Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 01, 2014

Venus ens acompanya!

Iniciem nou mes, pedalem cap al bon temps, millors temperatures, dies més llargs, i ja pensant com seran les pedalades d'aquest mes, el mes de març, mes d'inici de la Primavera, que juntament amb la Tardor s'han convertit, a casa, amb les millor estacions de l'any per pedalar. 

Quines sensacions ens portarà aquest nou mes de l'any? Només pedalant ho sabrem...

Venus, esperant veure't de nou!

1 comentari:

  1. March and September, the best times of year to ride on both sides of the world! The days might be getting shorter here in Aus, but Venus is watching over us each morning and the weather is perfect for cycling. Clar que yes!

    ResponElimina