Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de maig 18, 2011

Els millors pensaments.

"Qui fa tot el que pot no està obligat a més" és una dita que la meva àvia en pau descansi, utilitzava quan el seu net l'hi exposava un tema de certa preocupació.


Ara passats els anys, el meu temps és concentra en tres estadis.

Si em paro a pensar en aquest tres mons, m'adono que "per això" tinc temps per a tot, més que mai, tinc un temps infinit per dedicar als meus, ara de fa uns anys cap a aquí que sempre puc ser-hi, sempre, al despatx sempre ho tinc bé per fer la feina a fer, i els vols de Drac, és a dir temps per a aquest espai, el mateix, en darrer terme si queda més temps és quan surto a rodar i molts dies amb el temps gronxant-se entre les meves mans prefereixo quedar-me a casa, ahir a la nit va ser un dia d'aquests,  i deixar que el meu Drac es quedi observant cada detall des del Mirador que porta per nom, el seu nom.

Dic "per això", fent referència a que no tinc més coses a fer, fet que em permet disposar de més temps del que necessito, i disposar de temps en efectiu és avui un privilegi de pocs o de molts amb els que espero hauré de coincidir i que fins avui no ha estat, i penso "què emocionant que serà" si passa, i si no passa pensaré "el món no deu ser tan petit com em penso".

Modificar aquest escenari és difícil, "si quelcom va bé, no facis canvis d'avui per demà, ni per demà passat", com molt bé deia el pare al cel sigui, i això miro de fer, a curt termini és menys emocionant fins i tot pot semblar de lluny una muda d'aspecte molt gris, però passat aquest curt termini, aquesta muda que no cau amb el canvi d'estació,  dóna uns resultats que són molt satisfactoris, i on el gris siguen  gris, pels protagonistes és sensacional, perquè la manca de color no és res més que la porta d'entrada de l'arribada d'aquest Arc de Sant Martí, que és a on estem entrant ara. Sóc just a l'instant on la porta d'entrada s'ha tancat darrera meu, i davant podeu imaginar-vos mirant al cel i que aquest estigui a tocar als vostres dits, que el que veieu, aquest Arc de color el podeu tocar?

La sensació no té paraula que la defineixi amb justícia, i si la té no estarà a les paraules d'un profà com jo, pel que fa referència a les paraules fetes lletres dins d'un parquet de lectura.

Avui, a aquesta matinada abans de que la nit doni pas a l'inici del dia, la meva sensació és de que les coses avui estan molt bé com estan. "Jo no sóc hiperactiu és veritat, ni tan sols pro-actiu, el que si que sóc és hiperconstant", això fa que a certs entorns camini molt bé, i per aquest motiu no em moc d'aquests tres llocs, mai del primer, excepcionalment del segon i quan calgui del tercer.

Una baixada de persiana a una, dues o a les tres a l'hora sempre és possible, si són les tres de cop, és que el traspàs s'haurà fet, però no és a on som ara mateix i no cal cridar al mal temps. Una baixada de persiana però,  si pot ser,  millor que vingui decidida per un mateix i si no, cal mirar de treure'n les millors conclusions.

Set tifons crec recordar que va viure el besavi a Cuba, set, que es van emportar set bòbiles, però també cada tempesta portava lligada a la seva cua un fill, sí, set fills, així va anar,  un a cada poble,  on el besavi també va refer cada cop la bòbila, en aquesta aventura la besàvia ens va faltar, i el primer que va passar en retornar, és que un ase coix li van col.locar després destrenya amb força la ma del tracte que va pactar. El besavi va traspassar i la bòbila es va tancar.

De ben segur que al primer tifó, va pensar, "bé, ja està passat", i al segon va pensar "tres no els tindrem", i al tercer va acceptar que sempre pot venir quelcom que no penses que pugui esdevenir i va dedicar-se en cos i ànima optimitzar la construcció de les bòbiles,  que ja tenia clar que hauria de veure caure i per després haver-les de refer,  ara sí ara també.


La imatge és d'aquest  dilluns entrant  a la nit, mtb, mtb, mtb.


MTB, MTB, MTB.

1 comentari: