Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’octubre 16, 2010

Esperant.


És el que estic fent.

Avui he assistit a un esmorzar, un bon esmorzar, on els organitzadors de la Trinxacadenes de Vallromanes han preparat un esmorzar a l'aire lliure amb els col.laboradors de la cursa popular, i també amb les famílies d'aquests. Nosaltres pel fet de ser al Roc no hem pogut ajudar, però sí manifestar que ganes de fer-ho no ens en manquen.



http://www.youtube.com/watch?v=n3Jip17nUiU&feature=player_embedded

He de dir que l'hospitalitat i el tracte que rebem dels esmentats és exquisit, més que això jo diria que entranyable, també és cert que per l'ascendent de la Betty amb el seu poble, a mi tots ells ja em causen bones sensacions des del primer dia, així que el MIX és molt motivador.

Ha estat un matí de bones sensacions, per l'anada, on jo he anat a Vallromanes amb la VW, i la Betty pedalant amb l'ASR, pel fet que jo estic ressentit de la lumbar dreta, i espero uns dies a tornar a sortir. El Roc Marathon va ser dur, també conduir tantes hores tant a l'anada com a la tornada i en darrer terme no dormir a casa, m'han passat aquesta jo diria que mínima factura. Entranyable per la rebuda en ser-hi, i per les converses i converses de bike.

Ara a casa, proper a entrar al dia de demà, penso amb la Vicious The Motivator SS 29" i ho faig pel fet de que estic cercant els components per acabar amb alguns detalls que no tinc ben solucionats, com els punys, la caixa de "pedalier", i també mirant de cercar un pinyó de 23D que Chris King via Aspire Velotech no té, dir que ara sí té el de 20D, però jo ara vull un 23D no un 20D, tampoc un 21D.

Avui en Colorado m'ha ensenyat unes imatges d'una joia de bike, 29", 100% rígida i SS, quina bike, impressionat m'he quedat.

Demà, amb el pas d'aquesta nit, un dia menys per l'inici dels vols amb el meu Drac.

Avui ja hauria sortit amb els Trinxa però la prudència s'ha imposat, no per falta de ganes, sí per mirar de tornar a sortir en les millors condicions físiques possibles.

Dies de MTB, del bo, i per aquest motiu, bons dies per mirar de refer el camí.

MTB, MTB, MTB.

5 comentaris:

  1. Val més esperar que no entrar en acció per tal de curar bé les lesions o el cansament acumulat per la fita que has fet, per això de dies a l'any n'hi han 365.

    Parlant de punys, ja fa dies que porto uns ESI grips i dir-te que s'adapten molt bé, no tenint problemes de moviments rotacions ni quan plou, es a dir en sortides de pluja, potser són més pesant, bé potser no , segur que uns Ritchey d'escuma però el seu tacte de silicona és molt bó i en kilometratges llargs no s'adormes els palmells de les mans, per mi, recomenables.

    I això de la trinxacadenes quan és, o ja s'ha realitzat?.

    ResponElimina
  2. Va coincidir amb el cap de setmana del Roc.

    Però XAMG nosaltres el que hem de fer és participar en la organització, i un dia diferent al de la cursa, que ens hi portin a fer-la, això sí que seria perfecte.

    La petita molèstia de l'esquena, requerirà un cop deixada enrere d'un mini pla de reforçament d'aquesta zona, un xic més exhaustiu del que he fet fins ara.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  3. Dic d'anar-hi a ajudar perquè són un grup sensacional, i poder participar és un plaer, i dic de fer el recorregut amb ells un altre dia, perquè és un gaudir cada minut amb uns amfitrions com aquests.

    Personalment fer-la el dia de la cursa, jo no hi veig més res més que risc, i em perdria la de rialles i més rialles amb les constants converses entre bikers predisposats sempre, i dic sempre, a passar una bona jornada de MTB, i això XAMG avui en dia és or.

    ResponElimina
  4. Es evident que fer-la i sensa gent, es a dir en petit comité seria sensacional, es a dir com la majoria de sortides d'aquest tipus en que el dia de la sortida no et trobes a gust, no vas al teu ritme i no pots disfrutar del que a tu t'agrada.

    MTB,MTB,MTB.

    ResponElimina
  5. Ja ho dius bé ja, mtb, mtb, mtb.

    ResponElimina