Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de maig 18, 2011

Manillar Moots 700 mm. 8º.

El manillar Moots, ja ha arribat a casa del Rabbit Cycles, important, el que no tenim clar és que sigui el que ha demanat en Colorado per  a mi. Tot i que el Klaus li esmenta que és el l'únic manillar Moots amb denominació "execució especial".

El que jo vaig demanar va ser pla de 700 mm. 8º,   i per a 25,4 mm. veurem  a on som quan el tinguem a les mans.

He de dir que fa tants i tants dies, ja fa mesos,  que està demanat, des de principis d'aquest any crec recordar, que ahir quan en Colorado em va esmentar que el manillar ja venia, em vaig emocionar, uns segons i prou però, que el Klaus és el Klaus.

Ja li he dit a en Colorado que vingui el que vingui, sigui de carretera o de passeig serà per a mi, fa tant temps que l'espero que em quedaré el que vingui, i serà el que portarà la Vicious, sigui quin sigui, com us ho dic, únicament no vull que sigui pla i de 18º, això si que no, aquest si és,  tornarà cap a Rabbit tot seguit. 

Els plats i pinyons d'USA venen pel que són, pedalant, si senyor en SS. Ja anem per les tres setmanes que fa que va sortir el paquet i avui no en tenim notícies, visca el servei.

Entre bastidors corra el tema equipament SS, és a on som, premeditant com i de quina manera, el que si que ha de ser és senzillament i singularment únics i diferents. 

Quin mal que em fan les Bont a partir dels seixanta quilometres, després però no, curiós, molt curiós.  Però també com m'agraden les meves Bont, pel que són, rares, pel que no són, maques, en cap cas, però la imatge que tinc d'elles fa que siguin avui per avui "les Bont". Sincerament no es poden aconsellar, són senzillament criminals a mesura que passen els quilòmetres, si podeu passeu en silenci sense ni mirar-les, això sí jo seguiré insistint. I ja aniré posant les sensacions, bones o dolentes, avui les pitjors, que dur, que dur, que dur.


No tinc encara al cap que d'aquí a uns dies ja rodaré amb el manillar de titani de 700 mm. 8º i 25,4 mm. bona noticia,  de les millors.

Ara m'he de decidir per la tija Moots, que implica un altre cop canvi de seient, no accepta les guies de carboni de l'actual, per això els meus dubtes al canvi necessari però per seguir millorant la meva Vicious.

Entre llistes molt curtes, el nom de la que serà la, seran les,  properes bikes, definitiva, definitives, avui una noticia important, com sempre interessant, molt interessant,  ha canviat un altre cop tot l'escenari, la que podia ser IF, les que podien ser IF's, ara aturades estan, i la nova candidata, candidates, a l'espera de noves dades. Sempre que puguis ajudar fes-ho, i si és per sumar sempre, en això estem aquesta tarda.

Maxxis Crossmark 29" i Tubeless, d'aquí a res dos més vindran cap a casa, que és amb els que rodaré després,  en cas d'assistir-hi,  de la Tramunbike.

Fins avui amb els Ardent de 2.25 Tubeless, ara tocarà pneumàtic rodador, però sempre Tubeless.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada