Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 21, 2010

Felt.

La primera Felt que m'agrada des de fa uns anys.


Anar no sé si anirà,  però he de dir que és la primera Felt amb cara i ulls que he vist. 

Amb les que van amb Equilink, les poques que hi ha al Roc, un concert, però dels de veritat, ara amb aquest sistema tan senzill fins i tot podria ser silenciosa, que ja seria un primer pas.

4 comentaris:

  1. Cal dir que es fàcil fer una Felt més maca que els models anteriors.Déu meu, tan de pagar molts diners per portar-ne una.QUIN HORROR!

    ResponElimina
  2. Jo volia dir el mateix, però amb unes altres paraules.

    Però sí, coincideixo amb tu, ni amb el Temps d'Aventura han aconseguit que ens les mirem amb bons ulls.

    Felt no sé massa bé què vol fer en el món del mtb, penso que són de carretera i fan lemtament a aquest terreny del mtb.

    És curiós però, perquè tenen fa temps la 29", fet que diu molt en favor de voler ser-hi.

    Bé el temps ho cura tot, a veure si a ells també.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  3. Interesant la foto, coincideixo amb vosalteres, ni amb el TEMP D'AVENTURA havien aconseguit atraure la meva atencio.....malgrat les de road son un pepino que hem fa caure la baba cada cop que en veig una.

    ResponElimina
  4. Jo penso que Felt té un camí clar, el que passa és que hi ha boira i no es veu, vull dir que tenir-ho clar i no comunicar-ho no vol dir que no facis, però fa que tot sigui més difícil, més costerut.

    És veritat que podria ser, que fer un camí pla com si fos costerut és més emocionant, ho sé, però a mi fer pujades m'agrada si estic fent pujades, si són baixades les gaudeixo com si fossin això, baixades.

    Sembla una obvietat però puc afirmar que no ho és.

    ResponElimina