Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’octubre 23, 2010

Tres joies.



La primera, n'hem de provar una, al Lago di Garda seria el lloc, no a on podríeu pensar, sí a on penso jo i que ja us en posaré una crònica detallada un cop en tornem, clar que primer hi haurem d'anar, però com al Roc, quan ja fa deu anys que llegeixes i llegeixes detall darrera detall, les rutes, els llocs, únicament et falta anar-hi perquè el que veurem jo ja ho tinc fotografiat al cap, ara això sí, necessitarem un curs de GPS i un GPS potent, això ja vindrà.

La Paola Pezzo per posar un exemple haurem de cercar-la no?, si vàrem cercar al  Giancarlo Brocci per l'Eroica, podrem cercar la Paola Pezzo pel Lago di Garda.

Colorado, la primera pot portar un bidó, això diu molt, però molt a favor seu. El que la va fer pedala i molt, el que la va acabar de fabricar, no, mireu el tub de fre del darrera com queda exposat per sota la caixa.

De la segona què en podem dir, un clàssic.

De la tercera, el Top de les bikes de doble suspensió, podrà agradar-te o no la marca, però funcionar no ho puc posar en dubte.  Heu vist la potència invertida i el manillar doble alçada, quin sentiment que em genera de "anem a escalar muntanyes".

Les tres amb tijes retrassades, curiós.

MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. Com dius, tres joies, si pugues en tindria totes tres, tal qual son a la foto, al meu garatge...aixo si, gaira be sempre sortiria amb la Epic !!!!

    ResponElimina