Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’octubre 23, 2010

Posta en marxa motors.

Des d'aquí noto una corrent d'aire, aire amb olor a matolls cremats, i penso, "no poden ser els meus del dijous, vaig deixar com una bassa la zona de cremar, com pot arribar amb aquesta intensitat l'olor fins aquí a on sóc jo?, i en mirar entre la porta escletxada veig el meu Drac fent un moviment suau de batiment de les seves majestuoses ales, un batiment constant, però molt i molt suau.

Un genet de Drac ha de saber quan el seu Drac ha de sortir a volar, com el meu Drac ha de cuidar de que la ruta sigui la que ha de ser segons vegi l'estat del seu genet.

El meu Drac avui ha gaudit d'una intensa sessió de fotos, dotzenes de fotos de la Vicious The Motivator SS, encara ara amb el dorsal posat,  de fet la tinc exactament com va acabar la cursa, pendent de la sessió de fotos d'avui, amb la intenció de posar una crònica complerta del meu Drac, de cada detall, i a on vull exposar el perquè de com està  muntada per a l'ocasió, el motiu dels propers components a millorar, en resum tot allò que fa referència a la bike que ha fet el Roc Marathon 2010.

Aquesta corrent d'aire fa olor a ruta per demà, hauré de posar a punt el meu Drac, preparar l'equipament, i avui ja sí, fer una sessió intensa d'estiraments, i pensar que tot és definitivament al seu lloc.

Avui he llegit un article que deia que el manillar que sigui de carboni és una gran millora vers el d'alumini, exposava que és molt important  a fi i efecte de  millorar la comoditat de la bike per a rutes maratonianes, i això ho diuen per bikes UK amb forquilles de 120-140 mm. així que directament EDGE podrà ser l'alternativa.

Santa Fe, demà tindrem una bona ruta i un millor esmorzar, de ben segur.

MTB, MTB, MTB.

4 comentaris:

  1. Yo sacando brillo para estar en perfecto estado de revista, solo me falta engrasar y lista, con ganas de pedalear y charlar más.

    ResponElimina
  2. Yo después de la sesión de fotos, la he dejado mejor, quizás exagero un poco, que el dia que la recogí de Calatayud, no del señor Calatayud, si no del importador en Calatayud.

    Que dia aquel, que viaje, ir a ver si era o no mi bici, que emoción. recuerdo que Colorado me dijo, "si la veus te la quedarás", y así fué.

    Mtb, mtb, mtb.

    ResponElimina
  3. ELs Dracs tenen vida propia !!!!

    ResponElimina
  4. Quina aportació, millors encara els comentaris.

    Ara ja, dies de Single Speed.

    I de novetats, certament, moltes, qui ens huria dit que tres anys després tindríem a les nostres mans l'organització de la SSEC2013.

    ResponElimina