Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’octubre 28, 2013

Crancs a casa

Perquè he decidit ara per ara aturar les intervencions d'aportacions de bikes, fent referència a dades interessants que m'anava, i em va molt bé compartir al Blog.

Post WEMBO 2013.
El què jo pugui aportar tots hi tenim accés, així que ara per ara vosaltres mateixos, de fet són tantes les aportacions fetes fins avui que fins i tot jo mateix estic aturat d'haver-me aturat, perquè sóc de fer, fer, i fer, i aturar-me em deixa copçat. Està clar dues passes enrere, i tot té el millor to, el millor pensament, mtb, mtb, mtb. 

Però no cal cercar-hi cap motiu fora de l'aventura dels darrers mesos que m'ha deixat a les portes d'un nou tram, com abans, ara fa uns mesos amb la necessitat de marcar un ritme frenètic al Blog,  que érem a un altre moment, ara a on sóc és un altre tram diferent.

És evident que automàticament l'interès més popular del Blog pateix una caiguda notable, no és important, temes de qualitats i quantitats, no és significatiu, en cap cas, en cap cas, ho superarem, segur, segur.

El fer d'una manera programada, constant porta a The Great Escape MTB a fer aquest nou tram, és cert. Perquè ara tot ve marcat per les sensacions, i per decidir de manera, de forma un xic diferent.

També ho és, de cert, que la previsió de privatitzar el Blog és el proper sender, des de la proposta de ser accessible únicament a un centenar de bikers amb nom i cognom, però aquest és un pas que,  de ser, ara encara no hi sóc, que hi seré, bé, madurant aquest aspecte. Perquè va lligat a una pila de situacions que estan canviant a casa i que per si sol aquests ja definiran amb determinació el camí a fer.

Ara però a compartir aquesta aventura que està siguent aquesta segona part del 2013.

Des del Mirador del Drac, dies de molt Single Speed.

De passar els dies, aquests dies, mesos ja, diferents no descarto de, sobtadament tornar a una aportació massiva de temes que cada dia vaig seguint, i que fins i tot inclús pot ser superior a la dels darrers mesos, per què no?

Però ara per ara no és cap a on vaig, i per tant pel què fa a les meves aportacions al Blog tampoc, sempre deixant la porta oberta a les aportacions dels apreciats contribuïdors, que poden marcar el ritme que creguint més interessant. 

MTB, MTB, MTB. 

La Xina a casa.
Fem un cafè?

1 comentari:

  1. Des de l'arribada d'Austràlia, res és igual! No podrà tornar a ser igual! Impactant la curta visita a les Antípodes. Impressionant experiència, aclaparadora!!!

    ResponElimina