Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 07, 2010

Únic.

La doble de l'Hermida:


Aquí el seu nom, i si teniu dubtes també tinc la del darrera al detall, on posa el seu cognom:


Això és el que jo vull per a casa quan jo sigui gran:


La bike que m'ha agradat més de tot el Roc, d'una part és cert, ens falta encara la part més gran.


És senzillament una petita joia:



Un altre cop , per a mi el que ha de venir a casa:



Una bike lleugera aquesta Flash:


I per si no ho és prou, un xic encara més:


La cinta és per "apurar" encara més les cales dels Crank Brothers, jo he pensat una idea un xic millor que posaré  a la pràctica un cop sigui a casa:


No ho puc evitar, quin plaer aquest ordre, això vull jo:


I això, també la pila de discs Hope:


Que bé poder tocar i mirar cada detall del Hope Pro III:


Aquesta és germana de la meva no?, SS:


Preciosa, crec recordar que 3,8 Kg el quadre:


La 29" de Scott, he de dir que en viu no m'agrada gens:


Una clàssica avui, sí, sí, una clàssica:


Aquest miraré de que vingui cap a casa:


Un detall dels Dugast:


A on anirem a parar?


Bikes de tot tipus:


Però totes impecables, clar que el bidó del darrera indica que no anem bé:


O sí:


Curiós:


Els 15 0 20 mm. ja són  aquí i segur que es volen quedar definitivament, serà?:


M'agrada:


Prenc nota per l'any que ve?


I d'aquest també:


Ja la giraré:


Rodes lleugeres:



Una marca interessant:


Santa Cruz,  què puc dir?:


Santa Cruz i més Santa Cruz:


On anirà a parar aquesta aquests dies?:



I totes aquestes?:


Un panzer:


De mentre ja tenim els dorsals posats a les bikes.

Avui a la tarda hem rodat uns 20 Km. amb un desnivell per sota dels 500 m. +.

Al mig dia hem anat a la Base Nature a recollir-los, i hem vist algunes curiositats.

El Roc és molt Roc.

Les sensacions bones tot el dia. L'entorn és 100% Roc, què podria dir, MTB, MTB, MTB.

Demà  a un quart de nou inici de la cursa, penso que finalitzaré amb la SS passades unes ben bones 8 hores tocades, dues hores més que l'any passat amb la Superlight.

Fins demà.

MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. En menys de dues hores ja estarem rodant, de nou, un Roc, el Roc Marathon.
    Moltes incògnites, sensacions úniques, diferents.
    Enguany, un sol objectiu, passar-nos-ho bé, gaudir del recorregut i de la companyia.
    Anem-hi!!!!!

    ResponElimina