Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 15, 2010

Blur Carbon Roc 2010.

Un bike per a mi, que com la versió de 29" està poc reconeguda a aquestes dates, per diferents aspectes, entre ells l'error de la marca i model de suspensió posterior, i en el cas de la imatge també per la forquilla que porta, que crida aquesta darrera a que vinguin els problemes, i la del darrera que prima el moviment a l'eficiència de pedalada, com la que podria aportar un Fox RP23 del 2008 o del 2009, no pas el del 2010, sempre però fins i tot la versió del 2010 que el que porta d'origen de la marca Rock Shox.

També cal dir que el fet de reduir la distància entre eixos de la suspensió del darrera, fa que sigui un camí marxa enrere  el de l'evolució d'aquesta bike, però com tot, amb un RP23 2008 i una forquilla Fox Terralogic Kashima 2011, penso que senzillament ha de ser un avió.


Ara crec recordar que l'importador fa una proposta de quadre amb Fox RP23 2010 i forquilla la que esmento, que fins i tot podria ser un punt de partida per començar a negociar el preu final que mai hauria de superar la barrera dels 2.100 euros pel conjunt quadre-RP23+Terralogic.

13 comentaris:

  1. I mira que la nova, amb tota ella de color vermell és espectacular, no la de la foto, a la web l'amortidor és un RS RT3, el nou model que es suposa té la mateixa plataforma estable que el Fox.

    Ara les Blur surten amb un 165x50,8, abans era un 200x50,8, també s'han estandaritzat amb els bulons de l'amotidor que bé que el de l'ull davanter si que era un 22mm (estandar), l'inferior no el trobaves a Fox, si no que el tenies de demanar a Santa cruz (18 m) ambdós amb eix passant de 8 mm.

    Jo, a banda del dubte la TallBoy, és la meva bike, l'oferta del concesionari amb la Terralogic inclosa no està malament, però tal com dius, es pot rebaixar, de fet la TB la deixen al mateix preu de la blur

    Si realment obtens aquest preu que dius, no ho dubtis, ja en poden venir dues, la teva i la meva.

    Tal i com deies fa temps, que bé que va la meva......

    ResponElimina
  2. Jo no la tinc perque la única Tallboy que han portat es talla L que sino...

    JA EN HI HAURIEN 3!!!

    ResponElimina
  3. En 26" la teva Blur XC m´agrada més.Es una bici atemporal.Passaràn els anys i mai es veurà antinga.

    Ara, la Tallboy en color negre amb la Fox 29er Terralogic ha de volar!

    ResponElimina
  4. Home, a mi particularment, ja m'aniria bé la L però això de que sigui l'única que han portat em fa mala espina.
    L'hauria d'encarregar negre, llavors la resposta ja la sé.

    I que voleu dir amb el 3, es que només n'hi han 3 en tot el pais?

    Si és així, millor a per la Blur.

    ResponElimina
  5. Tornem a cagar-la? N´encarreguem 3?
    Ho dic perque així després de trencar-les fem les getions de la garantía tots 3 junts i ens estalviem els ports...només ho dic per això!

    ResponElimina
  6. 2.100 euros seria el preu a pagar pel conjunt, jo n0 tinc aquest preu, però més diners no sé si hi ha masses bikers disposats a fer el pas per una bike que d'entrada no va com ha d'anar.

    Pot anar, això sí, però d'entrada jo he vist en imatges el trencament d'un dels torniols de la suspensió del darrera i també d'un dels tirants. Quina por.

    ResponElimina
  7. Es una bici que ningú ha demanat, va apareixer dins de la comanda que va fer ltm racing a santa cruz. De fet,com he estat la única persona interesada en aquest tipus de bici em vàren trucar per si estava interesat, pero clar la talla L em va gran.
    Nome
    Nom

    Ni m

    ResponElimina
  8. Només hi ha dos tallboy a tot el país. Un noi de girona que la va encarregar i aquest cuadro suelto que va enviar sc a ltm racing.

    ResponElimina
  9. Una proposta de quatre Tallboys, Betty, Colorado, XAMG i lagranevasio, això sí amb una proposta Team, vull dir quelcom que ens generi il.lusió, si no res de res.

    De fet un cop dic això, jo diria que podem anar els quatre amb en Xavi Paricio i agafar la distribució d'una marca interessant, com a oci, per res més, i ens agenciem d'una marca de prestigi, com per exemple Foes, o Ellsworth.

    Evidentment una marca que no vulgui ningú, i a partir d'aquí a passar-ho d'allò més que bé, com sempre.

    Quan decidim ens hi posem, però que quedi clar, res de gestionar una distribució, únicament per l'atractiu de sortir a rodar i de fer per fer, per gaudir, res d'obligacions marquistes, sí de sortir amb una bona bike nosaltres.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  10. Colorado, no has estat l'única persona interesada amb la TB, de fet jo mateix també tinc el pressupost fet per en Luís, el que em va aturar va ser el fet de que em digués que en talla L en tenien una,de fet l'única que voltava, a més quan ha sortit l'oferta, em vaig tornar a posar en contacte amb ell per si la TB també i entrava, efectivament i triant la forca, una Terrelógic, el preu però no era el de Lagranevasió, uns 500 € més, sense negociar, bé de fet tenia una CK muntada.

    Ara bé la proposta de 3 ó 4 per poder negociar millor ja em sambla correcta, quan ho voleu fer? ummmmmmmmm, costa la desició final.

    En Lagranevasió diu que és una bike que no va com té d'anar, en quin sentit?.
    De fet porta un VPP que al menys a la Blur funciona de maravella, ara, la meva no es carbó, alumini, encara que la primera també la vaig trencar i ve que en tinc una altre, al igual que d'Ibis...

    ResponElimina
  11. Tot i costar 500€ més cara, per a mi segueix sent barata.Jo per 2.250€ la compro JA!

    ResponElimina
  12. Uiiiiiiii, molta demanda per poca oferta, això él el que hi ha a LTM, no sé el preu 2.250 amb la Terralogic és un gran preu, però el venedor voldrà dir que a sobre de que fan la promoció de regalar-te la FOX, així ho diuen, ens haurà d'aplicar un 10-15% de descompte.(?????)

    Qui fa la gestió?, Qui mou fitxa?.
    Per que pel que veig la TallBoy es la nina dels vostres ulls, es clar quedaria un muntatge al voltant dels 10kg o menys, per una 29er doble suspensió, això no es troba al mercat.

    ResponElimina
  13. Dic que no va bé, perquè sense un RP23 el VPP escalant té les seves mancances. I amb el RP23 del 2010 aquestes tornaran a ser-hi presents, pel fet de que els del 2010 són més actius que els del 2009, i més encara respecte als del 2008.

    Però podem enviar el RP23 a Push i que faci la feina de augmentar la plataforma.

    Dic el preu que ha de ser per ser "el preu".

    Jo he de dir que he proposat en primer terme Tallboy, però després encara he fet millor proposta.

    ResponElimina