Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de març 09, 2014

Crònica dels 7 Dracs

Des de fa uns anys una de les passions a casa és la de participar a curses de MTB fora de les nostres fronteres. Per aquest motiu hem anat cercant propostes amb la component d'exigència que tingui més punts de coincidència amb les nostres maneres de fer, lents, perseverants, constants, són perfils per a nosaltres que dins d'unes 24 hores ajuden i molt a poder gaudir-ne.

1er Drac.


Des de l'anada a Canberra la nostra visió d'unes 24 hores, de com preparar-les ha madurat força, certament, des de la tornada d'Austràlia ens hem tornat més lents, més perseverants, més constants, i això creiem que ens ajudarà encara més de cara a la propera cita de 24 hores.

Aquest any havíem començat amb força pel que fa a la llista de cites de MTB, la llista és llarga, encara que les possibilitats de ser-hi, mínimes. De mentre però el pla de preparació segueix invariable, i aquest marca un ritme de sortides Single Speed molt emocionant des del nostre punt de vista. 

2on Drac.


El perquè seguim amb el pla si no assistirem segurament a les properes cites de 24 hores té la seva raó de ser en que ja fa mesos que ens preparem, molts, anys, no tants, però anys, i ara ja hi som immersos, aturar-ho quan hi hem dedicat tant temps, no diré que no però pels tres atributs que ens defineixen, que us he exposat, de ser ja anirà siguent, d'ara per ara però no fem mai res, crec, crec.

Les propostes de fer voltes al Drac, té el seu origen des del dia que, i d'això ja fa unes setmanes, que el tram clàssic d'hivern a casa, tenia la forma del Drac, volem en Dracs, i no ens havíem adonat que rodem seguint la forma d'un Drac.

3er Drac.


L'objectiu no és fer 5 Dracs, ni 7, si no uns quants més, clar que yes.

L'objectiu com a Finale 2013, participar a unes properes 24 hores sense assitència de cap tipus.

4art Drac.


Per aquest motiu volem portar-ho tot mil.limetrat, els darrers mesos fins i tot equipaments i recanvis de les bikes ja van venint d'una manera periòdica, sense valorar d'altres qüestions que les estanteries de casa dedicades a recanvis estiguin ocupades per aquests, i que els armaris dels equipaments facin aquesta funció al 100%.

Per a les properes 24 hores haurem d'haver programat ser moltes més hores a dalt de la bike, per aquest motiu des de fa un mes, anem incrementant les hores a dalt de la bike, no necessàriament seguides, no cal, que també si no hores totals a dalt de la bike. 

5è Drac.


Això, aquests increments comporten més manteniment de les dues Single Speed, és veritat, però és un augment que ja tenia previst i que per tant no ha sigut difícil posar-hi remei. Val a dir que les bikes per la seva simplicitat, pastilles de fre, pneumàtics, i cadenes, quasi res més remarcable, i aquests darrers mesos estem treballant amb al tema pedals que és fins i tot distret. 

La llàstima és que aquesta disminució de la llista de recanvis consumibles coincideix amb que podem també fer menys coses a dalt de la bike, perquè de no ser així, aleshores encara aniria tot millor del que ja va, de ser possible, de ser possible. 

6è Drac.


Aquest 2014 semblava que seria molt definitiu, ara entrant ja al final del primer trimestre pinta a una pura transició, veure cap a quina direcció ens portarà, un art, i nosaltres som picapedrers no artistes. I millor ser molt prudents, i aquest mot marcarà tot el 2014, prudents. El criteri, la pauta a seguir és, que si no ha de ser aquest any, l'any de les cites importants, serà que cal una preparació més llarga, la tindrem, per això la posta a punt de les bikes, dels equipaments, de la nostra preparació física i mental a dalt i a baix de las bikes segueix el seu curs invariablement, també és cert que ni tenim cap altra possibilitat, som lents fins i tot en aturar les bikes, mtb, mtb, mtb, ni crec que de ser-hi sobtadament, la veiéssim. 

Els 7 Dracs són un punt dins de la ruta, a curt termini, el Drac seguirà idèntic, únicament més voltes per dia el definiran millor, aquest és el propòsit, veurem si la proposta és prou bona per fer-se estable amb el pas dels mesos, després el Drac acentuarà la seva exigència, veurem, veurem, i agafat de la mà d'aquesta vindrà l'aventura, com la d'ahir, amb l'augment del nombre de Dracs a una sola jornada, abans però segons es presenti el proper mes vindrà un Vol a on el Drac tindrà el perfil d'ara.

7è Drac.


Important el test d'equipaments que estem fent, molt, cal pensar que jo ahir vaig rodar amb tres tipus, hivern de rigor, hivern, i tardor. 

Necessari evolucionar i definir millor l'alimentació, i el ritme d'ingestió d'aquesta.

Positiu aconseguir normalitat pel què fa a les bateries dels llums, el consum d'aquestes. 


Piquem pedra indiferentment dels resultats, hi ha un tram a on els resultats hi són sempre, i a on la certificació, de ser, no té cap mena de valor, per si mateix, per si mateix vull dir. 


Ara a seguir la ruta establerta per a les properes setmanes, a on una jornada similar com la d'ahir es repetirà aquest mes, de donar-se les condicions de climatologia adequades, Dracs, Dracs i més Dracs.

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed.

1 comentari:

  1. Fantástico! Mi ruta más larga fueron 162km en terreno llano a 20km/h. Tengo mi primera carrera de 24 horas a finales de Julio. Por el camino voy a participar en Mayo 12 hras solo, Junio 24 horas en parejas y 2 semanas antes del evento la Salzkammergut, distancia larga (210km y límite 16 horas). Creo que está bastante bien, pero es que vuestra dedicación es increible.
    Saludos y a seguir disfrutando!

    ResponElimina