Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de maig 27, 2010

Entre el Vallés i el Bages





Després d'un cap de setmana de bricolatge intens a Cadaqués, preparant la temporada d'estiu, vaig poder gaudir d'un dilluns festiu (la segona Pascua) i escapar-me a la muntanya sol amb la renovada Ibis Green Nuclear Pesto. Eren les 8:30 i ja esmorçat, vaig sortir com un llamp.
Em feia il.lusió provar-la amb la calma i llibertat que et dona el fet d'anar sense colla, amb un temps esplèndit, ni fret ni calor i amb un terreny perfecte, sense fang ni entrebancs i amb la cámara a punt per recollir alguna imatge de tant en tant.
Vaig decidir fer una clásica, que la majoria ja coneixeu: Terrassa-Rellinars pel Camí Ral i tornada per l'Ubach . La pujada fins els 900mts d'alçada del Pou de Glaç la vaig fer per la vía més directe i en bona part per trialeres i corriols de dificultat mitjana.
La continuació pels camins de dos pams del cim, les trialeres al bord de l'abism i la baixada gloriosa fins a Rellinars despres dels Hostalets de'n Davi, no es poden explicar: s'han de viure en directe. Les vistes, impresionants, d'una banda El Vallés i Montserrat, de l'altre el Bages i encara la neu als cims de fons del Pirineu.
La tornada, sense ensurts, s'em va fer dura per les fortes pujades fins a la casa de l'Ubach, per després gaudir de les darreres baixades tècniques dels Caus i arrivar a casa just al punt de la 1:30 del mitgdía, cansat però content. En total van ser 45Km i 1450m. d'alçada acumulada, perfecte per dinar amb gana i fer una bona siesta, després de la neteja acurada de la Ibis.
El Camel Bach el vaig buidar d'aigua dues vegades, la sequetat de l'ambient era acusada i l'aire fresquet no et deixaba la suor al cos.
Encara no ting el cos acostumat a la calor i la pèrdua de sals o la deshidratació em van jugar una mala passada en forma de rampes a les cames després de la siesta. Caldrá prendre mesures preventives a les properes sortides.

Salut i MTB!!!

3 comentaris:

  1. Quin temps més bo per sortir amb les bikes.

    Fliper, i com funciona la Giant de carboni del teu germà?, perquè darrerament sempre esmentes que tu surts a fer XC amb la Blur i el teu germà amb la Yeti ASR-SL, però i la Anthem?.

    ResponElimina
  2. Fliper, no vull ni pensar amb les vistes a cavall de les nostres dues comarques....quina passada !!!!

    ResponElimina