Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de maig 26, 2010

YETI ASR SL: Camins que has de fer sol



Aquesta tarda, cap al tard m'he retrobat amb la meva Yeti ASR SL, i una vegada més només arrancar per sortir de casa ja anava amb un somriure d'orella a orella, però que bé que va aquesta bike!

He hagut de fer un exercici de mentalització per tal d'anar amb molta cadència, és ben cert que fruit de les sortides amb la 29"SS no em fa mal res, però no cal temptar la sort.

Avui he fet un recorregut molt proper a casa combinant muntanya i mar (per aquest ordre). He pedalat per uns corriols que fa quinze dies estaven plens de basses d'aigua i enfangats i que avui estaven sequíssims, lagranevasio també em va col.locar un pneumàtic Maxxis Monorail 2.1 davant i fins avui no havia experimentat que és un pneumàtic "lapa" m'ha donat moltíssima seguretat baixant inclús he salvat un final de baixador d'una trialera plena de reguerots, de fet jo ja em veia a terra i la bicicleta ha passat sense problemes ni una sola relliscada, per a mi, la combinació Maxxis Larsen TT darrera i Maxxis Monorail davant està essent encertadíssima per guanyar encara més confiança. He acabat fent una "anada i tornada" pel Passeig dels Anglesos amb la tranquil.litat de pedalar al costat del mar un vespre qualsevol.




Sensacions sobre la bike, genials, és còmode és dolça, i no és ni de bon tros tan exigent, aquesta sí que et permet distraccions, s'ho menja tot.

Arribar a casa m'ha costat, primer perquè ja a les nou tocades començava a fer-se fosc i no portava llum de davant, tampoc en tenia la intenció, i perquè acabar la ruta a la vora del mar, no és sempre una bona idea doncs com a traca final m'esperaven els pujadors fins arribar al poble.

Demà sortida amb Yeti ARC, no serà tan dolça, però espero tenir també bones sensacions.



MTB, MTB, MTB!!!

4 comentaris:

  1. I really like this bike. Nice shape and great componants.

    ResponElimina
  2. Molt bona bici la Yeti,sencilla,lleugera, dolça i fiable, alguna cosa especial deu tenir quan el meu germà encara conserva i utilitza la segona Yeti ASR-SL. Avui mateix hem sortit una estona, jo amb la Santa Cruz Blur XC i ell amb la Yeti. De moment, malgrat les modes, no veiem la necessitat de passar-nos a la 29", i menys en la versió especial SS per masoquistes o gent molt preparada física i mentalment.
    Potser si fossim de talla molt gran, com el nostre nebot ens ho pensaríem.
    Betty, Lagranevasio, sou uns valents i ens va molt bé llegir les vostres experiències.

    MTB,MTB,MTB

    ResponElimina
  3. Michael, Fliper, gràcies pels vostres elogis a la meva bike, us ho agraeixo, el que pugui dir jo sobre ella sempre serà poc objectiu, em té el cor robat!
    Després de la meva etapa "d'experimentació sorpresa" 29"SS ja estic a punt per gaudir de dues jornades de rutes bikeres full suspension, ho necessito!!

    ResponElimina