacional no permet reduccions, de cap de les maneres.

    MTB, MTB, MTB.

    Jo estic tan content que em costa de concretar el guió de la crònica. Però per fer-ho, primer reposar les sensacions, segon mirar de concretar-les, tercer començar a escriure el que el sentiment de felicitat em diu que ha de ser el camí per a poder compartir aquesta darrera participació a Les Guilleries del 2011.

    Quins nervis. I mira que la fita ja ha estat assolida, però té tal valor per a mi, que em costa d'assimilar que avui ja no és el dia abans d'haver-la d'intentar conquerir.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  4. go, go, go....

    Quin crack!!!!

    Ja tindrem llibre per abans d'anar a dormir. Salut.

    ResponElimina
  5. AQUESTA CRÒNICA L'HAURÍES D'ESCRIURE EN UN PERGAMÍ AMB L'ESCUT DE LA BARONIA DE SAS LACRAT!!

    ResponElimina
  6. La primera ja es de premi....el Capitol I tambe, ara tots esperant els altres, amb paciencia, asaborint els detalls

    ResponElimina
  7. Baró, i al pergami també amb l'escut dels Homes del Montseny, meitat pels uns i meitat pels altres.

    Però dit això, i tant que hem de segellar-ho, i tant, i tant, i tant.

    MTB, MTB, MTB.

    Xavi la II l'estic fent més feliç que la I.

    Pensant en per a qui anava dirigida aquesta participació, amb els que hi són, per qui tinc sincera amistat i respecte, i pels que no hi són a qui sempre rendiré abnegada devoció.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina